تاریخ انتشار : یکشنبه 22 خرداد 1401 - 17:50
کد خبر : 198585

دانلود زیرنویس فیلم Les vedettes 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Les vedettes 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Les vedettes 2022 یک فیلم فرانسوی به کارگردانی جاناتان باره است که در سال ۲۰۲۲ منتشر شد. این دومین فیلم از دو پالماشو، متشکل از گرگوار لودیگ و دیوید مارسای، پس از La Folle Histoire de Max et Léon (2016) از همین کارگردان است. برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید زیرنویس فیلم

دانلود زیرنویس فیلم Les vedettes 2022 یک فیلم فرانسوی به کارگردانی جاناتان باره است که در سال ۲۰۲۲ منتشر شد. این دومین فیلم از دو پالماشو، متشکل از گرگوار لودیگ و دیوید مارسای، پس از La Folle Histoire de Max et Léon (2016) از همین کارگردان است.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Les vedettes 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Les vedettes 2022 دانیل و استفان به عنوان دستیار فروش در یک فروشگاه لوازم خانگی کار می کنند. با وجود اینکه اصلاً با هم کنار نمی آیند، تصمیم می گیرند برای شرکت در نمایش های بازی با هم متحد شوند و فکر می کنند که از این طریق می توانند بدهی های خود را بازپرداخت کنند. اما غافلند که شهرت خیلی زود به سرشان خواهد رفت.

این فیلم ابتدا برای اکران در ۲۸ آوریل ۲۰۲۱۳ برنامه ریزی شده بود. به دلیل همه گیر شدن کووید-۱۹ و بسته شدن سینماها، اکران به ۹ فوریه ۲۰۲۲ به تعویق افتاد، اولین پخش پیش نمایش در La Rochelle در ۱۰ ژانویه انجام شد. ، ۲۰۲۲.

زیرنویس فیلم Les vedettes 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Les vedettes 2022 این کمدی در روز اکران ملی خود، ۳۶۶۸۰ تماشاگر (۱۶۷۴۶ در پیش نمایش) را برای ۴۶۱ نسخه گرد هم آورد. این فیلم پس از فیلم پرفروش آمریکایی Moonfall (25074) و بعد از فیلم جنایی مرگ بر روی نیل (۳۹۷۹۹) در جایگاه دوم قرار دارد. پس از یک هفته فعالیت، این کمدی توانسته ۱۷۹۰۰۶ تماشاگر را جذب کند و خود را در جایگاه پنجم باکس آفیس فرانسه پیش از Spider-Man: No way home (۱۳۴۶۳۵) و پس از Moonfall (۲۰۷ ۲۱۲) ۵ قرار داده است. در پایان دومین هفته اکران خود در فرانسه، این فیلم با ۹۷۷۶۲ پذیرش در مجموع ۲۷۶۷۶۸ پذیرش به رتبه دهم گیشه سقوط کرد.

زیرنویس Les vedettes 2022 - بلو سابتایتل

بررسی مطبوعات مختلط است اما بیشتر جنبه مثبت دارد. در اینجا از یک “فیلم دوستانه خنده دار، ترکیبی از پوچ، طنز و لطافت” صحبت می شود، فیگارو از یک “دو نفره خنده دار و دوست داشتنی”. به طور کلی، منتقدان در مورد طنز مصرف بیش از حد و جهان تلویزیون اتفاق نظر دارند. Ecran Large «ریسک‌پذیری» این دو را تشخیص می‌دهد، زمانی که پریمیر حیف شد که تولید معمول برنامه Palmashow را ترک نکند. این همچنین نقطه منفی ای است که اغلب نمایان می شود، تولیدی که بسیار نزدیک به تلویزیون “که فاقد خلاقیت است” (Le JDD)7 است.

در سایت Allociné، فیلم میانگین مطبوعاتی ۳.۲/۵ را برای ۱۶ عنوان دریافت کرد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn