تاریخ انتشار : شنبه 8 مهر 1402 - 18:50
کد خبر : 226257

فیلم آرمان‌شهر بتن

دانلود زیرنویس فیلم Concrete Utopia 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Concrete Utopia 2023 – بلو سابتایتل
دانلود زیرنویس فیلم Concrete Utopia 2023 فیلم آرمان‌شهر بتن یک فیلم فاجعه‌آمیز و مهیج کره جنوبی...

دانلود زیرنویس فیلم Concrete Utopia 2023 فیلم آرمان‌شهر بتن یک فیلم فاجعه‌آمیز و مهیج کره جنوبی به کارگردانی ام تائه‌هوا و با بازی لی بیونگ‌هون، پارک سئو جون و پارک بو یونگ است. این فیلم بر اساس قسمت دوم وبتون Pleasant Bullying اثر کیم سونگ نیونگ است که درباره زلزله و عواقب آن است. در ۹ آگوست ۲۰۲۳ در سینما اکران شد.

دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Concrete Utopia 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Concrete Utopia 2023 این فیلم عموماً بازخوردهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد و در ۱۷ آگوست ۲۰۲۳ در بخش بهترین فیلم بین‌المللی فیلم بلند برای نود و ششمین جوایز اسکار انتخاب شد.

دانلود زیرنویس فیلم آرمان‌شهر بتن ۲۰۲۳ بازماندگان زلزله در آپارتمان های امپریال پالاس در سئول خانه نشین شدند. یئونگ تاک (لی بیونگ هون) با کمک مین سونگ (پارک سئو جون)، یک کارمند دولتی و همسر پرستارش میونگ-هوا (پارک بو یونگ) آنها را رهبری می کند.

زیرنویس فیلم Concrete Utopia 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس Concrete Utopia 2023 این فیلم که در ۹ آگوست ۲۰۲۳ در سینما اکران شد، به بخش رقابتی Òrbita در پنجاه و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم سیجس که از ۵ تا ۱۵ اکتبر برگزار می‌شود دعوت شده است. همچنین به بخش «اسپوت لایت کره» در هاوایی راه یافته است. جشنواره بین المللی فیلم که در ۱۲ اکتبر ۲۰۲۳ افتتاح می شود. این فیلم در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو ۲۰۲۳ در بخش گالا در ۹ سپتامبر برای مطبوعات و در ۱۰ سپتامبر برای عموم در تالار روی تامسون به نمایش درآمد.

زیرنویس فیلم آرمان‌شهر بتن ۲۰۲۳ این فیلم در ۹ اوت در ۱۶۲۱ اکران شد. این فیلم با ۲۳۱۰۱۵ بازدید در جایگاه اول باکس آفیس کره افتتاح شد و در ۱۲ آگوست در ۴ روز اکران با جذب ۱,۰۰۰,۴۹۸ بیننده از یک میلیون مخاطب فراتر رفت. این یک میلیون نفر بعدی را در ۳ روز ثبت کرد، بنابراین از ۲ میلیون بیننده در ۷ روز در ۱۵ آگوست گذشت. رکورد ۳ میلیون در ۲۴ آگوست، شانزدهمین روز اکران آن به دست آمد.

زیرنویس Concrete Utopia 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس آرمان‌شهر بتن ۲۰۲۳ در وب‌سایت Rotten Tomatoes جمع‌آوری نقد، این فیلم بر اساس ۸ نقد، با میانگین امتیاز ۷/۱۰، ۱۰۰% تایید شده است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn