تاریخ انتشار : یکشنبه 10 بهمن 1400 - 18:03
کد خبر : 193944

دانلود زیرنویس فیلم Gold 2022 – زیرنویس آبی

دانلود زیرنویس فیلم Gold 2022 – زیرنویس آبی

دانلود زیرنویس فیلم Gold 2022 طلا یک فیلم مهیج بقای استرالیایی محصول ۲۰۲۲ به کارگردانی آنتونی هیز است. زک افرون، سوزی پورتر و آنتونی هیز بازیگران آن هستند. این فیلم در ۱۳ ژانویه ۲۰۲۲ در سینماها اکران شد. در تاریخ ۲۶ ژانویه برای پخش آنلاین در دسترس خواهد بود. برای دانلود به لینک زیر مراجعه

دانلود زیرنویس فیلم Gold 2022 طلا یک فیلم مهیج بقای استرالیایی محصول ۲۰۲۲ به کارگردانی آنتونی هیز است. زک افرون، سوزی پورتر و آنتونی هیز بازیگران آن هستند. این فیلم در ۱۳ ژانویه ۲۰۲۲ در سینماها اکران شد. در تاریخ ۲۶ ژانویه برای پخش آنلاین در دسترس خواهد بود.

برای دانلود به لینک زیر مراجعه کنید

https://blue-subtitle.com/gold-2022/

Gold (2022) Official Trailer - YouTube

در آینده ای نزدیک با اختلالات اجتماعی و محیطی، دو فرد ناشناس قطعه عظیمی از طلا را در یک صحرای ناپذیر کشف می کنند. آنها سعی می کنند آن را با استفاده از ابزار اولیه و کامیون خود استخراج کنند، اما موفق نمی شوند. یکی موافقت کرد که برای یافتن تجهیزات حفاری برود، در حالی که دیگری (افرون) می ماند تا از ادعا محافظت کند. طرح اصلی حول محور انتظار طولانی افرون برای شریک زندگی خود، در ارتباط کوتاه با رادیو، و تلاش او برای زنده ماندن با کاهش ذخایر و در حالی که طوفان ها، کمبود آب و غذا و آب را تحمل می کند، می پردازد. برخورد با شخصیت سوزی پورتر، “غریبه”.

Gold (2022 film) - Wikipedia

در نوامبر ۲۰۲۰ اعلام شد که زک افرون با فیلمی که در AFM توسط Altitude Entertainment با همکاری CAA در قلمرو داخلی ایالات متحده فروخته می‌شد، قرارداد امضا کرده بود. کارگردانی این فیلم بر عهده آنتونی هیز بود که او نیز در این فیلم بازی خواهد کرد. از فیلمنامه ای که او در کنار پولی اسمیت نوشته است و توسط جان شوارتز، مایکل شوارتز و آنتونی هیز تهیه شده است.

Gold (2022) - IMDb

بعداً اعلام شد که سوزی پورتر به بازیگران فیلم ملحق شده بود، و فیلم قرار است در استن در استرالیا به عنوان Stan Original با حمایت Stan از فیلم، پس از پخش تئاتر Madman Entertainment در استرالیا پخش شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn