تاریخ انتشار : جمعه 8 تیر 1403 - 17:29
کد خبر : 233629

دانلود زیرنویس فیلم Luv Ki Arrange Marriage 2024 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Luv Ki Arrange Marriage 2024 – بلو سابتایتل
دانلود زیرنویس فیلم Luv Ki Arrange Marriage 2024 یک فیلم کمدی-درام عاشقانه هندی به کارگردانی عشرت آر.خان است.

دانلود زیرنویس فیلم Luv Ki Arrange Marriage 2024 یک فیلم کمدی-درام عاشقانه هندی به کارگردانی عشرت آر.خان است. این فیلم توسط Raaj Shaandilyaa نوشته شده است و توسط Vinod Bhanushali، Kamlesh Bhanushali، Raaj Shaandilyaa و Vimal Lahoti، تحت عنوان استودیو Bhanushali و Thinkink Picturez تهیه شده است. Sunny Singh و Avneet Kaur در نقش های اصلی در کنار Annu Kapoor، Supriya Pathak و Rajpal Yadav در نقش های کلیدی بازی می کنند.

دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Luv Ki Arrange Marriage 2024 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Luv Ki Arrange Marriage 2024 این فیلم که در شهری کوچک با ویژگی‌های خاص خودش می‌گذرد، نشان می‌دهد که عشق عمری ندارد و مرزهای بین عاشقانه و خانواده می‌تواند به لذت‌بخش‌ترین و در عین حال آشفته‌ترین راه‌ها محو شود.

زمانی که لوو با ایشیکا آشنا می شود، عاشق او می شود و تصمیم می گیرد به او پیشنهاد ازدواج بدهد. با این حال، وضعیت تغییر غیرمنتظره‌ای پیدا می‌کند و وقتی پدر بیوه لوو نسبت به مادر ایشیکا احساس می‌کند و منجر به عوارض سرگرم‌کننده می‌شود، همه چیز واقعا خنده‌دار می‌شود. همانطور که داستان باز می شود، این سوال مطرح می شود که آیا لوو حاضر خواهد بود داستان عشق خود را به خاطر عشق جدید پدرش قربانی کند؟ روایت پیش می‌رود و به بررسی این می‌پردازد که کدام زوج در نهایت داستان عاشقانه‌ای پیروزمندانه و ماندگارتر خواهند داشت.

زیرنویس فیلم Luv Ki Arrange Marriage 2024 - بلو سابتایتل

زیرنویس Luv Ki Arrange Marriage 2024 موسیقی فیلم توسط پرینی سیدانت مدهاو، آمل آبیشک، جایدف کومار، سادو اس تیواری، برادران ملاقات کن و ساندش شاندیلیا ساخته شده است. در حالی که اشعار توسط عرفات محمود، آبیشک با استعداد، کومار، روهیت شارما، شبیر احمد و آنیل پاندی نوشته شده است. این آهنگ ها توسط سلمان علی، ناکاش عزیز، سوخویندر سینگ، آمیت گوپتا، برادران ملاقات کنید، پیوش مهرولییا، چایتالی چایا و دو نگی خوانده شده است.

پوستر در ۳۰ مه ۲۰۲۴ منتشر شد و پس از آن تریلر رسمی در ۳۱ مه ۲۰۲۴ منتشر شد. این فیلم در ۱۴ ژوئن ۲۰۲۴ در ZEE5 به نمایش درآمد.

زیرنویس  Luv Ki Arrange Marriage 2024 - بلو سابتایتل

سیمران خان از Times Now به فیلم ۳ ستاره (از ۵ ستاره) داد و نوشت: «در حالی که فیلم کمدی و عاشقانه را به خوبی تنظیم می کند، گاهی اوقات فیلم ضعیف می شود، با این حال، برداشتی سبک از عشق ارائه می دهد و خنده ها و صحنه های دل انگیز را ارائه می دهد. با وجود ایراداتش». Archika Khurana از The Times of India به فیلم ۲ ستاره (از ۵ ستاره) داد و نوشت: «فراتر از پس‌زمینه منظره و بازی خوب، داستان فاقد محتوا است، و آن را به داستانی بی‌مزه از عشق، سرنوشت، و پیچشی از سرنوشت تبدیل می‌کند».

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn