تاریخ انتشار : شنبه 21 بهمن 1402 - 19:02
کد خبر : 230699

دانلود فیلم Fools Rush In 1997 با زیرنویس چسبیده – دانلود فیلم

دانلود فیلم Fools Rush In 1997 با زیرنویس چسبیده – دانلود فیلم
دانلود فیلم Fools Rush In 1997 یک فیلم کمدی رمانتیک آمریکایی با بازی متیو پری و سلما هایک به کارگردانی اندی تنانت است...

دانلود فیلم Fools Rush In 1997 یک فیلم کمدی رمانتیک آمریکایی با بازی متیو پری و سلما هایک به کارگردانی اندی تنانت است که در سال ۱۹۹۷ منتشر شد.

دانلود فیلم با زیرنویس چسبیده اینجا کلیک کنید

دانلود فیلم Fools Rush In 1997 با زیرنویس چسبیده - دانلود فیلم

دانلود Fools Rush In 1997 الکس ویتمن، مدیر پروژه شهر نیویورک، به لاس وگاس فرستاده می شود تا بر ساخت یک کلوپ شبانه که شرکتش برای ساخت آن استخدام شده است نظارت کند. او یک نوع WASP-ish با بند مستقیم است و با ایزابل فوئنتس، یک عکاس مکزیکی-آمریکایی آزاده ملاقات می کند. الکس و ایزابل بلافاصله جذب می شوند و شب را با هم می گذرانند. صبح، ایزابل بی سر و صدا دور می شود در حالی که الکس هنوز خواب است.

سه ماه بعد، ایزابل الکس را پیدا می کند تا به او بگوید که فرزندش را باردار است. او تصمیم گرفته است که کودک را به تنهایی نگه دارد و بزرگ کند، اگرچه خانواده اش را ناامید می کند. ایزابل از الکس برای یک شام خانوادگی می خواهد تا بتوانند حداقل یک بار با پدر نوزادش ملاقات کنند. او موافق است و با وجود برخی تفاوت‌های فرهنگی، بیشتر جذب ایزابل می‌شود. اگرچه ایزابل آماده خداحافظی است، الکس به آنها پیشنهاد می کند که رابطه ای را دنبال کنند.

الکس خواستگاری می کند و آنها به سرعت در یک کلیسای عروسی در لاس وگاس ازدواج می کنند و یک جعل الویس به عنوان شاهد خدمت می کند. با این حال، آنها به تدریج هر دو تعجب می کنند که آیا به هم تعلق دارند، به خصوص که الکس در تلاش است تا بین حرفه خود در نیویورک و تمایل ایزابل برای ماندن در نوادا، نزدیک خانواده اش، تعادل ایجاد کند.

در اوایل ژوئن، زمانی که الکس در دفتر مرکزی شرکتش است، رئیسش به او می گوید که در اول جولای برای یک پروژه جدید و ارتقاء شغلی برگردد. او مخفیانه با آن موافقت می کند، اگرچه به ایزابل قول داده بود که تا پس از تولد نوزاد در ماه اکتبر به آنجا نروند.

دانلود فیلم احمق ها هجوم می آورند ۱۹۹۷ وقتی ایزابل متوجه می شود که چرا اینقدر شلوغ و دور بوده است، تازه ازدواج کرده با هم دعوا می کنند. ایزابل از یک عارضه پزشکی رنج می برد. در حالی که در بیمارستان است، او به الکس اجازه می دهد تا باور کند که نوزاد را از دست داده است و می گوید که آنها قرار نیست با هم باشند.

دانلود Fools Rush In 1997 با زیرنویس چسبیده - دانلود فیلم

فیلم Fools Rush In 1997 الکس ناامید به نیویورک باز می گردد در حالی که ایزابل که هنوز باردار است به مکزیک می رود تا نزد مادربزرگش بماند. پس از ارائه مدارک طلاق، او چندین “نشانه” را می بیند، مانند یک کشیش که به او می گوید برای راهنمایی با دقت مراقب باشد، او تقریباً بر روی یک چیهواهوا سوار می شود، عکس منظره ای از گرند کنیون می بیند و در نهایت یک دختر جوان اسپانیایی تبار به نام ایزابل می تواند. چشمش را از او دور نکند الکس متوجه می شود که ایزابل را دوست دارد و او را بیشتر از حرفه اش می خواهد.

الکس به روستایی مکزیک سفر می کند تا ایزابل را بیابد، غافل از اینکه هنوز باردار است. مادربزرگ او که فقط اسپانیایی صحبت می کند، فاش می کند که ایزابل عاشق الکس است و در حال رانندگی به لاس وگاس است تا بچه اش را به دنیا بیاورد (که فقط وقتی او به لاس وگاس بازگشته است متوجه می شود). او او را در سد هوور رهگیری می کند و می گوید که او را دوست دارد، سپس متوجه می شود که او هنوز باردار است.

دانلود احمق ها هجوم می آورند ۱۹۹۷ ایزابل به طور ناگهانی زایمان می کند و دختری به دنیا می آورد که همزمان با قطعی شدن طلاق آنها است. بلافاصله پس از آن، آنها با هر دو خانواده حاضر، در بالای صخره ای مشرف به گراند کانیون دوباره ازدواج می کنند.

فیلم Fools Rush In 1997 با زیرنویس چسبیده - دانلود فیلم

فیلم احمق ها هجوم می آورند ۱۹۹۷ در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، ۳۴ درصد از ۳۲ نقد منتقد، با میانگین امتیاز ۵.۲/۱۰ مثبت هستند. توافق این وب‌سایت چنین است: «فقط احمق‌ها برای دیدن یک کمدی رمانتیک ابتدایی که در آن مخالفان سعی می‌کنند یک پایان خوش بعید را جذب کنند، عجله می‌کنند». متاکریتیک که از میانگین وزنی استفاده می کند، بر اساس ۱۷ منتقد، امتیاز ۳۷ از ۱۰۰ را به فیلم اختصاص داده است که نشان دهنده نقدهای “به طور کلی نامطلوب” است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn