تاریخ انتشار : جمعه 8 تیر 1403 - 17:00
کد خبر : 233623

دانلود زیرنویس فیلم Gangs of Godavari 2024 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Gangs of Godavari 2024 – بلو سابتایتل
دانلود زیرنویس فیلم Gangs of Godavari 2024 یک فیلم درام جنایی اکشن هندی به نویسندگی و کارگردانی کریشنا چایتانیا است.

دانلود زیرنویس فیلم Gangs of Godavari 2024 یک فیلم درام جنایی اکشن هندی به نویسندگی و کارگردانی کریشنا چایتانیا است. این توسط Suryadevara Naga Vamsi و Sai Soujanya تولید می شود. توسط Venkat Upputuri و Gopichand Innamuri توسط Sithara Entertainments و Fortune Four Cinemas تهیه شده است. در این فیلم ویشواک سن، آنجلی و نها شتی در نقش های اصلی حضور دارند.

دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Gangs of Godavari 2024 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Gangs of Godavari 2024 اعلام این فیلم از طریق مراسم رسمی پوجا در ۲۶ آوریل ۲۰۲۳ در حیدرآباد انجام شد.

اولین برنامه در ۲۸ مه ۲۰۲۳ آغاز شد و اولین نمای فیلم در جشن صدمین سالگرد تولد N. T. Rama Rao رونمایی شد. عکاسی اصلی فیلم دومین برنامه خود را در ۸ ژوئیه ۲۰۲۳ در مناطق روستایی دیدنی نزدیک راجاموندری به پایان رساند. فیلمبرداری این فیلم در ۱۶ سپتامبر ۲۰۲۳ به پایان رسید.

زیرنویس فیلم Gangs of Godavari 2024 - بلو سابتایتل

زیرنویس Gangs of Godavari 2024 موسیقی متن و موسیقی متن توسط یووان شانکار راجا ساخته شده است. حقوق صوتی توسط Aditya Music به دست آمده است. اولین تک آهنگ از این فیلم، “Suttamla Soosi” در ۱۶ اوت ۲۰۲۳ منتشر شد. دومین تک آهنگ، “Motha” در ۲۵ مارس ۲۰۲۴ منتشر شد. سومین تک‌آهنگ «بد» در ۱۰ می ۲۰۲۴ منتشر شد. چهارمین تک‌آهنگ، «گیری‌گیری» در ۲۹ می ۲۰۲۴ منتشر شد.

باند گداوری در ۳۱ می ۲۰۲۴ اکران شد. در ابتدا قرار بود این فیلم در ۸ دسامبر ۲۰۲۳ اکران شود اما بعداً به دلیل مشکلات تولید به ۸ مارس ۲۰۲۴ موکول شد. اما بار دیگر به دلیل مشکلات تولید به تعویق افتاد.

زیرنویس  Gangs of Godavari 2024 - بلو سابتایتل

Sangeetha Devi Dundoo از The Hindu با اشاره به مشکل در نوشتن در حالی که اجرای Vishwak Sen و Anjali را ستایش می کرد، نظر متفاوتی داشت. با تکرار نظر مشابه در مورد فیلمنامه، Times of India در نقد خود، “Gangs of Godavari با یک یادداشت امیدوارکننده آغاز می شود، با Vishwak Sen که اجرای ظریفی را ارائه می دهد که مضامین جاه طلبی، بقا و تعامل پیچیده پویایی قدرت را بررسی می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn