تاریخ انتشار : یکشنبه 26 فروردین 1403 - 13:23
کد خبر : 232261

فیلم شیطان وجود ندارد

دانلود زیرنویس فیلم Evil Does Not Exist 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Evil Does Not Exist 2023 – بلو سابتایتل
دانلود زیرنویس فیلم Evil Does Not Exist 2023 فیلم شیطان وجود ندارد یک فیلم درام ژاپنی...

دانلود زیرنویس فیلم Evil Does Not Exist 2023 فیلم شیطان وجود ندارد یک فیلم درام ژاپنی به نویسندگی و کارگردانی ریوسکه هاماگوچی است.

دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Evil Does Not Exist 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Evil Does Not Exist 2023 پدر مجرد تاکومی با دختر کوچکش هانا در روستای آرام میزوبیکی زندگی می کند، جایی که آنها و سایر ساکنان با یک پروژه جدید املاک و مستغلات مواجه می شوند و عواقبی که توسعه آن برای اکوسیستم بکر آنها خواهد داشت.

دانلود زیرنویس فیلم شیطان وجود ندارد ۲۰۲۳ این فیلم برای رقابت برای شیر طلایی هشتادمین جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز انتخاب شد و جایزه بزرگ هیئت داوران و جایزه FIPRESCI را از فدراسیون بین‌المللی منتقدان فیلم دریافت کرد. این فیلم در جشنواره فیلم لندن ۲۰۲۳ جایزه بهترین فیلم را دریافت کرد.

زیرنویس فیلم Evil Does Not Exist 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس Evil Does Not Exist 2023 هاماگوچی کار روی این فیلم را در ژانویه ۲۰۲۳ آغاز کرد، با این هدف که این فیلم یک فیلم کوتاه ۳۰ دقیقه‌ای همراه با موسیقی زنده ساخته ایکو ایشیباشی باشد، اما با ادامه فیلمبرداری، ساخت این فیلم طولانی‌تر شد و هاماگوچی تصمیم گرفت آن را تبدیل به فیلم کند. یک فیلم بلند با دیالوگ

زیرنویس فیلم شیطان وجود ندارد ۲۰۲۳ این فیلم همچنین در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو ۲۰۲۳، جشنواره فیلم نیویورک ۲۰۲۳ و جشنواره فیلم لندن ۲۰۲۳ BFI به نمایش درآمد و جایزه بهترین فیلم در رقابت رسمی را دریافت کرد. همچنین در بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم بوسان در بخش “آیکون” دعوت شد و در ۷ اکتبر ۲۰۲۳ به نمایش درآمد.

زیرنویس  Evil Does Not Exist 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس شیطان وجود ندارد ۲۰۲۳ در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، ۹۳ درصد از ۶۷ نقد منتقد، با میانگین امتیاز ۷.۵/۱۰ مثبت هستند. اجماع این وب سایت می گوید: «شر وجود ندارد، در خطوط نبرد بین تمدن مدرن و جهان طبیعی قرار دارد و چشم اندازی را ارائه می دهد که به همان اندازه بی سر و صدا و جذاب است.»

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn