تاریخ انتشار : دوشنبه 21 خرداد 1403 - 19:49
کد خبر : 233392

دانلود زیرنویس فیلم Hit Man 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Hit Man 2023 – بلو سابتایتل
دانلود زیرنویس فیلم Hit Man 2023 یک فیلم کمدی اکشن رمانتیک آمریکایی به تهیه کنندگی و کارگردانی ریچارد لینکلیتر است که....

دانلود زیرنویس فیلم Hit Man 2023 یک فیلم کمدی اکشن رمانتیک آمریکایی به تهیه کنندگی و کارگردانی ریچارد لینکلیتر است که با همکاری گلن پاول فیلمنامه را بر اساس مقاله مجله ماهانه تگزاس به همین نام در سال ۲۰۰۱ توسط اسکیپ هالندزورث نوشته است. در این فیلم گلن پاول، آدریا آرجونا، آستین آملیو و رتا به ایفای نقش می پردازند و یک پیمانکار مخفی پلیس نیواورلئان را دنبال می کند که در نقش یک قاتل قابل اعتماد ظاهر می شود و سعی می کند یک زن نیازمند را نجات دهد.

دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Hit Man 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Hit Man 2023 گری جانسون استاد روانشناسی و فلسفه در دانشگاه نیواورلئان است، در حالی که به طور مخفیانه با اداره پلیس نیواورلئان همکاری می کند تا در عملیات نیش زدن مخفیانه کمک کند. هنگامی که جاسپر، یک پلیس همکار که قاتل های تقلبی را به تصویر می کشد تا اعترافات قتل در ازای اجاره و پرداخت از «مشتریان» را بخواهند، تعلیق می شود، گری ناخواسته وارد این نقش می شود. گری به سرعت خود را در جمع آوری درخواست ها طبیعی می بیند و تا آنجا پیش می رود که مظنون ها را از قبل تحقیق می کند و برای هر یک شخصیت منحصر به فرد ایجاد می کند.

دانلود زیرنویس فیلم هیتمن ۲۰۲۳ گری شخصیت مردی به نام “رون” را پذیرفته تا از یک زن متاهل ناراضی به نام مدیسون که در تلاش است شوهر کنترل کننده اش را بکشد، درخواست کند. گری در حین گفتگو با او، به سرعت هم دلسوز و هم جذب مدیسون می شود. وقتی مدیسون تلاش می‌کند به «ران» پول بدهد، گری پول را رد می‌کند و به مدیسون پیشنهاد می‌کند که از آن پول برای شروع دوباره زندگی‌اش استفاده کند، که باعث ناامیدی همکاران گری، جاسپر، کلودت و فیل شد.

زیرنویس فیلم Hit Man 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس Hit Man 2023 در هشتادمین جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز در ۵ سپتامبر ۲۰۲۳ به نمایش درآمد و در تاریخ ۲۴ مه ۲۰۲۴ در سینماهای منتخب ایالات متحده اکران شد، قبل از پخش جریانی آن توسط نتفلیکس در ۷ ژوئن. این فیلم مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.

زیرنویس فیلم هیتمن ۲۰۲۳ اولین نمایش جهانی خود را در هشتادمین جشنواره بین المللی فیلم ونیز در ۵ سپتامبر ۲۰۲۳ داشت. پس از آن اولین نمایش آن در آمریکای شمالی در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو (TIFF) 2023 در ۱۱ سپتامبر انجام شد. همچنین در BFI لندن ۲۰۲۳ به نمایش درآمد. جشنواره فیلم در ۶ اکتبر ۲۰۲۳.

زیرنویس  Hit Man 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس هیتمن ۲۰۲۳ در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، ۹۷ درصد از ۱۹۳ منتقد، با میانگین امتیاز ۸.۱/۱۰ مثبت هستند. اجماع این وب‌سایت می‌گوید: «هیجان‌انگیز فریبنده‌ای تاریک که مملو از خنده نیز هست، Hit Man یک ویترین برجسته برای گلن پاول، مرد برجسته و یکی از سرگرم‌کننده‌ترین فیلم‌های حرفه‌ای ریچارد لینکلیتر است.» متاکریتیک که از میانگین وزنی استفاده می کند، بر اساس ۵۱ منتقد، امتیاز ۸۳ از ۱۰۰ را به فیلم اختصاص داده است که نشان دهنده «تحسین جهانی» است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn