تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 تیر 1403 - 20:24
کد خبر : 233698

فیلم من پرنده بزرگ نیستم

دانلود زیرنویس فیلم I Am Not Big Bird 2024 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم I Am Not Big Bird 2024 – بلو سابتایتل
دانلود زیرنویس فیلم I Am Not Big Bird 2024 فیلم من پرنده بزرگ نیستم یک فیلم کمدی فیلیپینی به کارگردانی ویکتور ویلانووا...

دانلود زیرنویس فیلم I Am Not Big Bird 2024 فیلم من پرنده بزرگ نیستم یک فیلم کمدی فیلیپینی به کارگردانی ویکتور ویلانووا بر اساس داستان و فیلمنامه ای نوشته لیلیت ریس و جوما لیباین است. بازیگرانی چون انریکه گیل، پپه هررا، نیکو ناتیویداد و رد اولرو به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم درباره مردی است که نامزدی‌اش توسط دوست دخترش رد شده است و تصمیم می‌گیرد فصل جدیدی را در تایلند بسازد، اما وقتی او و گروه دوستانش به کشور می‌رسند، او را با یک بازیگر مشهور  اشتباه می‌گیرند.

دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم I Am Not Big Bird 2024 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم I Am Not Big Bird 2024 لوئیس کارپیو مرد جوانی است که وقتی دوست دخترش نامزدی او را رد کرد، قلبش شکست. او به همراه بهترین دوستانش به تایلند سفر می‌کند، اما وقتی به تایلند می‌رسند، لوئیس به‌عنوان ستاره مشهور  به نام «بیگ برد» به اشتباه مردم این کشور شناخته می‌شود.

دانلود زیرنویس فیلم من پرنده بزرگ نیستم ۲۰۲۴ این فیلم که به طور مشترک توسط Anima Studios، Black Sheep Productions و Immerse Entertainment ساخته شده و توسط Star Cinema منتشر شده است، اولین پروژه تولید فیلم انریکه گیل و همچنین بازگشت او پس از سه سال وقفه است و در فیلیپین در فیلیپین اکران شد. ۱۴ فوریه ۲۰۲۴. این فیلم بازخورد مثبتی از مخاطبان و منتقدان دریافت کرد و بیش از ۱۰ میلیون پوند در سراسر کشور فروش داشت.

زیرنویس فیلم I Am Not Big Bird 2024 - بلو سابتایتل

زیرنویس I Am Not Big Bird 2024 ویکتور ویلانووا، کارگردان فیلم‌های کمدی از جمله Patay na si Hesus و Boy Bastos، پیشنهاد استودیو Anima را برای کارگردانی این پروژه که در اوایل سال ۲۰۲۳ احیا شد، پذیرفت. همه‌گیری کووید-۱۹ اما بعداً به دلیل محدودیت‌های سفر اعمال شده متوقف شد.

زیرنویس فیلم من پرنده بزرگ نیستم ۲۰۲۴ داستان و فیلمنامه توسط لیلیت ریس و جوما لیباین نوشته شده است، با ورودی های اضافی کارگردان و بازیگر اصلی تهیه کننده. به گفته ویلانووا، داستان بر اساس تجربیات دوست ریس در زمانی که او در تعطیلات در تایلند بود، چندین زن او را با کسی اشتباه گرفتند و باعث سردرگمی ریس و دوستش شد.

زیرنویس   I Am Not Big Bird 2024 - بلو سابتایتل

زیرنویس من پرنده بزرگ نیستم ۲۰۲۴ این فیلم با توجه به وب‌سایت جمع‌آوری نقد Kritikultura، به طور کلی نقدهای مثبتی دریافت کرد و بر اساس ۲۱ نقد، میانگین امتیاز ۶۹/۱۰۰ را دریافت کرد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn