تاریخ انتشار : جمعه 8 تیر 1403 - 17:11
کد خبر : 233625

فیلم دو به علاوه دو برابر است با عشق

دانلود زیرنویس فیلم Do Aur Do Pyaar 2024 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Do Aur Do Pyaar 2024 – بلو سابتایتل
دانلود زیرنویس فیلم Do Aur Do Pyaar 2024 فیلم دو به علاوه دو برابر است با عشق یک فیلم کمدی عاشقانه هندی...

دانلود زیرنویس فیلم Do Aur Do Pyaar 2024 فیلم دو به علاوه دو برابر است با عشق یک فیلم کمدی عاشقانه هندی به کارگردانی شیرشا گوها تاکورتا، اولین کارگردانی خود و تهیه کنندگی سامیر نایر، دیپاک سگال، تانوج گارگ، آتل کاسبکار و سواتی ایر است. Chawla تحت پرچم Applause Entertainment و Ellipsis Entertainment Production. ویدیا بالان، پراتیک گاندی، ایلینا دکروز و سندهیل رامورتی در آن حضور دارند.

دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Do Aur Do Pyaar 2024 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Do Aur Do Pyaar 2024 کاویا گانشان، دندانپزشک و انیررود “آنی” بانرجی، یک صنعتگر، ۱۲ سال است که ازدواج کرده اند. اگرچه آنها یک ازدواج عاشقانه داشتند، اما ازدواج آنها از هم پاشیده است زیرا آنها دیگر آن را با یکدیگر هیجان انگیز نمی دانند. آنها همچنین سال ها خارج از ازدواج با هم رابطه داشته اند. کاویا با ویکرام، عکاس موفقی است که برای او از نیویورک به بمبئی نقل مکان کرد. آنیررود با نورا، هنرمند مبارز تئاتر است. کاویا و انیررود به زندگی مشترک خود ادامه می دهند و هر دو دلی برای درخواست طلاق از دیگری ندارند.

دانلود زیرنویس فیلم دو به علاوه دو برابر است با عشق ۲۰۲۴ یک روز پدربزرگ کاویا به دلیل کهولت سن از دنیا می رود. انیررود اصرار دارد که برای تشییع جنازه با او به اوتی برود. کاویا و خانواده اش هنگام فرار با انیررود از هم جدا می شوند و باعث شرمساری خانواده محترم گانشان می شود. خانواده منتظرند تا کارتیک، یکی از دوستان نزدیک خانواده که با پدربزرگ بسیار نزدیک بود، از لس آنجلس بیاید تا مراسم پایانی را در حضور او انجام دهد.

زیرنویس فیلم Do Aur Do Pyaar 2024 - بلو سابتایتل

زیرنویس Do Aur Do Pyaar 2024 یک سال بعد، معامله آپارتمان آنها نهایی شده است، بنابراین کاویا برای آخرین بار به آپارتمان می آید. او از انیررود تماس می گیرد و او نیز به آپارتمان می آید. کاویا بلافاصله پس از جدایی او و انیردوح از ویکرام جدا شد و به یک تور اروپا رفت. رابطه انیررود و نورا پس از مشهور شدن او زیاد دوام نیاورد.

زیرنویس فیلم دو به علاوه دو برابر است با عشق ۲۰۲۴ انیررود و کاویا شام را در بالکن خود بیرون آورده اند و با یکدیگر به تفریح ​​و خندیدن ادامه می دهند.

زیرنویس  Do Aur Do Pyaar 2024 - بلو سابتایتل

زیرنویس دو به علاوه دو برابر است با عشق ۲۰۲۴ در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، ۸۵ درصد از بررسی‌های ۱۳ منتقد، با میانگین امتیاز ۶.۳/۱۰ مثبت هستند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn