تاریخ انتشار : دوشنبه 20 فروردین 1403 - 18:26
کد خبر : 232124

فیلم جنگ داخلی

دانلود زیرنویس فیلم Civil War 2024 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Civil War 2024 – بلو سابتایتل
دانلود زیرنویس فیلم Civil War 2024 فیلم جنگ داخلی یک فیلم اکشن دیستوپیایی به نویسندگی و کارگردانی الکس گارلند است.

دانلود زیرنویس فیلم Civil War 2024 فیلم جنگ داخلی یک فیلم اکشن دیستوپیایی به نویسندگی و کارگردانی الکس گارلند است. کریستن دانست، واگنر مورا، کیلی اسپانی، استفن مک کینلی هندرسون و نیک آفرمن بازیگران این فیلم هستند. داستان آن تیمی از روزنامه‌نگاران را دنبال می‌کند که در طول جنگ داخلی دوم آمریکا که به سرعت در حال تشدید شدن است، در سراسر ایالات متحده سفر می‌کنند، که کل کشور را فراگرفته است.

دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Civil War 2024 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Civil War 2024 در ۱۴ مارس ۲۰۲۴ در South by Southwest اولین نمایش جهانی خود را داشت و قرار است در ایالات متحده توسط A24 و در بریتانیا توسط Entertainment Film Distributors در ۱۲ آوریل ۲۰۲۴ اکران شود. منتقدان

دانلود زیرنویس فیلم جنگ داخلی ۲۰۲۴ در آینده نزدیک، تیمی از روزنامه‌نگاران در طول جنگ داخلی دوم آمریکا که به سرعت در حال تشدید است و کل کشور را فراگرفته است، به سراسر ایالات متحده سفر می‌کنند. این فیلم مستندی از تلاش خبرنگاران برای زنده ماندن در زمانی است که دولت ایالات متحده به یک دیکتاتوری دیستوپیک تبدیل شده است و شبه نظامیان افراطی حزبی مرتباً مرتکب جنایات جنگی می شوند.

زیرنویس فیلم Civil War 2024 - بلو سابتایتل

زیرنویس Civil War 2024 در ۱۴ مارس ۲۰۲۴ در South by Southwest اولین نمایش جهانی خود را داشت که با واکنش های مثبت تماشاگران و نظرات مثبت منتقدان روبرو شد.

زیرنویس فیلم جنگ داخلی ۲۰۲۴ این فیلم قبلاً قرار بود در ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ اکران شود. قرار است در ۱۲ آوریل ۲۰۲۴ در ایالات متحده توسط A24 و در انگلستان توسط Entertainment Film با مشارکت در IMAX و Dolby Cinema اکران شود.

زیرنویس  Civil War 2024 - بلو سابتایتل

زیرنویس جنگ داخلی ۲۰۲۴ پس از نمایش SXSW، گردآورنده نقد Rotten Tomatoes خاطرنشان کرد که منتقدان می‌گویند که این فیلم «داستان هشداردهنده‌ای فوق‌العاده پر از ایده‌های بزرگ و اجرای فوق‌العاده کرستن دانست است، اما ممکن است برخی از بینندگان را شگفت‌زده کند». منتقدان «زیبایی و شدت درام دیستوپیایی» را ستودند، در حالی که به «پتانسیل جنجال و ناامیدی» آن به دلیل اثربخشی پیام‌های آن اشاره کردند. ۹۳ درصد از ۴۰ منتقد در وب سایت مثبت هستند، با میانگین امتیاز ۸.۳/۱۰. در اجماع انتقادی این وب سایت آمده است: «جنگ داخلی از نظر طراحی سخت و ناراحت کننده، نگاهی نزدیک به عدم قطعیت خشونت آمیز زندگی در یک ملت در بحران است». متاکریتیک، که از میانگین وزنی استفاده می کند، بر اساس ۲۱ منتقد، امتیاز ۷۹ از ۱۰۰ را به این فیلم اختصاص داد که نشان دهنده نقدهای “به طور کلی مطلوب” است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn