تاریخ انتشار : دوشنبه 21 فروردین 1402 - 12:32
کد خبر : 218339

دانلود زیرنویس فیلم Fail Safe 1964 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Fail Safe 1964 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Fail Safe 1964 زیرنویس فیلم ایمن شکست یک فیلم هیجان انگیز جنگ سرد محصول سال ۱۹۶۴ به کارگردانی سیدنی لومت است که بر اساس رمانی به همین نام نوشته یوجین بوردیک و هاروی ویلر در سال ۱۹۶۲ ساخته شده است. این فیلم بحرانی را دنبال می‌کند که ناشی از یک خطای بحرانی

دانلود زیرنویس فیلم Fail Safe 1964 زیرنویس فیلم ایمن شکست یک فیلم هیجان انگیز جنگ سرد محصول سال ۱۹۶۴ به کارگردانی سیدنی لومت است که بر اساس رمانی به همین نام نوشته یوجین بوردیک و هاروی ویلر در سال ۱۹۶۲ ساخته شده است. این فیلم بحرانی را دنبال می‌کند که ناشی از یک خطای بحرانی است که گروهی از بمب‌افکن‌های آمریکایی را برای نابودی مسکو می‌فرستد، و تلاش‌های متعاقب آن برای متوقف کردن گروه بمب‌افکن قبل از اینکه بتواند اولین حمله هسته‌ای را انجام دهد. هنرپیشه های هنری فوندا، دان اوهرلیهی، والتر ماتائو، فرانک اورتون، لری هاگمن، فریتز ویور، دانا الکار، دام دلویز و سورل بوکه در این فیلم بازی می کنند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Fail Safe 1964 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Fail Safe 1964 ژنرال بلک نیروی هوایی ایالات متحده رویاهای تکراری می بیند که در آن یک ماتادور اسپانیایی یک گاو نر را در مقابل جمعیتی که تشویق می کردند می کشد. بلک به واشنگتن دی سی می رود تا در کنفرانسی به رهبری دکتر گروتشله، دانشمند علوم سیاسی که به دلیل تخصصش در زمینه سیاست سلاح های هسته ای شهرت دارد، شرکت کند.

گروتشله یک ضد کمونیست سرسخت است. در یک مهمانی شام شب قبل، او ترس از این که چنین جنگی باعث نابودی نسل بشر شود را رد می کند. از نظر گروتشله، جنگ هسته ای، مانند هر جنگ دیگری، باید یک پیروز و یک بازنده داشته باشد، و میلیون ها نفری که ممکن است در چنین جنگی بمیرند، بهایی است که باید برای پایان دادن به تهدید شوروی پرداخت.

رادار هشدار اولیه USAF نشان می دهد که یک هواپیمای ناشناس به حریم هوایی ایالات متحده نفوذ کرده است. اندکی بعد، مهاجم به عنوان یک هواپیمای غیرنظامی خارج از مسیر شناسایی شد. با این حال، یک خطای کامپیوتری باعث می شود که یک گروه بمب افکن ایالات متحده، گروه ۶، به اشتباه دستورات ظاهرا معتبری را برای حمله هسته ای به مسکو دریافت کند. تلاش‌ها برای لغو این دستور شکست می‌خورد زیرا اقدام متقابل جدید شوروی ارتباطات رادیویی ایالات متحده را مسدود می‌کند. سرهنگ جک گریدی، فرمانده گروه، دستور را اجرا می کند و گروه ۶ شروع به پرواز بمب افکن های “ویندیکتور” خود بر فراز قطب شمال به سمت مسکو می کند.

دانلود زیرنویس فیلم ایمن شکست ۱۹۶۴ رئیس جمهور ایالات متحده تلاش می کند تا بمب افکن ها را به یاد بیاورد یا آنها را سرنگون کند. از گروتشله خواسته می شود تا به رئیس جمهور مشاوره دهد. اگرچه ارتش – از جمله بلک – به رئیس جمهور هشدار می دهد که شوروی با هر آنچه در اختیار دارد تلافی خواهد کرد، گروتشله اصرار دارد که وقتی گروه ۶ به مسکو برسد، شوروی تسلیم خواهد شد. جنگنده های ایالات متحده برای رهگیری Vindicators تلاش می کنند، اما با استفاده از پس سوز خود، قبل از رسیدن به گروه ۶ و فرو رفتن در آب های قطب شمال، سوخت آنها تمام می شود.

زیرنویس فیلم Fail Safe 1964 - بلو سابتایتل

زیرنویس Fail Safe 1964 ارتباطات با نخست وزیر شوروی باز شد. پارازیت متوقف می شود، اما خدمه آموزش خود را دنبال می کنند و دستورات متقابل را به عنوان یک نیرنگ شوروی رد می کنند. ژنرال بوگان به شوروی در مورد چگونگی به کار انداختن موشک های دفاعی ویندیکاتورها توصیه می کند. رئیس جمهور تلاش می کند تا راه حلی بیابد که از هولوکاست هسته ای جلوگیری کند. او به یک بمب افکن هسته ای ایالات متحده دستور می دهد تا به سمت نیویورک پرواز کند تا در صورت لزوم آن را بمباران کند و بزرگترین شهر آمریکا را با بزرگترین شهر شوروی معاوضه می کند، علیرغم اینکه می داند بانوی اول آنجاست.

شوروی بیشتر گروه ۶ را نابود می کند، اما هم هواپیمای Grady و هم هواپیمای فریب دوم را از دست می دهد و فقط سلاح های دفاعی حمل می کند. هواپیمای دوم هواپیماهای شوروی را از گریدی دور می‌کند، علی‌رغم درخواست‌های ناامیدانه بوگان از شوروی، و به گریدی اجازه داد تا از دفاع آنها فرار کند.

شوروی ها در ناامیدی تمام سلاح های خود را در مسیر وندیکاتور باقی مانده شلیک می کنند. وقتی گریدی به مسکو نزدیک می شود، آمریکایی ها بالاخره می توانند از طریق رادیو با او تماس بگیرند. هم رئیس جمهور و هم همسر خود گریدی به شدت از او می خواهند که حمله را متوقف کند. در حالی که گریدی تکان می خورد، موشک های شوروی هواپیمای او را هدف قرار می دهد. گریدی آنها را با آخرین موشک های دفاعی خود فریب می دهد و باعث می شود که آنها در بالای سر او منفجر شوند، اگرچه گریدی می داند که خدمه اش دوز مرگبار تشعشع دریافت کرده اند. گریدی این التماس ها را به عنوان یک حقه رد می کند.

رئیس جمهور همچنان با سفیر ایالات متحده در مسکو در تماس است تا اینکه خط تلفن ناگهان با صدای جیغ بلند قطع شد. سپس به ژنرال بلک که همسر و فرزندانش در شهر نیویورک زندگی می کنند دستور می دهد تا بر فراز شهر پرواز کرده و آن را بمباران کنند و از ساختمان امپایر استیت به عنوان زمین صفر استفاده کنند. سیاه پس از اطاعت خود را می کشد. در حین مرگ، همسر محکوم به فنا خود را صدا می زند و به او می گوید که سرانجام معنای رویای تکراری خود را آموخته است: “ماتادور، ماتادور… من… من.”

زیرنویس فیلم ایمن شکست ۱۹۶۴ آخرین لحظات فیلم، تصاویری از مردم نیویورک را نشان می دهد که به زندگی روزمره خود می پردازند، غافل از فاجعه ای که در راه است، و به دنبال آن فریم های یخ زده از صورت آنها در حین انفجار بمب هسته ای دیده می شود.

زیرنویس Fail Safe 1964 - بلو سابتایتل

زیرنویس ایمن شکست ۱۹۶۴ هنگامی که Fail Safe در اکتبر ۱۹۶۴ افتتاح شد، نقدهای بسیار خوبی را به دست آورد، اما عملکرد باکس آفیس آن ضعیف بود. شکست آن ناشی از شباهت بین آن و طنز جنگ هسته ای دکتر استرنج لاو بود که برای اولین بار در ژانویه ۱۹۶۴ در سینماها ظاهر شد. این رمان تا دهه‌های ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ فروخته شد و فیلم برای حفظ جوهره رمان امتیاز بالایی گرفت. در طول سال‌ها، هم رمان و هم فیلم به دلیل به تصویر کشیدن یک بحران هسته‌ای با استقبال خوبی مواجه شدند، علی‌رغم اینکه بسیاری از نقدهای منتقد این تصور را رد می‌کردند که خرابی در ارتباطات می‌تواند منجر به دستور نادرست به تصویر کشیده شده در رمان و فیلم شود.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn