تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 اسفند 1401 - 10:42
کد خبر : 216920

دانلود زیرنویس فیلم Kiss of Death 1947 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Kiss of Death 1947 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Kiss of Death 1947 زیرنویس فیلم بوسه مرگ یک فیلم نوآر آمریکایی محصول ۱۹۴۷ به کارگردانی هنری هاتاوی و نویسندگی بن هشت و چارلز لدرر بر اساس داستانی از الزار لیپسکی است. داستان حول یک کلاهبردار سابق با بازی ویکتور ماچر و شریک سابقش در جنایت، تامی اودو (ریچارد ویدمارک در اولین

دانلود زیرنویس فیلم Kiss of Death 1947 زیرنویس فیلم بوسه مرگ یک فیلم نوآر آمریکایی محصول ۱۹۴۷ به کارگردانی هنری هاتاوی و نویسندگی بن هشت و چارلز لدرر بر اساس داستانی از الزار لیپسکی است. داستان حول یک کلاهبردار سابق با بازی ویکتور ماچر و شریک سابقش در جنایت، تامی اودو (ریچارد ویدمارک در اولین فیلمش) می‌چرخد. در این فیلم همچنین برایان دانلوی بازی کرد و کولین گری را در اولین نقش خود معرفی کرد. این فیلم پس از اکران با دو نامزدی جایزه اسکار مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Kiss of Death 1947 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Kiss of Death 1947 در شب کریسمس، نیک بیانکو محکوم سابق بدبخت و سه همفکرش از یک جواهرفروشی سرقت می کنند. با این حال، قبل از اینکه آنها بتوانند از ساختمان خارج شوند، مالک آسیب دیده زنگ هشدار خود را به صدا در می آورد. نیک هنگام تلاش برای فرار، به یک افسر پلیس حمله می کند اما زخمی و دستگیر می شود.

دستیار دادستان منطقه لوئیس دی آنجلو سعی می کند نیک را متقاعد کند که در ازای یک حکم سبک، همدستانش را نام ببرد. نیک با اطمینان از اینکه شرکای او در جنایت و وکیلش، ارل هاوزر، از همسر و دو دختر خردسالش تا زمانی که او در زندان است مراقبت خواهند کرد، امتناع می‌کند و به ۲۰ سال زندان محکوم می‌شود. سه سال بعد، در زندان سینگ سینگ، پس از اینکه همسرش به مدت ۳ ماه نمی نویسد، نیک متوجه می شود که او خودکشی کرده است.

نیک در زندان توسط نتی کاوالو، زن جوانی که از دخترانش نگهداری می کرد، ملاقات می کند. او به او می گوید که دخترانش را به یتیم خانه فرستاده اند. نیک تصمیم می گیرد همه چیز را به D’Angelo بگوید، اما، چون زمان زیادی سپری شده است، D’Angelo نمی تواند از اطلاعات نیک در مورد سرقت جواهرفروشی برای کاهش مجازات استفاده کند. او در ازای اینکه بتواند فرزندانش را ببیند، در مورد کارش می ریزد. سپس D’Angelo تصمیم می گیرد نیک را در زندان شهر نگه دارد و از او به عنوان یک خبرچین استفاده کند. او نیک را در چشم سایر شخصیت‌های مخوف و هوسر (که از طرف مشتریان جنایتکارش به عنوان واسطه حصار عمل می‌کند) تمیز نگه می‌دارد و به نظر می‌رسد که نیک متهم به سرقت قبلی و حل‌نشده‌ای است که او با خود انجام داده است. همدست پیت ریزو سپس D’Angelo به نیک دستور می دهد که به وکیل القا کند که ریزو در مورد این کار جیغ زده است.

دانلود زیرنویس فیلم بوسه مرگ ۱۹۴۷ هاوزر ترتیبی می دهد که تامی اودو، یک قاتل روانی که با بیانکو وقت گذرانده بود، از ریزو مراقبت کند. وقتی اودو در خانه ی ریزو ظاهر می شود، تنها مادر جنایتکار که از ویلچر استفاده می کند، حضور دارد. او به اودو می گوید که پسرش بیرون است اما همان شب برمی گردد. اودو آپارتمان را بررسی می کند و متوجه می شود که ریزو احتمالا شهر را ترک کرده است. اودو خانم ریزو را با سیم برق به ویلچرش می‌بندد و او را از پله‌ها به پایین هل می‌دهد و او را می‌کشد.

زیرنویس فیلم Kiss of Death 1947 - بلو سابتایتل

زیرنویس Kiss of Death 1947 بلافاصله پس از آن، نیک به دستور D’Angelo با آزادی مشروط آزاد می شود و به ملاقات نتی می رود و به او قول عشق می دهد. اما برای بیرون ماندن، نیک باید کار خود را با D’Angelo ادامه دهد. او یک ملاقات «فرصتی» با اودو ترتیب می‌دهد و وانمود می‌کند که به عنوان یک دوست قدیمی زندان از سینگ سینگ، دوستانه است. اودو نیک را به چند باشگاه می برد، از جمله باشگاهی که در آن مواد مخدر دود می شود. نیک به D’Angelo گزارش می دهد، او راضی است که او به اندازه کافی برای متهم کردن Udo و محکومیت دارد. سپس D’Angelo نیک را از ادامه کار آزاد می کند.

نیک زندگی جدیدی را در آستوریا، کوئینز، با همسرش، نتی، و فرزندانش آغاز می کند. هنگامی که محاکمه اودو شروع می شود، D’Angelo نیک را احضار می کند تا به او بگوید که شهادت او لازم است. با وجود اینکه اودو موضع می گیرد، اما اودو تبرئه می شود.

نیک مطمئن است که اودو به دنبال انتقام خواهد بود، نتی و دختران را به کشور می فرستد. او سپس برای معامله با اودو می رود و او را در رستوران لوئیجی در شرق هارلم می یابد. در داخل، اودو نتی و دختران را تهدید می‌کند، پس از آن نیک به او یادآوری می‌کند که در طول شبانه‌شان، اودو اطلاعات جنایت‌آمیزی درباره خودش به نیک داده است.

زیرنویس فیلم بوسه مرگ ۱۹۴۷ اودو می رود تا در سدان خود در جلو منتظر بماند، که نیک متوجه آن شد. او تلفن می‌کند و داآنجلو را احضار می‌کند تا دقیقاً دو دقیقه دیگر با پلیس به رستوران بیاید، سپس بیرون می‌رود. اودو به نیک شلیک می کند و به سرعت توسط پلیس محاصره می شود، تیراندازی می شود و دستگیر می شود. اگرچه نیک به شدت زخمی شده بود، اما زنده می ماند. او و نتی مشتاقانه منتظر یک زندگی شاد و آرام با هم هستند.

زیرنویس Kiss of Death 1947 - بلو سابتایتل

زیرنویس بوسه مرگ ۱۹۴۷ نویسندگان ریموند بورد و اتین شومتون نوشتند: «از بوسه مرگ هنری هاتاوی (۱۹۴۷)، آدم آن خزنده کوچک تند و زننده با چشمان وحشی و خنده‌های بلند، تا مغز روان رنجور را به یاد می‌آورد که ریچارد ویدمارک آن را به یکی از آثار خود تبدیل کرده است. بهترین نقش ها.”

نیک شاگر، منتقد، نوشت: «تعجبی نخواهد بود که بدانیم ریچارد ویدمارک از طرفداران بزرگ «بتمن» بود، زیرا اولین ستاره‌سازی او در فیلم «بوسه مرگ» در نقش تامی اودو، روان‌شناس خنده‌دار و خندان (که برای آن جایزه اسکار دریافت کرد) بازی کرد. نامزدی) به‌نظر می‌رسد که به شدت مدیون دشمن اصلی فیلم «جوکر» است. مسلماً دیوانه‌ی بی‌اخلاقی این بازیگر، شیطانی که از هل دادن ویلچر فلج با استفاده از زنان از پله‌ها به پایین لذت می‌برد، دلیل اصلی (و شاید تنها) برای نشستن است. نوآر ۱۹۴۷ هنری هاتاوی که بیش از حد ستایش شده بود، یک قطعه درهم ریخته از داستان جنایی سینمایی که از نظر بصری ظریف است (که به صورت نئورئالیستی در مکان منهتن فیلمبرداری شده است) اما مرتباً در مورد دیدگاه خود گیج می شود.

لئونارد مالتین، نویسنده و منتقد سینما، سه ستاره از چهار ستاره احتمالی را به فیلم اهدا کرد و اظهار داشت که فیلم شروع به نشان دادن سن خود کرده است، با پلیس ها و دزدان کمی بیش از حد مؤدبانه، و در عین حال از بازی های ویدمارک و ماچر تمجید کرده است. تاثیر بازی ویدمارک در نقش تامی اودو به روش‌های غیرمعمولی بیان شد. انجمن‌های برادری کالج، باشگاه‌های تامی اودو را «با هدف قرار دادن زنان در جای خود» تشکیل دادند. سال‌ها، مردم دیسک‌های گرامافون خالی را به بازیگر می‌دادند که می‌خواستند خنده دیوانه‌واری را که در فیلم استفاده کرده بود، ضبط کند. گردآورنده نقد فیلم Rotten Tomatoes بر اساس ۱۷ نقد، با میانگین امتیاز ۷.۳/۱۰، ۸۸% تایید شده است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn