تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 اسفند 1400 - 11:01
کد خبر : 195693

دانلود زیرنویس فیلم Double Trouble and the Magical Mirror 2019 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Double Trouble and the Magical Mirror 2019 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Double Trouble and the Magical Mirror 2019 فریدو یک بچه سرگرم کننده است و درست مانند اکثر بچه های هم سن و سال خود، در مدرسه کمی تنبل است. یک روز در یک نمایشگاه شهری او با یک آینه جادویی روبرو می شود. با جادوی آینه ها او می تواند از خود

دانلود زیرنویس فیلم Double Trouble and the Magical Mirror 2019 فریدو یک بچه سرگرم کننده است و درست مانند اکثر بچه های هم سن و سال خود، در مدرسه کمی تنبل است. یک روز در یک نمایشگاه شهری او با یک آینه جادویی روبرو می شود. با جادوی آینه ها او می تواند از خود یک مضاعف (معروف به doppelgänger) بسازد – که در هر چیزی که نیست عالی است.

برای دانلود به لینک زیر مراجعه کنید

https://blue-subtitle.com/double-trouble-and-the-magical-mirror-2019/

Double Trouble: The Magical Mirror (2019) | MUBI

زیرنویس فیلم Double Trouble and the Magical Mirror 2019 فریدو با کمک دو نفری که در مدرسه بسیار باهوش است، نه تنها در مدرسه بلکه در خانه نیز شروع به از دست دادن مسئولیت بیشتر و بیشتر می کند. در ابتدا بسیار سرگرم کننده است و او شروع به گفتن راز خود به بهترین دوستش امیل می کند تا اینکه همه همکلاسی هایش متوجه می شوند و از خودشان کپی می کنند.

Double Trouble – The Magical Mirror - Trailer [en] - Cineuropa

زیرنویس Double Trouble and the Magical Mirror 2019 بچه ها به آرامی اما مطمئناً متوجه شدند که دلشان برای زندگی قدیمی خود تنگ شده است. هیچ کس دیگر به مدرسه نمی رود، اما دو نفره های عجیب و غریب شروع به تسخیر می کنند.

Double Trouble and the Magical Mirror - FILMART 2019 - YouTube

بچه‌ها متوجه می‌شوند که دلشان برای زندگی قدیمی‌شان تنگ شده است و تصمیم می‌گیرند با راه‌اندازی تله‌ای دست به کار شوند که باعث می‌شود دو نفره به موقع به آینه بازگردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn