تاریخ انتشار : یکشنبه 20 فروردین 1402 - 19:18
کد خبر : 218302

دانلود زیرنویس فیلم Of Life and Love 1954 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Of Life and Love 1954 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Of Life and Love 1954 زیرنویس فیلم زندگی و عشق یک فیلم کمدی ایتالیایی به کارگردانی آلدو فابریزی، جورجیو پاسینا، ماریو سولداتی و لوئیجی زامپا محصول ۱۹۵۴ است. برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید زیرنویس فیلم Of Life and Love 1954 این فیلم چهار قسمت از داستان های نوشته شده توسط لوئیجی

دانلود زیرنویس فیلم Of Life and Love 1954 زیرنویس فیلم زندگی و عشق یک فیلم کمدی ایتالیایی به کارگردانی آلدو فابریزی، جورجیو پاسینا، ماریو سولداتی و لوئیجی زامپا محصول ۱۹۵۴ است.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Of Life and Love 1954 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Of Life and Love 1954 این فیلم چهار قسمت از داستان های نوشته شده توسط لوئیجی پیراندلو (از اثر: Novelle per un anno) را روایت می کند.

زمیندار نادان و مغرور می ترسد کوزه بزرگش در اثر طوفانی که در راه است شکسته شود و آن را به یکی از کارمندانش سپرد که احمقانه سنگ است. مالک با عصبانیت مرد را اخراج می کند و زی دیما، استاد تعمیرکار را صدا می کند تا کوزه را تعمیر کند، اما آنها در آنجا گیر می کنند.

Rosario chiarchiaro او دشمنی هموطنان خود را به دست آورد زیرا او می خواهد “چشم شیطان مجوز” را حل و فصل کند تا خانواده اش بتوانند در شرایط مطلوب تری زندگی کنند. برای انجام این کار، خود را به عنوان یک حامل واقعی بدشانسی در می آورد (فکر کنید توتو ترس زیادی از جتاتوری داشت) سرانجام شغل خود را به دست آورد.

زیرنویس فیلم Of Life and Love 1954 - بلو سابتایتل

زیرنویس Of Life and Love 1954 پروفسور خوشرو فابیو گوری (فابریزی) به عروسی یکی از شاگردان سابقش دعوت می شود که برای آن یک ست لباس رسمی قرض می گیرد که ناامیدانه برای او بسیار کوچک است، اما او اصرار دارد آن را بپوشد. با رسیدن به خانه او متوجه می شود که مادر عروس از هیجان دیدن ازدواج دخترش فوت کرده است. خانواده متمول و مغرور داماد با این ازدواج مخالف هستند و سعی می کنند با سوء استفاده از این موقعیت، عروسی را برای مدت نامعلومی به تعویق بیاندازند. گوری می داند که داماد مرد خوبی است و شاگرد سابقش را خوشحال می کند. او با علم به این که اگر اقدامی نکند، اقوام می توانند زوج را به طور قطعی از هم جدا کنند، اصرار دارد که با وجود این بدبختی، ازدواج ادامه یابد. او در پایان اعتراف می کند که به دلیل تحریک پذیری از پوشیدن چنین لباس تنگ، قدرت واکنش به اعتراضات ریاکارانه نزدیکان داماد را پیدا کرده است.

زیرنویس Of Life and Love 1954 - بلو سابتایتل

این فیلم توسط امیلیو سیگولی بازیگر و صداپیشه ارائه شده است که در اتاق دوبله قرار دارد، او معنای چهار قسمت را توضیح می دهد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn