تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 فروردین 1402 - 18:59
کد خبر : 217818

دانلود زیرنویس فیلم Jesus Revolution 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Jesus Revolution 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Jesus Revolution 2023 زیرنویس فیلم انقلاب عیسی یک فیلم درام مسیحی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی جان اروین و برنت مک کورکل است. این فیلم بر اساس کتابی به همین نام، وزیر جوانان، گرگ لوری (جوئل کورتنی)، هیپی مسیحی لونی فریزبی (جاناتان رومی) و کشیش چاک اسمیت (کلسی گرامر) را به

دانلود زیرنویس فیلم Jesus Revolution 2023 زیرنویس فیلم انقلاب عیسی یک فیلم درام مسیحی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی جان اروین و برنت مک کورکل است. این فیلم بر اساس کتابی به همین نام، وزیر جوانان، گرگ لوری (جوئل کورتنی)، هیپی مسیحی لونی فریزبی (جاناتان رومی) و کشیش چاک اسمیت (کلسی گرامر) را به تصویر می‌کشد که در جنبش عیسی در کالیفرنیا در طول دوران جنگ جهانی دوم شرکت می‌کنند. اواخر دهه ۱۹۶۰ آنا گریس بارلو و کیمبرلی ویلیامز پیزلی نیز در این فیلم ایفای نقش کرده اند. این فیلم در ۲۴ فوریه ۲۰۲۳ توسط Lionsgate در ایالات متحده اکران شد. این فیلم با نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان مواجه شد و با استقبال خوبی از سوی تماشاگران مواجه شد و به فروش ۴۹.۵ میلیون دلاری دست یافت.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Jesus Revolution 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Jesus Revolution 2023 در سال ۱۹۶۸، کشیش ساکن کالیفرنیای جنوبی، چاک اسمیت، متوجه می‌شود که کلیسای او به دلیل ناتوانی در برقراری ارتباط با نسل جوان‌تر و بدون زندگی هیپی‌ها به تدریج در حال مرگ است. یک روز، دخترش، جانت، سوار یک هیپی هیچ‌هکر رنگارنگ به نام لونی فریزبی می‌شود که می‌گوید در حال سفر است و به مردم در مورد وزارت عیسی می‌گوید. اسمیت که در ابتدا به فریزبی مشکوک بود، در نهایت با او گرم می شود و از هیپی های دیگر به خانه اش استقبال می کند. این شامل معرفی لونی به چاک با گروهی به نام Love Song است که آهنگی را در اتاق نشیمن او اجرا می کند. آنها به نیروها می پیوندند و یک جنبش موفق را برای بشارت دادن به هیپی ها و دیگران آغاز می کنند.

دانلود زیرنویس فیلم انقلاب عیسی ۲۰۲۳ در همین حال، دانش‌آموز دبیرستانی، گرگ لوری، از کلاس آموزش افسران ذخیره خردسال خود فرار می‌کند و به دختری به نام کت می‌پیوندد که او را به کنسرت جنیس جاپلین “روشن” می‌کند و تیموتی لیری ارزش مواد مخدر را برای کشف خود موعظه می‌کند. با این حال، گرگ می بیند که هیپی های مختلف به طور خطرناکی غیرمسئول هستند. خواهر کاته در اثر مصرف بیش از حد مواد مخدر بیمار می شود. هنگام تماشای یک فیلم، کت از دست گرگ عصبانی می شود که به خطرناک بودن مواد مخدر اهمیت نمی دهد و دوستی آنها را به هم می زند.

زیرنویس فیلم Jesus Revolution 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس Jesus Revolution 2023 در پردیس هیپی ها، کت به موعظه لونی گوش می دهد. سپس گرگ می آید و آنها با هم آشتی می کنند و در پایان کات به او می گوید که یک کلیسا پیدا کرده و او باید به دیدنش بیاید. گرگ و کت در خدمت اسمیت و فریزبی آرامش پیدا می‌کنند، اگرچه والدین متین کاته مشتاق گرگ نیستند.

زیرنویس فیلم انقلاب عیسی ۲۰۲۳ این وزارتخانه از نظر محبوبیت منفجر می شود، به عنوان یک “انقلاب عیسی” یا “عجیب های عیسی” دیده می شود، و حتی جرقه ای بر روی جلد مجله تایم در سال ۱۹۷۱ زد. با این حال، لونی در نهایت پس از اختلاف نظر با چاک اسمیت، به فلوریدا می رود. گرگ پیشنهاد می‌کند که یک شعبه وزارت در ریورساید را تصاحب کند و در نهایت با کاته ازدواج می‌کند و خودش کشیش معروفی می‌شود. اسمیت و فریزبی به عنوان بنیانگذاران جنبش گسترده نمازخانه کالواری و به طور کلی به عنوان رهبران جنبش عیسی یاد می شوند.

زیرنویس Jesus Revolution 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس انقلاب عیسی ۲۰۲۳ این فیلم نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد، اما با استقبال مثبت تماشاگران مواجه شد. در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، ۶۲ درصد از ۴۸ نقد منتقد، با میانگین امتیاز ۵.۹/۱۰ مثبت هستند. اجماع این وب‌سایت می‌گوید: «انقلاب عیسی فرصتی را برای زنده کردن تاریخ زندگی واقعی شگفت‌انگیز به‌وجود می‌آورد، اما برای اجتناب از موعظه‌های رایج در فیلم‌های مبتنی بر ایمان، شایسته تقدیر است.» متاکریتیک که از میانگین وزنی استفاده می کند، بر اساس هفت منتقد، امتیاز ۴۶ از ۱۰۰ را به فیلم اختصاص داده است که نشان دهنده «نقدهای مختلط یا متوسط» است. تماشاگرانی که توسط CinemaScore مورد بررسی قرار گرفتند، به فیلم نمره متوسط “A+” دادند و به کارگردانی جان اروین بیشترین فیلم برای کسب این نمره را داد (پس از Woodlawn در سال ۲۰۱۵، “I Can Only Imagine” در سال ۲۰۱۸ و “American Underdog” در سال ۲۰۲۱). افرادی که در نظرسنجی پست تراک شرکت کردند ۹۷ درصد امتیاز مثبت به آن دادند و ۸۹ درصد گفتند که قطعا فیلم را توصیه می کنند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn