تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 فروردین 1402 - 18:27
کد خبر : 217753

دانلود زیرنویس مستند Doctor Who Am I 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس مستند Doctor Who Am I 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس مستند Doctor Who Am I 2022 یک فیلم مستند آمریکایی محصول ۲۰۲۲ است که درباره میراث فیلم تلویزیونی دکتر هو محصول ۱۹۹۶، نویسنده آن، متیو جیکوبز، و طرفداران آمریکایی Doctor Who است. ونسا یویل و جیکوبز کارگردانی و تهیه کنندگی این مستند را بر عهده داشتند و دافنه اشبروک، نیکلاس بریگز، پل مک

دانلود زیرنویس مستند Doctor Who Am I 2022 یک فیلم مستند آمریکایی محصول ۲۰۲۲ است که درباره میراث فیلم تلویزیونی دکتر هو محصول ۱۹۹۶، نویسنده آن، متیو جیکوبز، و طرفداران آمریکایی Doctor Who است. ونسا یویل و جیکوبز کارگردانی و تهیه کنندگی این مستند را بر عهده داشتند و دافنه اشبروک، نیکلاس بریگز، پل مک گان، اریک رابرتز، پل بوث، کارل زوهان، می چارترز، کن دیپ و گربه هیزیا در آن ایفای نقش کردند. این فیلم از طریق توزیع فیلم Kaleidoscope در سینماهای منتخب بریتانیا در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۲۲ اکران شد و پس از آن در ۲۸ نوامبر در رسانه‌های خانگی اکران شد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس مستند Doctor Who Am I 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس مستند Doctor Who Am I 2022 “در سال ۱۹۹۶، یک فیلم تلویزیونی Doctor Who تصور می شد که فرنچایز را به آینده ای جدید و هیجان انگیز با کارگردانی تازه هدایت کند، اما تنها با اعتراض طرفداران ناراضی مواجه شد. اکنون، متیو جیکوبز، فیلمنامه نویس بدنام فیلم را دنبال کنید. او با اکراه به “Whoniverse” آمریکایی بازگردانده می شود، جایی که، با وجود رد وحشیانه کارش ۲۵ سال قبل، به طور غیر منتظره ای خود را یکی از اعضای خانواده نزدیک و در عین حال گسترده از طرفداران می بیند.”

دانلود زیرنویس مستند دکتر کی هستم ۲۰۲۲ این پروژه سینمایی در پنجاهمین سالگرد Doctor Who، نه سال قبل از انتشار مستند، زمانی که علاقه به جیکوبز افزایش یافت، آغاز شد. اگرچه او “از طرفداران فاصله گرفته بود”، اما یویل برای ساختن فیلم با او تماس گرفت. جیکوبز در ابتدا معتقد بود که این فیلم بیشتر درباره طرفداران دکتر هو خواهد بود، اگرچه یویل “همیشه می دانست که درباره او خواهد بود.”

زیرنویس مستند Doctor Who Am I 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Doctor Who Am I 2022 شرکت Kaleidoscope Film Distribution حقوق توزیع فیلم را در آگوست ۲۰۲۲ خریداری کرد. یولی درباره این قرارداد گفت: «همکاری با Kaleidoscope برای ما کاملاً مناسب است زیرا با وجود اینکه ما یک فیلم آمریکایی هستیم، آنها حق رای دادن Doctor Who و جهانی را درک می کنند. دسترسی هواداران.”

زیرنویس مستند دکتر کی هستم ۲۰۲۲ این فیلم در ابتدا برای اکران در سینماهای منتخب بریتانیا در ۱۳ اکتبر ۲۰۲۲ برنامه ریزی شده بود. با این حال، این کار تا ۲۷ اکتبر به تعویق افتاد و اکران رسانه خانگی (DVD & Blu-Ray) نیز از ۷ به ۲۸ نوامبر همان سال منتقل شد.

زیرنویس Doctor Who Am I 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس دکتر کی هستم ۲۰۲۲ نقدهای فیلم عمدتاً مثبت بود، به استثنای برخی موارد. لزلی فلپرین که برای The Guardian می نویسد، به فیلم سه ستاره از پنج ستاره داد و اظهار داشت که «هیچ وقت تمام این پدیده را در بر نمی گیرد» که چرا دکتر هو برای طرفداران اهمیت زیادی دارد و اینکه «بسیار متمایل به سمت» است. پایان هواداران هوویان در ایالات متحده». مجله علمی تخیلی بریتانیایی Starburst به آن پنج ستاره داد و آن را “احساسی” و “تفکر برانگیز” نامید. رادیو تایمز نیز آن را ۵ ستاره ارزیابی کرد و به “تواضع و فروتنی تاثیرگذار در نحوه رفتار جیکوبز” اشاره کرد و به این نکته اشاره کرد که داستان آن “هم به طور قابل توجهی خاص و در عین حال درک جهانی است”. That’s Pop Culture به این مستند ۵ ستاره داد و گفت که این مستند “پر از قلب بیشتر از یک زمان ارباب” است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn