تاریخ انتشار : جمعه 12 اسفند 1401 - 16:07
کد خبر : 216664

دانلود زیرنویس فیلم Consecration 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Consecration 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Consecration 2023 یک فیلم ترسناک و مهیج فراطبیعی محصول ۲۰۲۳ به کارگردانی کریستوفر اسمیت بر اساس فیلمنامه‌ای که او با همکاری لوری کوک نوشته است، و با بازی جنا مالون، دنی هیوستون و جانت سوزمن ساخته شده است. این فیلم که در اسکاتلند در جزیره اسکای فیلمبرداری شده است، در ۱۰ فوریه

دانلود زیرنویس فیلم Consecration 2023 یک فیلم ترسناک و مهیج فراطبیعی محصول ۲۰۲۳ به کارگردانی کریستوفر اسمیت بر اساس فیلمنامه‌ای که او با همکاری لوری کوک نوشته است، و با بازی جنا مالون، دنی هیوستون و جانت سوزمن ساخته شده است. این فیلم که در اسکاتلند در جزیره اسکای فیلمبرداری شده است، در ۱۰ فوریه ۲۰۲۳ در بریتانیا و ایالات متحده اکران شد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Consecration 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Consecration 2023 یک زن آمریکایی به صومعه ای در جزیره اسکای می رسد و به دنبال یافتن حقیقت در مورد مرگ برادر کشیش خود است، اما متوجه می شود که او نیز مظنون در تحقیقات قتل بوده است.

این پروژه برای اولین بار در ژوئیه ۲۰۲۱ در ورایتی گزارش شد و برنامه فیلمبرداری آن برای اواخر همان تابستان تعیین شد و هدف آن ارائه فیلم برای فروشندگان در جشنواره فیلم کن ۲۰۲۱ بود. در اکتبر ۲۰۲۱، جنا مالون، دنی هیوستون و جانت سوزمن بازیگر شدند.

دانلود زیرنویس فیلم تقدیس ۲۰۲۳ این فیلم توسط استودیوی AGC، تهیه‌کننده خاویر مارچند از Moonriver Content، جیسون نیومارک از Newscope Films و Laurie Cook از Bigscope Films که یکی از نویسندگان آن بود، تهیه شده است. این توسط AGC با تامین مالی اضافی توسط Sherborne Capital تامین مالی شد. اسمیت به اینترتینمنت ویکلی گفت که به دلیل شیفتگی ذاتی اش به تمام مذاهب مذهبی جوهره عجیب و غریب ظاهری او برای ساخت این فیلم الهام گرفته است و می گوید: “من هرگز بیشتر از این که وارد کلیسا یا معبدی شوم ترسیده نمی شوم. می خواستم فیلمی بسازم. فیلمی در مورد دین اما آن را جدی انجام دهید.”

زیرنویس فیلم Consecration 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Consecration 2023 فیلم به صورت تئاتری در ایالات متحده توزیع شد و Shudder اولین پنجره پخش را داشت. Consecration در ۱۰ فوریه ۲۰۲۳ در بریتانیا و ایالات متحده و در ۳ مارس ۲۰۲۳ در Shudder منتشر شد. این فیلم در ۱۱ مارس ۲۰۲۳ در جشنواره فیلم گلاسکو به نمایش در خواهد آمد.

زیرنویس Consecration 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم تقدیس ۲۰۲۳ در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، ۴۰ درصد از نظرات ۵۵ منتقد، با میانگین امتیاز ۴.۹/۱۰ مثبت هستند. اجماع این وب‌سایت می‌گوید: «علی‌رغم اینکه «جنا مالون» در راس آن برکت دارد، «تقدس‌سازی» وحشت‌هایی با مضمون کاتولیک ارائه می‌کند که بسیار ترسناک‌تر از مقدس است. متاکریتیک بر اساس ۱۱ منتقد، میانگین وزنی ۴۰ از ۱۰۰ را به فیلم داده است که نشان دهنده «نقدهای مختلط یا متوسط» است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn