تاریخ انتشار : شنبه 2 اردیبهشت 1402 - 17:07
کد خبر : 218883

دانلود زیرنویس فیلم Blue Jean 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Blue Jean 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Blue Jean 2022 زیرنویس فیلم جین آبی یک فیلم درام بریتانیایی محصول سال ۲۰۲۲ به نویسندگی و کارگردانی جورجیا اوکلی است که اولین کارگردانی خود را آغاز کرد. رزی مک ایون، کری هیز و لوسی هالیدی بازیگران آن هستند. برای دانلود فیلم اینجا کلیک کنید برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید زیرنویس

دانلود زیرنویس فیلم Blue Jean 2022 زیرنویس فیلم جین آبی یک فیلم درام بریتانیایی محصول سال ۲۰۲۲ به نویسندگی و کارگردانی جورجیا اوکلی است که اولین کارگردانی خود را آغاز کرد. رزی مک ایون، کری هیز و لوسی هالیدی بازیگران آن هستند.

برای دانلود فیلم اینجا کلیک کنید

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Blue Jean 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Blue Jean 2022 در نیوکاسل در سال ۱۹۸۸، ژان یک معلم PE در یک مدرسه متوسطه است. او در راه رفتن به محل کار، پخش خبری درباره قانون پیشنهادی بخش ۲۸ را می شنود، اما آن را خاموش می کند. در مدرسه، او محفوظ و بسته است و به همکارانش دروغ می گوید تا بعد از کار با آنها معاشرت نکند. او مرتباً با دوستان و دوست دخترش ویو به یک بار  می‌رود.

در حالی که ویو در آپارتمان ژان است، ژان سعی می کند Blind Date را تماشا کند، در حالی که ویو امتناع می کند و اعلام می کند که این یک تبلیغات است. خواهر ژان بدون اطلاع از راه می رسد و از او می خواهد که از پسرش سام مراقبت کند. ژان حضور ویو را از خواهرش پنهان می‌کند و رابطه آن‌ها با سام را کم‌اهمیت جلوه می‌دهد، که ویو را عصبانی می‌کند.

دانش آموز جدیدی به نام لوئیس به مدرسه می آید. بعداً، ژان و لوئیس یکدیگر را در نوار می‌شناسند، اما بعداً صحبتی رد و بدل نمی‌کنند یا ملاقات را تأیید نمی‌کنند. لوئیس ناگهان به نت بال علاقه پیدا می کند و به تیم نت بال ژان می پیوندد و در آنجا با دانش آموز دیگری به نام سیوبهان درگیر می شود. لوئیس همچنین زمان بیشتری را در بار می گذراند و با گروه دوستی ژان دوست می شود. ژان با او روبه‌رو می‌شود و به او می‌گوید که دور بماند و به او هشدار می‌دهد که اگر از مدرسه خارج شود، ممکن است کارش را در مدرسه از دست بدهد. ویو ژان و لوئیس را در حال خروج از توالت می بیند و با عصبانیت آنجا را ترک می کند و اولاً معتقد است که ژان به او خیانت می کند. ژان به ویو اعتراف می‌کند که چگونه لویس را می‌شناسد و ویو در پاسخ به ژان می‌گوید که او الگوی ضعیفی برای دانش‌آموزانش قرار می‌دهد.

دانلود زیرنویس فیلم جین آبی ۲۰۲۲ ژان برای ناهار یکشنبه خواهرش را می‌بیند و در آنجا عکسی از روز عروسی‌اش را می‌بیند. او از خواهرش می خواهد که عکس را پایین بیاورد و خواهرش فاش می کند که می داند ژان یک لزبین است.

زیرنویس فیلم Blue Jean 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Blue Jean 2022 رئیس ژان، پائولا، نسخه ای از یک مجله لزبین را روی میز ژان پیدا می کند که توسط شخص دیگری در آنجا باقی مانده است، و ژان فرض می کند که لوئیس مسئول آن است. سیوبهان پس از یک بازی نت بال، لوئیس را تحریک می کند و دو دانش آموز با هم درگیر می شوند. پس از اینکه ژان دعوا را به هم می زند، سیوبهان لویس را زیر دوش می بوسد که ژان می بیند، اما سیوبهان ادعا می کند که لوئیس به او حمله کرده است. علیرغم اینکه ژان می‌دانست که این یک دروغ است، با آن همراه می‌شود و لوئیس تعلیق می‌شود.

ژان سعی می‌کند از ویو عذرخواهی کند، اما ویو می‌گوید که آنها نمی‌توانند دوباره دور هم جمع شوند. او همچنین سعی می کند تا با لوئیس جبران کند، اما علاقه ای به صحبت با ژان ندارد. در جشن تولد کودکان، ژان پیش برادرشوهر و دوستش می‌آید، قبل از اینکه هنگام خروج از خنده منفجر شود.

زیرنویس فیلم جین آبی ۲۰۲۲ او لوئیس را متقاعد می کند که با او به یک مهمانی خانگی بیاید، جایی که دوستان ژان در “باغ صندوق”، یک صندوق تعاونی برای شهر سهیم هستند. یکی از دوستان ژان به لوئیس می گوید که لزبین هایی که “شغل واقعی” دارند مانند ژان به این صندوق کمک می کنند. بعداً همان شب، ویو و ژان دوستانه صحبت می کنند، اما آشتی نمی کنند.

زیرنویس Blue Jean 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس جین آبی ۲۰۲۲ این فیلم نقدهای مثبتی از سوی منتقدان سینما دریافت کرد. گردآورنده نقد Rotten Tomatoes گزارش می دهد که ۹۴ درصد از ۳۵ منتقد با میانگین امتیاز ۸ از ۱۰ به فیلم نقد مثبت داده اند. اجماع انتقادی این وب سایت این است: “بلو ژان با گذشتن از گذشته با مسائلی که هنوز جاری هستند، از نظر فکری طنین انداز می شود. و از نظر احساسی به لطف کارگردانی متفکرانه و اجراهای معتبر.” متاکریتیک بر اساس ۵ نقد، میانگین وزنی ۹۱ از ۱۰۰ را به فیلم می دهد که نشان دهنده «تحسین جهانی» است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn