تاریخ انتشار : دوشنبه 7 اسفند 1402 - 12:42
کد خبر : 231087

فیلم عروسک‌های درایو دور

دانلود زیرنویس فیلم Drive-Away Dolls 2024 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Drive-Away Dolls 2024 – بلو سابتایتل
دانلود زیرنویس فیلم Drive-Away Dolls 2024 فیلم عروسک‌های درایو دور یک فیلم کمدی جاده‌ای آمریکایی به کارگردانی اتان کوئن است.

دانلود زیرنویس فیلم Drive-Away Dolls 2024 فیلم عروسک‌های درایو دور یک فیلم کمدی جاده‌ای آمریکایی به کارگردانی اتان کوئن است. کوئن فیلمنامه را با همسرش تریشیا کوک نوشت. آنها همچنین فیلم را با رابرت گراف و تیم بیوان و اریک فلنر از Working Title Films تهیه کردند. در این فیلم مارگارت کوالی، جرالدین ویسواناتان، بینه فلدشتاین، کولمن دومینگو، پدرو پاسکال، بیل کمپ و مت دیمون به ایفای نقش پرداخته اند.

دانلود فیلم با زیرنویس چسبیده اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Drive-Away Dolls 2024 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Drive-Away Dolls 2024 در روزهای پایانی سال ۱۹۹۹، سانتوس در یک بار در فیلادلفیا نشسته و کیف را با حالتی عصبی در دست گرفته است. او با عجله خارج می شود و ساقی او را تعقیب می کند که او را در کوچه ای به قتل می رساند و سرش را از تن جدا می کند.

در جای دیگری از شهر، جیمی و سوکی عاشقانی هستند که رابطه آنها به دلیل خیانت جیمی از هم می پاشد. وقتی سوکی او را از آپارتمانشان بیرون می‌کند، دوستش ماریان را متقاعد می‌کند که راهی برای سفر پیدا کند تا ذهن‌شان را پاک کند. ماریان می خواهد به دیدن عمه اش در تالاهاسی برود و جیمی را متقاعد می کند که برود. آن‌ها به سمت یک سرویس خودروی خارج از منزل می‌روند، جایی که کسی می‌تواند ماشینی را برای مشتری دیگر یک طرفه حمل کند. به دلیل سوء تفاهم، ماشینی به آنها داده می شود که به طور اتفاقی به سمت تالاهاسی می رود و بیرون می روند.

دانلود زیرنویس فیلم عروسک‌های درایو دور ۲۰۲۴ لحظاتی بعد، گروهی متشکل از سه جنایتکار به نام‌های آرلیس، فلینت و رئیسشان به مغازه می‌آیند تا ماشین خود را که به سمت تالاهاسی می‌رفتند بردارند و متوجه می‌شوند که جیمی و ماریان آن را تصادفی همراه با محموله‌ای نامشخص که بخشی از آن‌ها است، برده‌اند. معاملات غیر قانونی در حالی که ماریان تنگدست می‌خواهد هر چه زودتر وظیفه خود را به پایان برساند، جیمی دائماً سعی می‌کند او را متقاعد کند که با انحراف‌ها یا تلاش برای داشتن رابطه معمولی در بارهای در طول راه، او را متقاعد کند که آرام شود. ماریان ترجیح می‌دهد کتاب «اروپایی‌ها» اثر هنری جیمز را بخواند، اما به دلیل تحریک جیمی به آرامی از پوسته‌اش بیرون می‌آید. در حالی که آنها با یک روز تاخیر وارد فلوریدا می شوند تا برای کار رانندگی رانندگی کنند، یک لاستیک پنچر می کنند و در صندوق عقب را باز می کنند تا متوجه شوند که کیف قبلی و سبدی با یخ خشک و سر سانتوس دارد.

زیرنویس فیلم Drive-Away Dolls 2024 - بلو سابتایتل

زیرنویس Drive-Away Dolls 2024 پس از اینکه جیمی به او خبر داد، سوکی به عنوان افسر پلیس در مسیر تالاهاسی بوده است. جیمی و ماریان در یک بار لزبین با کانال ملاقات می کنند و در ازای یک میلیون دلار دیلدو را به او می دهند. سوکی آنها را هنگام خروج رهگیری می کند و کانال به عقب برمی گردد تا زنان را بکشد. سوکی به کانال شلیک می کند و باعث ایجاد یک حس رسانه ای می شود.

زیرنویس فیلم عروسک‌های درایو دور ۲۰۲۴ روز بعد، جیمی و ماریان با عمه ماریان در هتلشان ملاقات می کنند و جیمی به طور اتفاقی اشاره می کند که آنها به زودی به ماساچوست خواهند رفت، زیرا ازدواج در آنجا قانونی است. همانطور که این سه نفر دور می شوند، یک بل هاپ مسابقه می دهد تا کیفی را که پشت سر گذاشته اند و دارای دو دیلدو است که از آلت تناسلی کانال ساخته شده است، به آنها بدهد.

زیرنویس Drive-Away Dolls 2024 - بلو سابتایتل

زیرنویس عروسک‌های درایو دور ۲۰۲۴ در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، ۶۶ درصد از ۱۴۵ نقد منتقد، با میانگین امتیاز ۶.۱/۱۰ مثبت است. توافق این وب‌سایت می‌گوید: «شیمی جذاب زوج‌های عجیب و غریب بین مارگارت کوالی و جرالدین ویسواناتان به عروسک‌های Drive-Away کمک می‌کند فیلمنامه بسیار آشنا و اجرای نامنظم خود را پشت سر بگذارند». متاکریتیک که از میانگین وزنی استفاده می کند، بر اساس ۴۱ منتقد، امتیاز ۵۸ از ۱۰۰ را به فیلم اختصاص داده است که نشان دهنده نقدهای “مختلط یا متوسط” است. تماشاگرانی که توسط CinemaScore مورد بررسی قرار گرفتند، میانگین نمره “C” را در مقیاس A+ تا F به فیلم دادند، در حالی که آنهایی که توسط PostTrak شرکت کردند، نمره کلی ۶۶٪ مثبت را به فیلم دادند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn