تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 اسفند 1401 - 18:07
کد خبر : 216974

دانلود زیرنویس فیلم Christopher 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Christopher 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Christopher 2023 زیرنویس فیلم هندی کریستوفر یک فیلم اکشن مهیج و هوشیاری هندی محصول ۲۰۲۳ به زبان مالایایی به کارگردانی بی. اوننیکریشنان و نویسندگی اودایکریشنا با بازی ماموتی در نقش اصلی، با گروهی از بازیگران وینای رای، آر. ساراثکومار، اسنها، آمالا پل، آیشواریا ادواریا لاکشمی، ، درخشش تام چاکو، دیپاک پارامبول و

دانلود زیرنویس فیلم Christopher 2023 زیرنویس فیلم هندی کریستوفر یک فیلم اکشن مهیج و هوشیاری هندی محصول ۲۰۲۳ به زبان مالایایی به کارگردانی بی. اوننیکریشنان و نویسندگی اودایکریشنا با بازی ماموتی در نقش اصلی، با گروهی از بازیگران وینای رای، آر. ساراثکومار، اسنها، آمالا پل، آیشواریا ادواریا لاکشمی، ، درخشش تام چاکو، دیپاک پارامبول و صدیق. فیلمبرداری توسط فیض سیدیک و موسیقی توسط جاستین وارگسه ساخته شده است.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Christopher 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Christopher 2023 کریستوفر آنتونی یک افسر صادق و کارآمد IPS و متخصص برخورد از کادر کرالا است که از هوشیاری و برخورد با قتل ها به عنوان ابزاری برای محافظت از زنان و سایر افراد بی گناه و درمانده استفاده می کند. او در یک برخورد وحشیانه ۵ نفر را به جرم تجاوز و قتل یک زن می کشد. تحت فشار فعالان حقوق بشر، CM Rajashekaran Menon توسط وزیر کشور و همسر سابق کریستوفر، Beena Mariam Chacko تحت فشار قرار می گیرد تا تحقیقاتی را در مورد مرگ ۵ جوان آغاز کند. ACP Sulekha به رهبری تحقیقات منصوب می شود، جایی که او تصمیم می گیرد به جای کاوش با بررسی پرونده ها، قتل های قبلی کریستوفر را کشف کند.

دانلود زیرنویس فیلم کریستوفر ۲۰۲۳ سولخا می‌آموزد که انگیزه کریستوفر برای تبدیل شدن به یک افسر IPS و متخصص رویارویی به دلیل برخی حوادث وحشتناک در دوران کودکی او است. سال ها پیش، در جریان شورش در کرالا، گروهی از مردان جوان از این موقعیت برای تجاوز وحشیانه و قتل خواهر کریستوفر استفاده کردند. پدر و مادرش را هم کشتند و خانه اش را به آتش کشیدند. کریستوفر جوانی به دنبال انتقام از عزیزانش بود و عاملان آن را با چاقوی قصاب تعقیب کرد. با این حال، کریستوفر توسط یک افسر پلیس مهربان و درستکار، SP Vetrivel IPS متوقف شد. وقتی وتریول از بی عدالتی که در مورد خانواده کریستوفر رخ داد مطلع شد، عاملان آن را به ضرب گلوله کشت. این اتفاق باعث شد تا کریستوفر افسر پلیس شود. این Vetrivel بود که مراقبت از بقیه تحصیلات کریستوفر را بر عهده گرفت و بعداً او امتحان خدمات ملکی را پشت سر گذاشت تا افسر IPS شود. پس از اینکه کریستوفر آموزش پلیس خود را به پایان رساند، وتریول که به عنوان معاون DGP در دولت مرکزی مشغول به کار بود، مداخله کرد تا کریستوفر اولین پست خود را به عنوان ASP در مادیا پرادش بگیرد. هر روز زنان زیادی توسط زمینداران فئودال مورد تجاوز و قتل قرار می گرفتند. کریستوفر در دستگیری و کشتن عاملان واقعی این اتفاقات وحشیانه نقش بسزایی داشت و در مدت کوتاهی به متخصص برخورد تبدیل شد. او توسط یک پلیس صادق و کارآمد، بازرس فرعی اسماعیل که دست راست او بود، کمک می کرد. بعداً کریستوفر پایگاه خود را به کرالا منتقل کرد و به درجه سرپرست پلیس ارتقا یافت.

زیرنویس فیلم Christopher 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس Christopher 2023 بعداً یک روز، او بینا را ملاقات کرد که کلکسیونر منطقه بود در مورد یک سری سرقت ها و قتل هایی که دائماً در یک منطقه جنگلی انبوه اتفاق می افتاد. کریستوفر و تیمش تصمیم گرفتند این ماموریت را انجام دهند. عمل با موفقیت به پایان رسید، اما اسماعیل تسلیم جراحات شد. در مراسم تشییع جنازه اسماعیل، کریستوفر بیشتر با خانواده اسماعیل آشنا شد. ازدواج اسماعیل یک ازدواج عاشقانه بود و همسرش قبلا فوت کرده بود و او صاحب یک دختر به نام آمنه شد. بستگان اسماعیل در برابر پذیرش آمنه مرده بودند. بنابراین کریستوفر آمنه را به عنوان فرزند خود گرفت و تصمیم گرفت از او مراقبت کند. کریستوفر سپس به عنوان SP of Crime Branch منصوب شد. بعداً کریستوفر با بینا ازدواج کرد و آنها در خوشی و آرامش زندگی کردند. بعداً یک روز، در هتلی در کوچی، گروهی از دختران که توسط گروهی از مردان جوان به شدت دوپینگ شده بودند، پیدا شدند. در تحقیقات مشخص شد که مقصر واقعی برادر کوچکتر بینا، سباستین است که معتاد به مواد مخدر بوده است. بینا و پدرش چاکوچان که به همراه آبیلاش نماینده مجلس بود، با پرداخت مبلغ هنگفتی به هر یک از دختران، موضوع را حل کردند. سپس یک روز، زنی که به عنوان خدمتکار در خانه پدری بینا کار می کرد، به کریستوفر گفت که دخترش چند روزی است که گم شده است. کریستوفر تصمیم به تحقیق گرفت و متوجه شد که سباستین تحت تأثیر مواد مخدر به دختری تجاوز کرده و به قتل رسانده و بدن او را با استفاده از سنگ شکن از بین برده است و همچنین اعضای بدن و موهای باقی مانده را در تعدادی مجسمه در کارخانه سرامیک پدرش پنهان کرده است. سباستین توسط کریستوفر دستگیر شد اما چاکوچان به کریستوفر گفت که او مطمئناً سباستین را نجات خواهد داد. روز بعد در دادگاه، سباستین با رفتار بسیار خشن سعی کرد از چنگ پلیس فرار کند و با ربودن یک تفنگ از دست پلیس سعی کرد با ضربه زدن به سر مادر مقتول را بکشد، اما کریستوفر او را نجات داد. سباستین را به ضرب گلوله کشت. پس از این اتفاق، کریستوفر و بینا از هم جدا شدند و بعداً راهشان از هم جدا شد. با آن همه چیز را از دست داده بود اما تنها کسی که همراهش بود دختر خوانده اش آمنه بود. بعداً پس از چند ماه، کریستوفر دوباره به خدمت ملحق شد، اما مجبور شد از نظم و قانون دور بماند. او در DPCAW پست شد. پس از چند سال به رتبه ADGP ارتقا یافت.

زیرنویس فیلم کریستوفر ۲۰۲۳ در حال حاضر، دختر خوانده کریستوفر، آمینه که اکنون یک وکیل تحقیقی و فعال اجتماعی است، در مورد مرگ یک زن و پدرش تحقیق می کند که در واقع همسر و پدر شوهر تاجر ثروتمندی به نام Sitaram Trimurthi Iyer هستند. آمنه از تحقیقات انجام شده استنباط می کند که ستارهم در واقع همسر و پدرشوهرش را برای غصب اموال آنها کشته است. سیترام متوجه می شود که آمنه او را تعقیب می کند و او را می رباید و به طرز وحشیانه ای تا حد مرگ مورد تعرض قرار می دهد. با مرگ آمینه، کریستوفر کاملاً متلاشی می شود. کریستوفر متوجه می‌شود که یک پلیس فاسد به نام دی‌اس‌پی جورج، به سیتارام کمک کرده تا با استفاده از یک جنایتکار، آمنه را ربوده و بکشد. بعداً کریستوفر جورج را با شلیک گلوله می کشد. کریستوفر سیتارم را دستگیر کرده و روانه زندان می کند. سولخا کریستوفر و انگیزه های او را کاملا درک می کند و تصمیم می گیرد در کنار او بایستد. سیترام علیرغم اینکه در زندان است، بینا را با استفاده از مسمومیت با مونوکسید کربن می کشد، که کریستوفر را که مصمم تر از همیشه برای کشتن سیتارم است، یک بار برای همیشه ویران می کند.

زیرنویس Christopher 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس کریستوفر ۲۰۲۳ کاملاً از همه اتهامات پاک می شود و به وظیفه خود می پیوندد و به عنوان ADGP، مقر پست می شود. او با کمک ناظر زندان که از بستگان دور آمنه است، سیترام را با شلیک گلوله می کشد. مرگ سیترام به عنوان یک اقدام دفاع از خود نوشته شده است و سرپرست زندان به کریستوفر قول می دهد که تمام مراحل بعدی را بررسی کند. چند هفته بعد، کریستوفر خواهر کوچکتر زن مورد تجاوز را به فرزندی قبول می کند و ادامه می دهد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn