دانلود زیرنویس فیلم Crossfire 1947 زیرنویس فیلم آتش متقاطع یک فیلم درام فیلم نوآر آمریکایی محصول 1947 با بازی رابرت یانگ، رابرت میچام و رابرت رایان است.
دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد
زیرنویس فیلم Crossfire 1947 در صحنه آغازین، مردی دیده می شود که مردی یهودی به نام جوزف ساموئلز را در اتاقی از هتل تا حد مرگ کتک می زند. پس از اینکه پلیس برای بررسی قتل او فراخوانده می شود، افسر سروان فینلی مشکوک می شود که قاتل ممکن است در میان گروهی از سربازان از خدمت خارج شده باشد که با ساموئل و همراه زنش در یک بار هتل در شب مرگ او بوده اند.
“مونتی” مونتگومری خصوصی، نسخه خود از داستان را برای محقق فینلی توضیح می دهد. او ادعا می کند که او و دوستش فلوید باورز با ساموئلز در بار هتل ملاقات کردند و به آپارتمان او رفتند تا ساموئلز را در حال صحبت با Cpl پیدا کنند. “میچ” میچل. به زودی پس از ورود آنها، میچ که به دلیل مشروبات الکلی مریض شده است، آپارتمان ساموئل را به تنهایی ترک می کند، سپس مونتی و فلوید یک دقیقه بعد یا بیشتر را ترک می کنند. طبق داستان مونتی، این آخرین باری بود که ساموئلز را زنده دیدند.
گروهبان کیلی که نگران این است که میچ مظنون اصلی باشد، خودش در مورد قتل تحقیق می کند، به این امید که نام دوستش را پاک کند. پس از کمک به میچ برای فرار از دستگیری پلیس، کیلی او را در یک سالن سینما ملاقات می کند، جایی که میچ نسخه خود از داستان را تعریف می کند. میچ با اینکه مست بود، به یاد آورد که مونتی با ساموئلز داخل آپارتمانش دعوا می کرد. پس از رفتن میچ، او بقیه شب را با جینی ترمین، دختری که در یک سالن رقص ملاقات کرد، گذراند. هنگامی که او صبح روز بعد در آپارتمانش از خواب بیدار می شود، جینی آنجا نبود، اما پس از شنیدن صدای ضربه در، با شوهر جینی آقای ترمین ملاقات می کند که به او پیشنهاد می دهد قهوه درست کند. در حالی که آقای ترمین به دنبال سیگار می گردد، میچ با عجله آپارتمان را ترک می کند.
دانلود زیرنویس فیلم آتش متقاطع 1947 در همین حال، مونتی و فلوید در یک آپارتمان با هم آشنا می شوند. مونتی به فلوید میگوید که دور از چشم بماند و داستانهایشان را ثابت نگه دارد، که آنها هیچ بحثی با ساموئل نداشتند و کمی بعد از میچ آپارتمان او را ترک کردند. کیلی در خانه آنها را می زند و به طور خلاصه با فلوید در مورد قتل صحبت می کند در حالی که مونتی پنهان می شود. پس از رفتن کیلی، مونتی – که مشخص شد قاتل است – فلوید را به دلیل امتناع از دور ماندن از دید او سرزنش می کند، او را کتک می زند و می کشد.
زیرنویس Crossfire 1947 با اسکورت افسر فینلی، مری، همسر میچ، جینی را در آپارتمانش ملاقات میکند، و در تلاش برای کشف حق نامی برای شوهرش، از فینلی میخواهد که بیرون منتظر بماند، زیرا ممکن است یک پلیس جینی را وادار به سر و صدا کند. اگر جینی اعتراف کند که شب را با میچ گذرانده است، ثابت می کند که ساموئلز را نکشته است. جینی ادعا می کند که از ملاقات با میچ اطلاعی ندارد، سپس فینلی برای بازجویی از او وارد آپارتمان می شود. جینی رد میکند، اعتراف میکند که میچ را میشناسد، اما هرگز او را در آپارتمانش ملاقات نکرد. سپس شوهر جینی از اتاق پشتی ظاهر میشود و به فینلی میگوید که میچ را به خاطر میآورد و به این ترتیب یک حق الناس فراهم میکند.
در بازگشت به ایستگاه پلیس، فینلی برای بار دوم از مونتی سؤال می کند، به این امید که انگیزه قتل ساموئلز را کشف کند، اما او را به راه می فرستد. با کیلی در دفترش، فینلی مشکوک است که یهودی ستیزی انگیزه احتمالی قتل ساموئلز بوده است، زیرا هیچ فردی درگیر واقعاً ساموئل را نمیشناسد. هر دوی آنها مشکوک هستند که مونتی مسئول کشتن ساموئلز و فلوید بوده است، زیرا او آشکارا یهودستیز است. آن ها با کمک سربازی به نام لروی تله ای برای گرفتن او درست کردند. لروی به مونتی می گوید که فلوید می خواهد با او ملاقات کند و آدرسی را به او می دهد تا بتواند فلوید را پیدا کند. مونتی به آپارتمانی که فلوید را کشت، ظاهر می شود، احتمالاً برای بررسی اینکه آیا او هنوز زنده است یا نه، و با فینلی و یک پلیس دیگر روبرو می شود. فینلی به مونتی میگوید که او خودش را داد، زیرا آدرس روی کاغذ در واقع به ساختمان دیگری بود. مونتی سعی می کند فرار کند، اما توسط فینلی به ضرب گلوله کشته می شود.
زیرنویس فیلم آتش متقاطع 1947 پس از کشته شدن مونتی، فینلی و کیلی خداحافظی می کنند. در حالی که فینلی در حال دور شدن است، کیلی به لروی نگاه می کند و پاسخ می دهد: “خب، سرباز، یک فنجان قهوه چطور؟”
زیرنویس آتش متقاطع 1947 هنگامی که برای اولین بار منتشر شد، مجله ورایتی نقد مثبتی به فیلم داد و نوشت: “Crossfire یک مرکز توجه صریح در مورد یهودستیزی است. تهیه کننده دور شاری، در ارتباط با آدریان اسکات، هیچ ضربه ای نگرفته است. هیچ حاشیه ای به این شکل نسبی وجود ندارد. -نقش بهعنوان ازدواج درونی یا کلوپهایی که یهودیان را حذف میکنند. در اینجا فیلمی سخت [بر اساس رمان ریچارد بروکس، روباه آجری] است که جنبههای اصلی آن اساساً با تز کلی تعصب و تعصب نژادی تصادفی است… کارگردان Edward Dmytryk پرتره های جذابی کشیده است. تکنیک فلاش بک موثر است زیرا نگرش های مختلف افراد سنگین را که توسط بقیه بازیگران دیده یا یادآوری می شود، سایه و رنگ می کند.