تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 خرداد 1403 - 13:48
کد خبر : 232999

فیلم کریشناما

دانلود زیرنویس فیلم Krishnamma 2024 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Krishnamma 2024 – بلو سابتایتل
دانلود زیرنویس فیلم Krishnamma 2024 فیلم کریشناما یک فیلم درام اکشن هندی به نویسندگی و کارگردانی وی وی گوپالا...

دانلود زیرنویس فیلم Krishnamma 2024 فیلم کریشناما یک فیلم درام اکشن هندی به نویسندگی و کارگردانی وی وی گوپالا کریشنا و ارائه‌شده توسط کوراتالا سیوا است. تولید شده توسط کریشنا کومالاپاتی، زیر نظر Arunachala Creations. در این فیلم ساتیا دو، آتیرا راج، آرچانا ایر، لاکسمن میسالا و کریشنا بوروگولا در نقش‌های اصلی بازی می‌کنند. این فیلم در ۱۰ می ۲۰۲۴ اکران شد.

دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Krishnamma 2024 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Krishnamma 2024 «کریشنامما» که در خیابان های وینچیپتا در ویجایاوادا می گذرد، زندگی سه یتیم را دنبال می کند: بهادرا (ساتیا دو)، کوتی (لاکسمن میسالا) و شیوا (کریشنا بوروگولا). علیرغم اینکه ارتباط خونی ندارند، اما حس برادری قوی دارند. زندگی اولیه آنها شامل فعالیت های جنایی جزئی است و شیوا در جوانی به زندان می افتد.

دانلود زیرنویس فیلم کریشناما ۲۰۲۴ پس از آزادی، شیوا تصمیم می گیرد زندگی صادقانه ای داشته باشد و یک تجارت چاپ را راه اندازی می کند. با این حال، بهادرا و کوتی همچنان درگیر فعالیت های مجرمانه خود هستند و نمی توانند سبک زندگی ای را که با آن آشنا هستند پشت سر بگذارند.

زیرنویس فیلم Krishnamma 2024 - بلو سابتایتل

زیرنویس Krishnamma 2024 داستان زمانی تغییر می کند که این سه نفر خود را به مقدار زیادی پول نیاز فوری می بینند. آنها تصمیم می گیرند آخرین عملیات را انجام دهند که اشتباه پیش می رود. این رویداد باعث ایجاد یک سری چالش‌های پیش‌بینی نشده و معضلات شخصی می‌شود، پیوند آنها را آزمایش می‌کند و آنها را مجبور می‌کند تا با عواقب اعمالشان روبرو شوند.

زیرنویس فیلم کریشناما ۲۰۲۴ در ۱۸ آگوست ۲۰۲۱، اعلام فیلم از طریق مراسم Muhurtham pooja به مناسبت بیست و پنجمین فیلم ساتیا دو در حیدرآباد توسط دیل راجو و هاریش شانکار اعلام شد.

زیرنویس  Krishnamma 2024 - بلو سابتایتل

زیرنویس کریشناما ۲۰۲۴ Indian Express این فیلم را دو ستاره از پنج ستاره ارزیابی کرد و نوشت که “کریشناما لحظات خود را دارد، اما چیزی نیست که ما روی صفحه تلوگو ندیده باشیم. ممکن است برای بینندگانی که درام های احساسی روستایی و شهری کوچک را دوست دارند جذاب باشد.” تایمز ایندیا این فیلم را سه ستاره از پنج ستاره ارزیابی کرد و نوشت: “کریشناما به خاطر پویایی شخصیت قوی و بازی های خوبش متمایز است. ممکن است در زمینه آشنا قدم بگذارد، اما این کار را با شایستگی و عمق احساسی کافی انجام می دهد تا آن را به تجربه ای ارزشمند تبدیل کند. برای طرفداران این ژانر”. ۱۲۳telugu به این فیلم دو و سه چهارم از پنج امتیاز داد و نوشت که “کریشناما یک درام انتقام جویانه ارائه می دهد که فقط تا حدی توجه را به خاطر بازی مناسب ساتیادف به خود جلب می کند. با این حال، فیلم با فیلمنامه کسل کننده اش ناامید شده است. طنین عاطفی”.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn