تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 فروردین 1403 - 19:31
کد خبر : 232368

دانلود زیرنویس فیلم Kampon 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Kampon 2023 – بلو سابتایتل
دانلود زیرنویس فیلم Kampon 2023 یک فیلم ترسناک فیلیپینی...

دانلود زیرنویس فیلم Kampon 2023 یک فیلم ترسناک فیلیپینی توسط کوانتوم فیلمز با بازی زیبای گونزالز و درک رمزی است.

دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Kampon 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Kampon 2023 کلارک (درک رمزی) و آیلین (زیبایی گونزالس)، یک زوج متاهل هشت ساله بدون فرزند، با دختری (ارین اسپیریتو) آشنا می شوند که در خانه آنها را می زند. دختری که به نام جید شناخته می شود، ادعا می کند که فرزند کلارک است. دختر به طور موقت در خانه خود پذیرفته می شود زیرا زوج سعی می کنند تصمیم بگیرند که از این وضعیت چه تصمیمی بگیرند. خیلی زود اتفاقات عجیبی در زندگی این زوج رخ داد.

دانلود زیرنویس فیلم کامپون ۲۰۲۳ برای جشنواره فیلم مترو مانیل در اوایل دوره ۲۰۱۹ ارسال شده بود. بازیگران اصلی کریس آکینو و درک رمزی بودند. با این حال رمزی به دلیل تعهدات قبلی با یک سریال تلویزیونی با شبکه GMA در دسترس نبود. رامزی با گبی کانسپسیون به عنوان بازیگر مرد جایگزین شد، اما تولید به موقع به پایان نرسید. در نتیجه کامپون به عنوان یک ورودی برای جشنواره ۲۰۱۹ رد صلاحیت شد.

زیرنویس فیلم Kampon 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس Kampon 2023 مجدداً به عنوان ورودی فیلمنامه برای نسخه ۲۰۲۳ ارسال شد. رمزی اکنون برای این پروژه سینمایی در دسترس است و Beauty Gonzalez به عنوان شریک روی پرده او می باشد. این نشان دهنده بازگشت رمزی به بازیگری است که در وقفه بوده است.

زیرنویس فیلم کامپون ۲۰۲۳ به گفته آلونسو، تولید این فیلم چهار سال طول کشیده است. او گفت که همچنین “از استوری‌بردها برای برنامه‌ریزی تمام صحنه‌های خود استفاده کرده است، که در فیلیپین معمولاً توسط آژانس‌های تبلیغاتی استفاده می‌شود.” او افزود که این امر منجر به «تولید پلان های بیشتر در هر سکانس شد؛ به ۳۶ پلان در هر سکانس و از میانگین شش پلان در هر سکانس در فیلم های معمولی عاشقانه، درام و کمدی فراتر رفت».

زیرنویس  Kampon 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس کامپون ۲۰۲۳ در سینماهای فیلیپین در ۲۵ دسامبر ۲۰۲۳ به عنوان یکی از آثار رسمی جشنواره فیلم مترو مانیل ۲۰۲۳ نمایش داده شد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn