تاریخ انتشار : یکشنبه 23 اردیبهشت 1403 - 18:00
کد خبر : 232852

دانلود زیرنویس فیلم Girl You Know It’s True 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Girl You Know It’s True 2023 – بلو سابتایتل
دانلود زیرنویس فیلم Girl You Know It’s True 2023 یک فیلم زندگینامه ای درباره گروه موسیقی دوگانه بحث برانگیز اواخر دهه 1980...

دانلود زیرنویس فیلم Girl You Know It’s True 2023 یک فیلم زندگینامه ای درباره گروه موسیقی دوگانه بحث برانگیز اواخر دهه ۱۹۸۰ / اوایل دهه ۱۹۹۰ Milli Vanilli است که باعث یکی از بدنام ترین رسوایی ها در موسیقی پاپ بین المللی شد. بین سال‌های ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۲، سیمون ورهوفن، فیلم‌ساز آلمانی-اتریشی، فیلم زندگی‌نامه‌ای را نوشت، کارگردانی و تهیه‌کننده مشترک آن بود که توسط Wiedemann & Berg Film تولید شد و لئونین به عنوان توزیع‌کننده تئاتر در اواخر سال ۲۰۲۳ در سینماها اکران شد. الن بن علی در نقش هنرمندان صحنه لبیک راب پیلاتوس و فابریس موروان به ترتیب و همچنین ماتیاس شویگوفر به عنوان تهیه کننده/مدیر موسیقی محرک فرانک فاریان.

دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Girl You Know It’s True 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Girl You Know It’s True 2023 در آگوست ۲۰۲۲ فاش شد که استودیو لئونین در حال فیلمبرداری یک عکس بیوگرافی از موسیقی دو نفره مشکل دار Milli Vanilli است. نویسنده و کارگردان پروژه سیمون ورهوفن به عنوان تهیه کننده مشترک در کنار کویرین برگ و مکس ویدمان و همچنین لورا میهایلوویچ از ویدمان و برگ فیلم نام برده شد.

دانلود زیرنویس فیلم دختری که می دانی حقیقت دارد ۲۰۲۳ یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم زندگینامه‌ای، کوین لیلز، تهیه‌کننده و اجراکننده موسیقی R&B است که نسخه اصلی «دختری که می‌دانی درست است» را با گروه دی‌جی بالتیمور Numarx در سال ۱۹۸۶ ساخت. دستیار تهیه کنندگان عبارتند از جاسمین دیویس، دختر جان دیویس فقید، و برد هاول. کارمن پیلاتوس، خواهر راب پیلاتوس فقید، دستیار سابق میلی وانیلی، تاد هدلی، و اینگرید سگیث با نام مستعار میلی، نیز به عنوان دستیار تهیه‌کننده همراه هستند.

زیرنویس فیلم Girl You Know It’s True 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس Girl You Know It’s True 2023 فیلمبرداری در مونیخ، برلین، کیپ تاون و لس آنجلس در سال های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ انجام شد و فیلمبرداری آن تا پایان سال ادامه داشت. تایید شد که فیلمبرداری در دسامبر ۲۰۲۲ به پایان رسید و در فوریه ۲۰۲۳ شرکت Voltage Pictures فروش جهانی (به استثنای آلمان) را به دست آورد و فیلم را به بازار فیلم اروپا می برد.

زیرنویس فیلم دختری که می دانی حقیقت دارد ۲۰۲۳ این فیلم در اواخر سال ۲۰۲۳ اکران شد. اولین نمایش در آمریکای شمالی آن در جشنواره فیلم برلین و فراتر از ۲۰۲۴ در سانفرانسیسکو با حضور مروان برگزار شد.

زیرنویس  Girl You Know It’s True 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس دختری که می دانی حقیقت دارد ۲۰۲۳ در مراسم اهدای جوایز فیلم باواریا Bayerischer Filmpreis در ۱۹ ژانویه ۲۰۲۴، Girl You Know It’s True برنده جایزه بهترین فیلم و همچنین بهترین بازیگر تازه وارد برای دو بازیگر اصلی تیجان نجی و الن بن علی شد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn