تاریخ انتشار : شنبه 19 فروردین 1402 - 16:33
کد خبر : 218231

دانلود زیرنویس فیلم Chupa 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Chupa 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Chupa 2023 یک فیلم ماجراجویی فانتزی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی Jonás Cuarón و با بازی Demián Bichir و Christian Slater است. این فیلم توسط ۲۶th Street Pictures تهیه شده است و در ۷ آوریل ۲۰۲۳ در نتفلیکس منتشر شد. برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید زیرنویس فیلم Chupa 2023 دانشمند

دانلود زیرنویس فیلم Chupa 2023 یک فیلم ماجراجویی فانتزی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی Jonás Cuarón و با بازی Demián Bichir و Christian Slater است. این فیلم توسط ۲۶th Street Pictures تهیه شده است و در ۷ آوریل ۲۰۲۳ در نتفلیکس منتشر شد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Chupa 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Chupa 2023 دانشمند ریچارد کوین در حال شکار چوپاکابرا در سان است تا از قدرت های ادعایی آن استفاده کند. وقتی یکی را با بچه اش در یک معدن قدیمی پیدا می کند، او را تعقیب می کند. او که توسط یک وسیله نقلیه عبوری مجروح می شود، نوزاد خود را پنهان می کند تا دانشمندان را که در تعقیب بودند فریب دهد.

دانلود زیرنویس فیلم چوپا ۲۰۲۳ پسر ۱۳ ساله الکس از کانزاس سیتی به مکزیک پرواز می کند تا برای اولین بار با خانواده بزرگ خود ملاقات کند و با پدربزرگ و قهرمان سابق لوچا لیبره چاوا، پسر عموی پر انرژی و شیفته کشتی ممو و پسر عموی ران نترس لونا ملاقات می کند. اما درست زمانی که الکس شروع به کار می‌کند، موجودی افسانه‌ای را کشف می‌کند که زیر آلونک پدربزرگش زندگی می‌کند: یک توله چوپاکابرا جوان، که او را از داستان‌های چوپاکابرای ترسناک می‌شناسد، افسانه‌ای برای تغذیه از دام‌های کشاورزان. الکس به زودی متوجه می‌شود که دوست جدیدش، چوپا، تاریخچه‌ای مخفی با خانواده‌اش دارد و ریچارد کویین، دانشمند خطرناک، در حال شکار این موجود سوء تفاهم‌شده است تا از قدرت‌هایش استفاده کند. الکس برای محافظت از چوپا در برابر خطر قریب الوقوع، وارد ماجراجویی یک عمر می شود.

زیرنویس فیلم Chupa 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس Chupa 2023 در آگوست ۲۰۲۰، یوناس کوارون قرار بود فیلمی از چوپاکابرا را کارگردانی کند، او با همکاری مارکوس راینهارت، شان کندی مور و جو بارناتان نویسندگی کرد. کریس کلمبوس، مایکل بارناتان و مارک رادکلیف این فیلم را زیر پرچم بیست و ششمین استریت پیکچرز برای نتفلیکس تهیه کردند. در ژوئن ۲۰۲۱، فیلم Chupa نام گرفت و دمیان بیچیر، ایوان ویتن، اشلی سیارا و نیکلاس وردوگو به بازیگران پیوستند.

زیرنویس فیلم چوپا ۲۰۲۳ فیلمبرداری در چندین مکان در سراسر نیومکزیکو از اوت شروع شد و تا اکتبر ۲۰۲۱ ادامه داشت. این فیلم توسط کارلوس رافائل ریورا ساخته شد.

زیرنویس Chupa 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس چوپا ۲۰۲۳ در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، ۵۳ درصد از نظرات ۱۵ منتقد با میانگین امتیاز ۵.۵/۱۰ مثبت است. در متاکریتیک، این فیلم بر اساس ۵ منتقد، امتیاز ۴۵ از ۱۰۰ را به دست آورده است که نشان دهنده «نقدهای مختلط یا متوسط» است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn