تاریخ انتشار : یکشنبه 22 بهمن 1402 - 10:59
کد خبر : 230705

دانلود زیرنویس فیلم Flying Leathernecks 1951 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Flying Leathernecks 1951 – بلو سابتایتل
دانلود زیرنویس فیلم Flying Leathernecks 1951 یک فیلم جنگی اکشن تکنیکالر آمریکایی به کارگردانی نیکلاس ری...

دانلود زیرنویس فیلم Flying Leathernecks 1951 یک فیلم جنگی اکشن تکنیکالر آمریکایی به کارگردانی نیکلاس ری، تهیه‌کنندگی ادموند گرینگر (که تهیه‌کننده سندز ایو جیما بود) و با بازی جان وین و رابرت رایان است. این فیلم به شرح اقدامات و نبردهای شخصی هوانوردان نیروی دریایی ایالات متحده در طول جنگ جهانی دوم می‌پردازد. تفنگداران دریایی مدتهاست که نام مستعار “چرم گردن” را داشته اند، از این رو این عنوان.

دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Flying Leathernecks 1951 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Flying Leathernecks 1951 سرگرد دن کربی به عنوان فرمانده جدید به VMF-247 (“گربه‌های وحشی”) می‌رسد، زمانی که همه در واحد انتظار داشتند کاپیتان کارل “گریف” گریفین فرماندهی را به دست بگیرد. کربی سختگیر است و این را از همان روز اول درک می کند. کربی که در طول مبارزات گوادالکانال به نیروی هوایی کاکتوس منصوب شد، هواپیماهای کمی در دسترس دارد و کارهای زیادی برای انجام دادن با فرودگاه گوادالکانال که روزانه توسط ژاپنی ها مورد حمله قرار می گیرد، دارد. خلبانان او جوان هستند و مانند “بچه ها” رفتار می کنند، گاهی اوقات از دستورات سرپیچی می کنند و خلبانان و هواپیماهای گرانبها را احمقانه از دست می دهند. کربی به حداکثر تلاش نیاز دارد و گریفین آنقدر که کربی می خواهد سخت نیست. گریفین به خلبانان جوانش نزدیک تر می ماند، که یکی از آنها برادر شوهرش، ورن «کاوبوی» بلیت است.

کربی از تصمیماتی که باید بگیرد متنفر است، زیرا می داند که خلبانان را به مرگ می فرستد، اما موفقیت در ماموریت ها مهمترین چیز است. او احساسات خود را از بقیه اسکادران خود مخفی نگه می دارد. شرایط سخت جنگ، کربی را مجبور می‌کند تا با خلبانان خسته‌اش سخت‌گیری کند. او حتی از مرخصی استعلاجی به مردان مبتلا به مالاریا یا اجازه بازگشت هواپیماهای دارای مشکل به پایگاه خودداری می کند. تنش بین گریفین و کربی به زودی به اوج خود می رسد. در حالی که گریفین سختی‌هایی را که کربی با آن روبرو می‌شود تشخیص می‌دهد، اغلب بیشتر تحت تأثیر جنبه احساساتی خود قرار می‌گیرد.

دانلود زیرنویس فیلم یقه چرم پرنده ۱۹۵۱ کربی از طرفداران حملات زمینی سطح پایین برای پشتیبانی از واحدهای تفنگداران دریایی است، اما HQ تاکتیک های او را تایید نمی کند تا زمانی که تفنگداران دریایی به طور خطرناکی توسط ژاپنی ها در معرض خطر قرار گیرند. کربی با وجود از دست دادن تعدادی از خلبانان و تلاش برای اثبات نظر خود، سپس تاکتیک های اسکادران را تنظیم می کند. در موفق ترین عملیات خود، او اسکادران خود را در حمله به یک کاروان عظیم ژاپنی رهبری می کند – صحنه ای که احتمالاً بر اساس نبرد دریایی گوادالکانال است.

زیرنویس فیلم Flying Leathernecks 1951 - بلو سابتایتل

زیرنویس Flying Leathernecks 1951 رئیس خط وحشی گربه‌های وحشی، یک کهنه سرباز قدیمی تفنگدار دریایی و همرزم کربی است. کلنسی برای حیرت واحدهای دیگر در گوادالکانال از روش‌های خلاقانه غیرمتعارف برای به دست آوردن مواد لازم برای واحد استفاده می‌کند. بداهه نوازی او به گربه‌های وحشی با تجهیزات ضعیف کمک می‌کند، اما در پایان فیلم، کلنسی یک PFC است و شش راه راه را از دست داده است.

زیرنویس فیلم یقه چرم پرنده ۱۹۵۱ کربی به درجه سرهنگ و گریفین به درجه سرگرد ارتقا یافت. کربی که به هاوایی بازگشته و مقصد واشنگتن دی سی است، این شانس را دارد که به جبهه اقیانوس آرام بازگردد و تاکتیک های حمله زمینی در سطح پایین را سازماندهی کند. او به همان واحد و خدمه هوایی باز می گردد که اکنون به جنگنده های F4U Corsair مجهز شده اند. کربی افراد خود را در برابر نیروهای ژاپنی و حملات کامیکازه در نبرد اوکیناوا رهبری می کند. در یک لحظه حیاتی در نبرد، گریفین برای جلوگیری از تقسیم تشکیلات خود، کمک به برادر شوهرش بلیت را رد می کند و در نتیجه بلیت کشته می شود. در طول نبرد، اسلحه های کربی گیر می کند و او هواپیمای خود را با بمب افکن سقوط می کند. او قادر به نجات است اما مجروح شده و توسط پرتاب نیروی دریایی گرفته می شود. کربی با ترک اسکادران، گریفین را به عنوان CO VMF-247 منصوب می‌کند، زیرا می‌داند که گریفین اکنون می‌تواند جان خلبانانش را در رتبه دوم قرار دهد. آنها با یک قول دوستانه برای ملاقات دوباره از هم جدا شدند. کربی اعتراف می کند که هر لحظه ای که او – و اکنون گریفین – ملزم به تصمیم گیری است، یک کابوس است، اما این با قلمرو رهبر بودن در این شرایط همراه است.

زیرنویس Flying Leathernecks 1951 - بلو سابتایتل

زیرنویس یقه چرم پرنده ۱۹۵۱ به عنوان نمونه دیگری از قهرمانی های هوایی زمان جنگ مورد استقبال منتقدان قرار گرفت. هوارد تامپسون در نیویورک تایمز اظهار داشت: “تا زمانی که در هوا بماند، Flying Leathernecks یک چیز هیجان انگیز برای تماشا است.” Variety بررسی مشابهی داشت و خاطرنشان کرد: «فیلم‌های رنگی واقعی از اکشن نبرد در اقیانوس آرام به طرز هوشمندانه‌ای با عکس‌های استودیویی ترکیب شده‌اند تا نتی از واقع‌گرایی ایجاد کنند.»

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn