تاریخ انتشار : شنبه 26 خرداد 1403 - 20:34
کد خبر : 233473

دانلود زیرنویس فیلم I Saw the TV Glow 2024 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم I Saw the TV Glow 2024 – بلو سابتایتل
دانلود زیرنویس فیلم I Saw the TV Glow 2024 یک فیلم درام ترسناک روان‌شناختی آمریکایی به نویسندگی و کارگردانی جین شوئن‌برون است.

دانلود زیرنویس فیلم I Saw the TV Glow 2024 یک فیلم درام ترسناک روان‌شناختی آمریکایی به نویسندگی و کارگردانی جین شوئن‌برون است. جاستیس اسمیت و بریژت لوندی پین با ایان فورمن، هلنا هاوارد، فرد دورست و دانیل ددوایلر در نقش های فرعی بازی می کنند. این فیلم درباره دو دوست جوان پریشان است که ارتباط آنها با برنامه تلویزیونی مورد علاقه‌شان باعث می‌شود تا واقعیت و هویت خود را زیر سوال ببرند. اما استون و دیو مک‌کاری به‌عنوان تهیه‌کننده در زیر پرچم درخت میوه‌شان خدمت کردند.

دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم I Saw the TV Glow 2024 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم I Saw the TV Glow 2024 در سال ۱۹۹۶، اوون، یک دانش‌آموز کلاس هفتم منزوی، با مدی، یک دانش‌آموز لزبین کلاس نهم ملاقات می‌کند، وقتی متوجه می‌شود که او در حال خواندن یک راهنمای اپیزود برای بزرگسالان جوان نمایش مات صورتی، که نوجوانان ایزابل و تارا را دنبال می‌کند که با هیولاها با استفاده از ارتباط روانی خود مبارزه می‌کنند. اوون مخفیانه به مدی می رود تا اپیزود جدیدی را با او و دوستش آماندا تماشا کند و خود را مجذوب آن می بیند.

دانلود زیرنویس فیلم من درخشش تلویزیون را دیدم ۲۰۲۴ دو سال بعد، برندا مادر اوون در حال بیماری لاعلاج است و مدی پس از شایعه گرفتن سینه آماندا در مدرسه طرد شده است. با توجه به اینکه اوون به دلیل ممنوعیت حضور در زمان خوابش نمی تواند برنامه را به صورت زنده تماشا کند و پدرش فرانک آن را به عنوان “برای دختران” تمسخر می کند، مدی قسمت ها را برای او ضبط می کند تا بعداً تماشا کند. اوون برای تماشای اپیزود جدید به خانه اش می رود و نمادی را که ایزابل و تارا را به هم وصل می کند در پشت گردن او می کشد. او تصمیم می گیرد برای فرار از ناپدری بدسرپرستش فرار کند. مدی از اوون دعوت می کند تا به او ملحق شود، اما او اعصاب خود را از دست داده و می ماند. برندا می میرد و مدی به زودی ناپدید می شود، در حالی که The Pink Opaque پس از پنج فصل لغو شد.

زیرنویس فیلم I Saw the TV Glow 2024 - بلو سابتایتل

زیرنویس I Saw the TV Glow 2024 در اکتبر ۲۰۲۱، اعلام شد که جین شوئن‌برون کارگردانی فیلم را بر اساس فیلمنامه‌ای که آن‌ها نوشته‌اند، با اما استون در زیر پرچم درخت میوه‌اش، با تهیه‌کننده، تامین مالی و توزیع A24، کارگردانی خواهد کرد. در آگوست ۲۰۲۲، جاستیس اسمیت، بریژت لوندی پین، هلنا هاوارد، دانیل ددوایلر، امبر بنسون، ایان فورمن، مایکل مارونا، کانر اومالی، اما پورتنر، دنی تامبرلی، فیبی بریجرز، لیندسی جردن، فرد دورست، اعلام شد. هیلی دال، جاناتان چاکو و کریستینا اسفندیاری به بازیگران پیوسته بودند.

زیرنویس فیلم من درخشش تلویزیون را دیدم ۲۰۲۴ عکاسی اصلی از ژوئیه تا آگوست ۲۰۲۲ در نیوجرسی انجام شد. تصویربرداری در دبیرستان ورونا، دبیرستان Cedar Grove و پارک تفریحی Keansburg انجام شد. مکان های قابل توجه دیگر مکان موسیقی The Saint و Camp Lewis بودند.

زیرنویس  I Saw the TV Glow 2024 - بلو سابتایتل

زیرنویس من درخشش تلویزیون را دیدم ۲۰۲۴ در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، ۸۴ درصد از ۱۶۷ نقد منتقد، با میانگین امتیاز ۷.۶/۱۰ مثبت هستند. در توافق این وب سایت آمده است: “با زیبایی بصری متمایز که روایت پر طنین عاطفی آن را تقویت می کند، I Saw the TV Glow را بیشتر به عنوان نویسنده و کارگردان جین شوئن برون به عنوان یک استعداد در حال رشد معرفی می کند.” متاکریتیک که از میانگین وزنی استفاده می کند، بر اساس ۴۰ منتقد، امتیاز ۸۴ از ۱۰۰ را به فیلم اختصاص داده است که نشان دهنده «تحسین جهانی» است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn