تاریخ انتشار : یکشنبه 21 اسفند 1401 - 11:34
کد خبر : 217066

دانلود زیرنویس فیلم Mehbooba 2008 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Mehbooba 2008 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Mehbooba 2008 زیرنویس فیلم هندی محبوبا (“معشوق”) یک فیلم عاشقانه هندی زبان به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی افضل خان است که در سال ۲۰۰۸ منتشر شد. داستان بر اساس یک مثلث عشقی است که شخصیت‌های اصلی آن سانجی دات، آجی دوگن و مانیشا کویرالا هستند. موسیقی این فیلم را اسماعیل دربار

دانلود زیرنویس فیلم Mehbooba 2008 زیرنویس فیلم هندی محبوبا (“معشوق”) یک فیلم عاشقانه هندی زبان به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی افضل خان است که در سال ۲۰۰۸ منتشر شد. داستان بر اساس یک مثلث عشقی است که شخصیت‌های اصلی آن سانجی دات، آجی دوگن و مانیشا کویرالا هستند. موسیقی این فیلم را اسماعیل دربار ساخته است. محبوبا در ۱۱ ژوئیه ۲۰۰۸ در هند منتشر شد. در سال ۲۰۰۰ فیلمبرداری شد، اما به تعویق افتاد و در سال ۲۰۰۸ منتشر شد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Mehbooba 2008 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Mehbooba 2008 داستان یک تاجر پلی بوی ثروتمند به نام شروان (سانجی دات) را دنبال می کند. او یک روز با وارشا زیبا و سرزنده (مانیشا کویرالا) آشنا می شود که سعی می کند او را جلب کند و با او دوست شود. پس از مدتی او به وارشا پیشنهاد ازدواج می دهد که در نهایت او با آن موافقت می کند. آن دو نامزد می کنند و با هم به تعطیلات می روند. با این حال، در حالی که در تعطیلات است، شروان به وارشا می گوید که عشق خود را به او جعل کرده و فقط برای اینکه بتواند با او بخوابد، خواستگاری کرده است. وارشا دلشکسته در تلاش برای دور شدن از شروان کشور را ترک می کند و زندگی جدیدی را با نام پایال آغاز می کند. شروان به خانه اش برمی گردد و به خانواده اش می گوید که اوضاع با وارشا خوب پیش نرفت.

دانلود زیرنویس فیلم محبوبا ۲۰۰۸ ده سال بعد، پایال با مردی به نام کاران (آجی دوگن) هنرمند جوانی آشنا می شود که شروع به تعقیب او می کند. او به او می گوید که او همان زنی است که در رویاهایش می بیند و آنها عاشق می شوند. پیال موافقت می کند که با او ازدواج کند و آنها تدارک عروسی را آغاز می کنند. اما در هفته مراسم شروان که معلوم می شود برادر کاران است به روستا می رسد. شروان و پایال هر دو وقتی دیگری را می شناسند شوکه می شوند.

زیرنویس فیلم Mehbooba 2008 - بلو سابتایتل

زیرنویس Mehbooba 2008 شایعات در مورد این دو شروع به پخش شدن می کند و کاران پس از پی بردن به حقیقت، اقدام به خودکشی می کند. شروان نزد کاران می آید و به او اعتراف می کند که با وارشا/پایال ظلم کرده است. شروان صدمه دیده است و تلاش می کند تا از کاران قول دهد که از پایال مراقبت کند و به خانواده آنها نگوید که پایال وارشا است. او سعی می کند طلب بخشش کند، اما در آغوش کاران می میرد.

زیرنویس Mehbooba 2008 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم محبوبا ۲۰۰۸ پاسخ خوبی در هفته اول در گیشه داشت. ۳۵.۴۵ کرور در هفته اول. این فیلم‌ها ۶۸ کرور در هند و ۹۰.۳۲ کرور در سرتاسر جهان کسب کردند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn