تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 فروردین 1402 - 11:42
کد خبر : 218361

دانلود زیرنویس فیلم Lost and Delirious 2001 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Lost and Delirious 2001 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Lost and Delirious 2001 زیرنویس فیلم گمشده و هذیان یک فیلم درام کانادایی محصول سال ۲۰۰۱ به کارگردانی لئا پول است که بر اساس رمان همسران باث نوشته سوزان سوان ساخته شده است. گمشده و دلیر از دیدگاه مری (میشا بارتون) روایت می شود که عشق در حال تغییر بین دو دوست

دانلود زیرنویس فیلم Lost and Delirious 2001 زیرنویس فیلم گمشده و هذیان یک فیلم درام کانادایی محصول سال ۲۰۰۱ به کارگردانی لئا پول است که بر اساس رمان همسران باث نوشته سوزان سوان ساخته شده است. گمشده و دلیر از دیدگاه مری (میشا بارتون) روایت می شود که عشق در حال تغییر بین دو دوست نوجوانش، پائولین (پایپر پرابو) و ویکتوریا (جسیکا پاره) را مشاهده می کند. این فیلم برای اولین بار در جشنواره فیلم ساندنس سال ۲۰۰۱ به نمایش درآمد.

برای دانلود فیلم اینجا کلیک کنید

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Lost and Delirious 2001 - بلو سابتایتل

مری (با نام مستعار موش) یک دانش آموز جدید در مدرسه شبانه روزی تمام دختران است و با پائولین (ملقب به پائولی) و ویکتوریا (ملقب به توری) در خوابگاه است. پائولی و توری در تلاش برای بیرون کشیدن مری خجالتی از پوسته‌اش، او را درگیر فعالیت‌های خود می‌کنند، مانند دویدن صبح‌ها. وقتی می شنوند که مادر مری درگذشته است، پاولی به او لقب «مری شجاع» می دهد.

مری صمیمیت بین دو همسرش در خوابگاه را مشاهده می کند. شب هنگام از پنجره به بیرون نگاه می کند، آنها را در حال بوسیدن روی پشت بام می بیند. رابطه پاولی و توری نزدیک است و پاولی پر از زندگی است. در یک نقطه او یک بعدازظهر آرام در محوطه دانشگاه را به یک مهمانی رقص با صدای موسیقی تبدیل می کند و مشت می زند. در لحظه ای دیگر، او از ویکتوریا در برابر یک معلم ریاضی ناامید دفاع می کند که وقتی ریاضیات اولیه را نمی فهمد، او را تحقیر می کند.

زمانی که این سه روز در حال دویدن هستند، پاولی با شاهین آسیب دیده روبرو می شود که با او دوست می شود. او پس از خواندن در مورد شاهین ها، حیوان را آموزش می دهد. مری و توری در حالی که از شاهین مراقبت می‌کند، با پسرانی از مدرسه پسرانه اطراف روبرو می‌شوند. یکی با توری معاشقه می کند و از او می پرسد که آیا او در جشن تولد ۱۸ سالگی برادرش شرکت خواهد کرد و روشن می کند که او او را دوست دارد. زمانی که مری و توری تنها هستند، توری از علاقه پسر به او ابراز انزجار می کند و می گوید: “او از سینه های من خوشش آمد.” وقتی مری از او می‌پرسد که آیا به مهمانی می‌رود، توری می‌گوید: “و آیا همه آن آدم‌های بدجنس مرا دست می‌زنند؟ ترجیح می‌دهم در خانه بمانم.”

با گذشت زمان، پائولی و توری در ابراز محبت در مقابل مری راحت تر می شوند. از یک بوسیدن سریع روی لب‌های مقابلش، تا زمانی که مری خواب است، در یک رختخواب مشترک استفاده می‌شود.

زیرنویس فیلم Lost and Delirious 2001 - بلو سابتایتل

یک روز صبح، خواهر و دوستان توری با عجله وارد اتاق می شوند تا دختران بزرگتر را بیدار کنند. پائولی روی تخت توری دراز کشیده است و مشخص است که آن دو برهنه هستند. سکوت وحشتناکی همه را فرا می گیرد و پائولی به طور غیرقابل قبولی ادعا می کند که با توری در رختخواب بوده است زیرا توری کابوس می بیند.

مری خواهر توری را از اتاق بیرون می کند و در را می بندد. توری با عصبانیت به پائولی می گوید که از تختش بلند شود. وقتی با خواهرش روبرو می‌شود، سعی می‌کند با گفتن اینکه پائولی او را دوست دارد و به تختش خزیده است، سوء ظن خواهرش را خاموش کند. خواهرش قول می‌دهد که شایعات مربوط به توری را “رفع” کند و به والدین آنها چیزی نگوید. همانطور که او از این گفتگو دور می شود، توری اشک می ریزد.

در کتابخانه، توری به مری توضیح می‌دهد که خانواده‌اش، والدینش و خواهرش، به شدت هستند و او باید برای جلوگیری از طرد شدن آنها، رابطه را متوقف کند. مری با هر دو دوستش همدردی می کند، زیرا او نیز احساس می کند که توسط پدرش طرد شده است. هر چند جدایی تمیز نیست. پائولی به رفتارهای توهین آمیز تبدیل می شود، مانند تخریب یک آینه و کوبیدن گاری ظرفشویی به زمین. او پس از دریافت نامه‌ای از آژانسی که فرزندخواندگی او را مدیریت کرده بود، به او فرستاده می‌شود که در آن گفته شده بود مادر تولدش درخواست پاولی را برای برقراری تماس رد کرده است. در همین حال، توری با پسری که از مدرسه پسرانه ملاقات کرده بود قرار می گذارد و به سختی با پائولی صحبت می کند.

توری با دوست پسرش رابطه برقرار می کند که باعث می شود پائولی با او دوئل کند. پس از لگد زدن به پای او، در حین مسابقه شمشیربازی، او را به زمین می اندازد، از او می خواهد که ملکه خود را رها کند. وقتی او را برس می کشد، او به پایش چاقو می زند. مریم با عجله جلوی او را می گیرد. پائولی سپس فرار می کند. مری به مسابقه فوتبال ویکتوریا می دود که توسط مدیر و معلم اصلی تماشا می شود. درست پس از رسیدن به گروه، مری پائولی را می بیند که از بالای یک ساختمان گریه می کند. او با گریه برای معشوق خود به سوی مرگ می پرد.

زیرنویس Lost and Delirious 2001 - بلو سابتایتل

در Rotten Tomatoes، بر اساس بررسی‌های ۵۹ منتقد، ۵۱ درصد مورد تایید قرار گرفته است. اتفاق نظر سایت بر این است که «گمشده و دلیر دقیقاً به همین شکل تبدیل می‌شود، زیرا فیلم در ملودرام بیش از حد و نمادین کلیشه‌ای و آشکار فرو می‌رود». در متاکریتیک، بر اساس بررسی‌های ۲۰ منتقد، امتیاز ۵۳ درصد را به‌دست آورده است که نشان‌دهنده «نقدهای مختلط یا متوسط» است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn