تاریخ انتشار : دوشنبه 27 فروردین 1403 - 14:16
کد خبر : 232278

فیلم چهار روح کایوت

دانلود زیرنویس فیلم Four Souls of Coyote 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Four Souls of Coyote 2023 – بلو سابتایتل
دانلود زیرنویس فیلم Four Souls of Coyote 2023 فیلم چهار روح کایوت یک انیمیشن درام ماجراجویی مجارستانی به کارگردانی آرون گودر است.

دانلود زیرنویس فیلم Four Souls of Coyote 2023 فیلم چهار روح کایوت یک انیمیشن درام ماجراجویی مجارستانی به کارگردانی آرون گودر است که نویسنده فیلم با گزا برمنی است. این فیلم که در زمان حاضر اتفاق می‌افتد، معترضان بومی آمریکا را نشان می‌دهد که با خدمه پروژه خط لوله نفت، درست پایین تپه از سرزمین اجدادشان روبرو می‌شوند و نیاز مبرم به زندگی در هماهنگی با محیط را برجسته می‌کند. این فیلم در ۱۶ مارس ۲۰۲۳ توسط Vertigo Media در سینماهای مجارستان اکران شد.

دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Four Souls of Coyote 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Four Souls of Coyote 2023 داستان فیلم در روزگار کنونی اتفاق می‌افتد، با سناریویی که در آن معترضان بومی آمریکا با خدمه یک پروژه خط لوله نفت که در نزدیکی سرزمین اجدادی آنها قرار دارد، روبرو می‌شوند. پدربزرگ داستان باستانی اسطوره آفرینش خود را به اشتراک می گذارد و به انسان ها یادآوری می کند که چالش های پیش روی بشریت جهانی است و آنها باید جایگاه خود را در دایره بزرگ خلقت بیابند.

دانلود زیرنویس فیلم چهار روح کایوت ۲۰۲۳ این داستان نشان می‌دهد که انسان‌ها تنها بخش کوچکی از خلقت هستند و تخریب زمین به دلیل اینکه فکر می‌کنیم خاص هستیم به خود آسیب می‌زند. داستان یک فراخوان روشن برای عمل است، برای اصلاح مسیر قبل از اینکه خیلی دیر شود.

زیرنویس فیلم Four Souls of Coyote 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس Four Souls of Coyote 2023 داستان پر از ماجراهای حیوانات، جادو، گرسنگی، طمع، و دایره مقدس همه آفرینش ها، به ما امیدواری می دهد که برای نجات زمین هنوز دیر نشده است.

زیرنویس فیلم چهار روح کایوت ۲۰۲۳ به عنوان نامزد مجارستانی برای بهترین فیلم بلند بین المللی در نود و ششمین جوایز اسکار انتخاب شد. در ۷ دسامبر، در فهرست واجد شرایط برای بررسی اسکار ۲۰۲۴ ظاهر شد، اما به فهرست نهایی راه پیدا نکرد.

زیرنویس  Four Souls of Coyote 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس چهار روح کایوت ۲۰۲۳ این فیلم در ۱۶ مارس ۲۰۲۳ در مجارستان اکران شد. در ماه آوریل در جشنواره بین المللی فیلم آریزونا شرکت کرد و در ۲۸ آوریل ۲۰۲۳ به نمایش درآمد. همچنین در جشنواره بین المللی فیلم انیمیشن انسی در رقابت فیلم برگزیده شد و در آنجا جایزه هیئت داوران و جایزه را برد. در بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم شانگهای، که در ۱۸ ژوئن ۲۰۲۳ برنده جام طلایی بهترین فیلم انیمیشن شد. در جشنواره فیلم انیمیشن Kecskemet در ۲۵ ژوئن به عنوان برنده جایزه بزرگ نمایش داده شد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn