تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 خرداد 1403 - 19:19
کد خبر : 233423

فیلم داااااااالی!

دانلود زیرنویس فیلم Daaaaaali! 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Daaaaaali! 2023 – بلو سابتایتل
دانلود زیرنویس فیلم Daaaaaali! 2023 فیلم داااااااالی! یک فیلم کمدی فرانسوی به نویسندگی و کارگردانی کوئنتین دوپیو است.

دانلود زیرنویس فیلم Daaaaaali! 2023 فیلم داااااااالی! یک فیلم کمدی فرانسوی به نویسندگی و کارگردانی کوئنتین دوپیو است. این فیلم به عنوان یک “بیوگرافی جعلی واقعی” درباره هنرمند سورئالیست سالوادور دالی توصیف شده است.

دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Daaaaaali! 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Daaaaaali! 2023 این فیلم خارج از رقابت در هشتادمین جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز به نمایش درآمد و در ۷ فوریه ۲۰۲۴ در سینما اکران شد.

دانلود زیرنویس فیلم دااااالی! ۲۰۲۳ یک روزنامه نگار فرانسوی با هنرمند سوررئالیست اسپانیایی سالوادور دالی در موارد متعدد برای یک پروژه مستند غیرمولد ملاقات می کند.

زیرنویس فیلم Daaaaaali! 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس Daaaaaali! 2023 این فیلم توسط توماس و ماتیو ورههه از طریق آتلیه دو پروداکشن و در تولید مشترک سینما فرانس ۳ تهیه شده است.

زیرنویس فیلم دااااالی! ۲۰۲۳ برای نمایش خارج از رقابت در هشتادمین جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز انتخاب شد، جایی که اولین نمایش جهانی آن در ۷ سپتامبر ۲۰۲۳ بود. فروش بین‌المللی توسط Kinology انجام می‌شود. در ابتدا قرار بود این فیلم در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۲۳ اکران شود، اما توسط Diaphana Distribution به ۷ فوریه ۲۰۲۴ موکول شد.

زیرنویس  Daaaaaali! 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس دااااالی! ۲۰۲۳ در وب سایت فرانسوی AlloCiné بر اساس ۳۷ بررسی، میانگین امتیاز ۳.۶ از ۵ ستاره را دریافت کرد. در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس ۱۰ نقد، با میانگین امتیاز ۷.۳/۱۰، دارای امتیاز تأیید ۱۰۰٪ بر اساس ۱۰ نقد است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn