تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 فروردین 1402 - 17:03
کد خبر : 218135

دانلود زیرنویس فیلم Comrade X 1940 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Comrade X 1940 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Comrade X 1940 زیرنویس فیلم رفیق ایکس یک فیلم جاسوسی کمدی آمریکایی محصول سال ۱۹۴۰ به کارگردانی کینگ ویدور با بازی کلارک گیبل و هدی لامار است. بازیگران نقش مکمل، اسکار هومولکا، ایو آردن و سیگ رومان هستند. در فوریه ۲۰۲۰، این فیلم در هفتادمین جشنواره بین‌المللی فیلم برلین به عنوان بخشی

دانلود زیرنویس فیلم Comrade X 1940 زیرنویس فیلم رفیق ایکس یک فیلم جاسوسی کمدی آمریکایی محصول سال ۱۹۴۰ به کارگردانی کینگ ویدور با بازی کلارک گیبل و هدی لامار است. بازیگران نقش مکمل، اسکار هومولکا، ایو آردن و سیگ رومان هستند. در فوریه ۲۰۲۰، این فیلم در هفتادمین جشنواره بین‌المللی فیلم برلین به عنوان بخشی از نمایش گذشته‌نگر اختصاص داده شده به حرفه‌ی شاه ویدور به نمایش درآمد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Comrade X 1940 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Comrade X 1940 در اتحاد جماهیر شوروی، خبرنگار آمریکایی مک کینلی “مک” تامپسون (کلارک گیبل) مخفیانه داستان های نامطلوب در مورد اتحاد جماهیر شوروی منسوب به “رفیق ایکس” را برای روزنامه خود می نویسد. هویت او توسط پیشخدمتش، وانیا (فلیکس برسارت) کشف می‌شود، که با باج‌گیری از مک، قول می‌دهد که دخترش، رهبر ارکستر تراموا به نام تئودور (هدی لامار) را از کشور خارج کند. تئودور با ازدواج ساختگی موافقت می کند تا بتواند پیام مزایای کمونیسم را به سایر نقاط جهان منتقل کند. با این حال، کمیسر واسیلیف (اسکار هومولکا) مصمم است که رفیق ایکس را نقاب بزند و دستگیر کند. در نهایت تئودور “نفاق شیطانی کمونیسم” را می بیند و عاشق تامپسون می شود.

دانلود زیرنویس فیلم رفیق ایکس ۱۹۴۰ گیبل به شوخی پیشگویی می کند که “آلمان به تازگی به روسیه حمله کرد” و “تانک های پانزر در حال غلتیدن به اوکراین هستند” تا مدیر هتل روسی را وادار کند که خبرنگار آلمانی را از اتاقش بیرون کند. کمتر از یک سال پس از آزادی، آلمان در واقع به روسیه و SSR اوکراین حمله کرد.

زیرنویس فیلم Comrade X 1940 - بلو سابتایتل

زیرنویس Comrade X 1940 فیلم های آمریکایی قبل از جنگ مانند رفیق ایکس و نینوچکا نیز اتحاد جماهیر شوروی را عقب مانده، دلخراش، افسرده کننده و تمامیت خواه به تصویر می کشند. با این حال، پس از ورود ایالات متحده به جنگ از طرف روسیه، تصویر هالیوود از روس ها بلافاصله به آزادیخواهان شجاع، شرافتمند و آزادیخواه تغییر کرد. بریتانیا به طور خاص رفیق ایکس را از سینما بیرون کشید.

زیرنویس فیلم رفیق ایکس ۱۹۴۰ در یک نقطه از فیلم، پس از اینکه مک‌کینلی به منشی خود اولگا ودکا می‌خورد و او را در آغوش می‌گیرد، گلوبکا وارد اتاق او می‌شود و زن‌ها برای محبت‌های او که ورایتی آن را «عسل» توصیف می‌کند، درگیر «نبرد مو کشیدن» می‌شوند.

زیرنویس Comrade X 1940 - بلو سابتایتل

زیرنویس رفیق ایکس ۱۹۴۰ طبق رکوردهای MGM، این فیلم در ایالات متحده و کانادا ۱۵۲۰۰۰۰ دلار و در جاهای دیگر ۵۵۹۰۰۰ دلار به دست آورد که منجر به سود ۴۸۴۰۰۰ دلار شد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn