تاریخ انتشار : شنبه 17 دی 1401 - 18:51
کد خبر : 210687

دانلود زیرنویس فیلم Lootera 2013 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Lootera 2013 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Lootera 2013 زیرنویس فیلم هندی دزد یک فیلم درام عاشقانه زبان هندی محصول سال ۲۰۱۳ به کارگردانی ویکرامادیتیا موتوانه و تا حدی بر اساس داستان کوتاه نویسنده O. Henry در سال ۱۹۰۷ به نام آخرین برگ است. این دومین فیلم به کارگردانی موتوانه پس از فیلم تحسین شده اودان (۲۰۱۰) است. در

دانلود زیرنویس فیلم Lootera 2013 زیرنویس فیلم هندی دزد یک فیلم درام عاشقانه زبان هندی محصول سال ۲۰۱۳ به کارگردانی ویکرامادیتیا موتوانه و تا حدی بر اساس داستان کوتاه نویسنده O. Henry در سال ۱۹۰۷ به نام آخرین برگ است. این دومین فیلم به کارگردانی موتوانه پس از فیلم تحسین شده اودان (۲۰۱۰) است. در دوران دهه ۱۹۵۰، در پس زمینه قانون لغو زمینداری توسط هند تازه استقلال یافته، داستان مرد جوانی را روایت می کند که خود را به عنوان یک باستان شناس و دختر یک زمیندار بنگالی نشان می دهد. در این فیلم سوناکشی سینها و رانویر سینگ در نقش های اصلی بازی می کنند. این فیلم که توسط Shobha Kapoor، Ekta Kapoor، Anurag Kashyap و Vikas Bahl تهیه شده است، دارای موسیقی و موسیقی پس‌زمینه توسط Amit Trivedi با شعر نوشته Amitabh Bhattacharya و فیلمبرداری توسط Mahendra J. Shetty است.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Lootera 2013 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Lootera 2013 در شهر زیبای مانیکپور، بنگال غربی در سال ۱۹۵۳، یک صاحبخانه سومیترا روی چوداری (بارون چاندا) به همراه دخترش پاخی روی چوداری (سوناکشی سینها)، یک نویسنده مشتاق، برای تماشای جاترا می‌رود. پس از اینکه پاخی از هیجان ناشی از آن دچار حمله آسم می شود، او را به سرعت به اتاقش می برند و به او دارو می دهند. همانطور که او بهبود می یابد، پدرش او را دلداری می دهد و داستان پادشاه شکست ناپذیر قبیله بهیل را روایت می کند که روحش در درون یک طوطی زندگی می کند و به او می گوید که او همان طوطی است که زندگی او در درون او زندگی می کند.

پاخی یک روز پس از تهدید راننده خانواده که اجازه رانندگی خودروی خانواده را می دهد، به طور تصادفی با موتورسیکلت در جاده برخورد می کند و جوان خوش تیپ موتورسیکلت را به صورت خفیف مجروح می کند. چند روز بعد، همان مرد جلوی در ظاهر می شود و خود را به عنوان وارون شریواستاو (رانویر سینگ) به صاحبخانه معرفی می کند، یک باستان شناس که می خواهد زمین های اطراف معبدی را که صاحبخانه مالک آن است، مطالعه کند. در طی چند هفته آینده، وارون صاحبخانه و دخترش را با دانش و شخصیت خود مجذوب خود می کند و به همراه دستیار و دوستش دوداس “دیو” موکرجی (ویکرانت میسی) دعوت می شود تا در عمارت وسیع آنها زندگی کنند.

به زودی، عشق بین وارون و پاخی شکل می گیرد، زیرا آنها بر سر هنر و ادبیات پیوند می خورند. پاخی به آرزوهای خود برای نویسنده شدن اعتراف می کند، در حالی که وارون تمایل خود را برای نقاشی یک شاهکار آشکار می کند. عشق آنها به زودی به یک رابطه پرشور ختم می شود. در همین حال، اقدامی که توسط دولت هند تصویب شد، قدرت صاحبخانه‌ها را کاهش می‌دهد و باعث ایجاد تنش در خانواده ری چاوداری می‌شود. آثار باستانی خانواده باید فروخته شوند و وارون به ترتیب خریدها کمک می کند.

دانلود زیرنویس فیلم هندی دزد ۲۰۱۳ با پایان یافتن اقامت وارون، او از ری چاودری خواستار ازدواج دخترش پاخی می شود و مقدمات ازدواج آنها آغاز می شود. قبل از عروسی، عموی وارون A.K. باجپای (عارف زکریا) که او را بزرگ کرده است، وارد می‌شود و وارون را از ازدواج منصرف می‌کند و می‌گوید که وارون فقط به خاطر خطری که او واقعاً برای زندگی انجام می‌دهد غم و اندوه پاخی را به همراه خواهد داشت – افرادی مانند آنها قرار نیست عاشق شوند و عاشق شوند. زندگی های عادی وارون درگیر می شود اما موافقت می کند و انتخاب می کند: او و دیو همان شب به همراه تمام اشیای قیمتی که از صاحبخانه دزدیده بودند فرار می کنند. در روز عروسی، وارون هیچ جا پیدا نمی شود و مشخص می شود که بت های معبد دزدیده شده اند و اسکناس های ارز حاصل از خریدی که وارون از مصنوعات خانواده ترتیب داده است، همگی تقلبی هستند.

زیرنویس فیلم Lootera 2013 - بلو سابتایتل

زیرنویس Lootera 2013 در نیمه دوم فیلم، داستان به یک سال پس از حادثه عروسی منتقل می شود. یک پاخی بیمار اکنون به تنهایی در دالاهو زندگی می کند. با خدمتکارش شیاما (دیویا دوتا) به عنوان تنها شرکتش. پدرش مرده است، نتوانست شوک خیانت وارون را تحمل کند، و او هنوز از دلشکستگی خود رهایی نیافته است. وقتی بازرس پلیس K. N. Singh (عادل حسین) از او می خواهد که به او کمک کند تا وارون را بگیرد، او از انجام این کار امتناع می ورزد و فقط می خواهد او را فراموش کند. اندکی بعد، وارون و دیو برای سرقت بعدی خود به دالاهو می آیند و در اقامتگاهی در ملک پاخی می مانند. وقتی پلیس متوجه محل نگهداری آنها می شود و تعقیب و گریز آغاز می شود، اوضاع زشت می شود. وارون ناخواسته دیو و یک پاسبان پلیس را می کشد و در این برخورد زخمی می شود. گلوله را برمی دارد و سپس به خانه پاخی پناه می برد.

پاخی و خدمتکارش سعی می کنند او را به پلیس بسپارند، اما او آنها را تهدید می کند. پاخی تسلیم می شود، اما با این وجود عصبانی است و پیشرفت ها و توضیحات آرامش بخش وارون را دفع می کند. او در نامه ای به او توضیح می دهد که در حال مرگ بر اثر سل است و روزی خواهد مرد که آخرین برگ از درخت پژمرده بیرون از پنجره بیفتد. خدمتکار او از خانه خارج می شود و به وارون قول می دهد که به پلیس گزارش نخواهد شد.

وارون قصد فرار خود را دارد اما وقتی همدستش می آید از رفتن امتناع می ورزد و در عوض برای مراقبت از پاخی بیمار پشت سر می ماند. او نام واقعی خود را آتماناند تریپاتی به او می‌گوید و اعتراف می‌کند که از روزی که فرار کرده پشیمان بوده که او را رها کرده است. به زودی، پاخی با او گرم می شود و ایمانش دست نخورده باقی می ماند وقتی هر روز آخرین برگی را روی درخت می بیند.

زیرنویس فیلم هندی دزد ۲۰۱۳ در پایان، وارون با دیدن بهبود وضعیت پاخی، تصمیم می‌گیرد که زمان رفتن او فرا رسیده است، و او بلند می‌شود، اما با محاصره پلیس در جاده روبرو می‌شود که اقدام به تیراندازی و کشتن او می‌کند. پاخی از خواب بیدار می شود و می بیند که وارون رفته است، اما درخت هنوز یک برگ روی آن است. او مشکوک می شود و متوجه می شود که برگ توسط وارون به درخت چسبانده شده است. هر شب آن را به شاخه ای از درخت می بست تا امیدش را از دست ندهد. شاهکار او بود. پاخی بعد از اینکه از نزدیک به برگ نگاه می کند و می بیند که روی آن نقاشی شده است متوجه حقیقت می شود و با چشمانی اشکبار لبخند می زند.

زیرنویس Lootera 2013 - بلو سابتایتل

منتقد تاران آدارش از بالیوود هونگاما به فیلم ۴ در مقیاس ۵ داد و نوشت: “در کل، لوترا یک داستان ذاتا جدی و عمیقاً دلگرم کننده است که در قلب شما می ماند. برای کسانی که عاشق فیلم های رمانتیک هستند یا عاشقانه هستند، باید مطلق باشد. این یک جواهر سینمایی است!”. راجا سن از ردیف ۵/۵ ستاره داد و خاطرنشان کرد: “Lootera فیلمی زیبا و باشکوه است، فیلمی که از فضای دوره خود با محبت، با جزئیات دوست داشتنی استفاده می کند و آن طور که سینمای ما مرسوم است.” مینا ایر از تایمز هند به این فیلم ۴ از ۵ را اختصاص داد و خاطرنشان کرد: “لوترا حماسه عشقی گذشته است.” او افزود: “ممکن است این فیلم را کسل کننده بیابید، اگر عاشقانه های آهسته و مدرن ایده شما برای یک گردش سینمایی نباشد.” Deccan Herald چهار ستاره داد و اظهار داشت: “Lootera یک جواهر ناقص است که مملو از لحظاتی از احساسات باشکوه است. داستان سرایی دستان یک رویاپرداز ماهرانه را نشان می دهد که تمایل دارد در لحظات درام عمیق فرو برود. اما پس از آن سوناکشی سینها وجود دارد که شما را می سازد. تمام عیب های این تراژدی فراموش نشدنی را فراموش کن.” منوهار باسو از کویموی به آن ۴/۵ ستاره داد و اظهار داشت: “Lootera فیلمی است که شما را غرق خواهد کرد. Vikramaditya Motwane یک قطعه سرافیکی ارائه کرده است که خود سینما را تجلیل می کند. روایت بر روی یک ملیله ویرانگر قاب شده است و اوج فیلم به طرز فاجعه آمیزی به پایان می رسد. که شخص را جذب خواهد کرد.” Saibal Chatterjee از NDTV آن را ۴/۵ داد و نوشت: “یک بوم نقاشی حماسی، یک داستان عاشقانه آرام، یک درام پلیسی و دزدی و یک سبک داستان سرایی بسیار پیچیده: Lootera همه اینها و خیلی چیزهای دیگر را دارد. به طور خلاصه، Lootera یک معجزه بالیوود – یک فیلم نادر بمبئی که در مقیاسی مجلل ساخته شده است و در عین حال جرات ندارد طبق هنجارهای ثابت بازار بازی کند.” مایانک شخار منتقد نوشت: “خدا در جزئیات است، بنابراین فیلم خوبی است – این دومین فیلم کارگردان ویکرامادیتیا موتوانه است.” دیپانجانا پال برای Firstpost خاطرنشان کرد، “لوترا به عنوان یک داستان عاشقانه دست و پا می زند و بدون این محور، داستان پاخی و وارون به طرز ناخوشایندی تکان می خورد. به عنوان مثال، باید تعجب کنید که یک رابطه چقدر دوست داشتنی است وقتی یک زن می فهمد مردی که دوستش دارد شلیک شده است، اما از او چیزی در مورد مصدومیتش نمی پرسد.”

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn