تاریخ انتشار : جمعه 4 اسفند 1402 - 11:58
کد خبر : 230947

فیلم فرشتگان معمولی

دانلود زیرنویس فیلم Ordinary Angels 2024 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Ordinary Angels 2024 – بلو سابتایتل
دانلود زیرنویس فیلم Ordinary Angels 2024 فیلم فرشتگان معمولی یک فیلم درام آمریکایی به کارگردانی جان گان...

دانلود زیرنویس فیلم Ordinary Angels 2024 فیلم فرشتگان معمولی یک فیلم درام آمریکایی به کارگردانی جان گان و نویسندگی مگ تیلی و کلی فرمون کریگ است. در این فیلم هیلاری سوانک، آلن ریچسون، نانسی تراویس و تامالا جونز به ایفای نقش پرداخته اند.

دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

 

زیرنویس فیلم Ordinary Angels 2024 با الهام از یک داستان واقعی، در سال ۱۹۹۴ لوئیزویل، کنتاکی، یک آرایشگر جامعه را گرد هم می آورد تا به یک پدر بیوه کمک کند تا جان دختر خردسالش را که به شدت بیمار است نجات دهد، پس از اینکه لوئیزویل توسط یک طوفان برف بزرگ ناشی از موج سرمای ۱۹۹۴ آمریکای شمالی برخورد کرد.

دانلود زیرنویس فیلم فرشتگان معمولی ۲۰۲۴ در مارس ۲۰۲۲، فیلم به طور رسمی با بازی سوانک و ریچسون معرفی شد و جان گان کارگردانی و نگارش آخرین پیش نویس فیلمنامه را با جان اروین انجام داد. مگ تیلی و کلی فرمون کریگ پیش نویس قبلی را ارائه کردند و اعتبار نوشتن را دریافت کردند. فیلمبرداری در وینیپگ در آوریل ۲۰۲۲ و آلبانی، نیویورک، در ژوئن ۲۰۲۲ انجام شد.

 

زیرنویس Ordinary Angels 2024 در ۲۳ فوریه ۲۰۲۴ توسط Lionsgate اکران شد. این فیلم در ابتدا قرار بود در ۱۳ اکتبر ۲۰۲۳ اکران شود، قبل از اینکه تاریخ به تعویق بیفتد تا از رقابت با فیلم کنسرت Taylor Swift: The Eras Tour جلوگیری شود.

زیرنویس فیلم فرشتگان معمولی ۲۰۲۴ در ایالات متحده و کانادا، Ordinary Angels در کنار Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba – To the Hashira Training and Drive-Away Dolls اکران شد و پیش‌بینی می‌شود در آخر هفته افتتاحیه خود از ۲۸۰۰ سینما ۵ تا ۷ میلیون دلار بفروشد.

 

زیرنویس فرشتگان معمولی ۲۰۲۴ در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، ۸۰ درصد از ۴۶ نقد منتقد، با میانگین امتیاز ۶.۴/۱۰ مثبت هستند. در اجماع این وب‌سایت آمده است: «با کمی لطف و شرایط، این نمایش شیرین انسانیت توسط هیلاری سوانک تثبیت می‌شود، در نقشی که برای همه فرشته‌های معمولی بازی می‌کند». متاکریتیک که از میانگین وزنی استفاده می کند، بر اساس ۹ منتقد، امتیاز ۵۸ از ۱۰۰ را به این فیلم اختصاص داده است که نشان دهنده نقدهای “مختلط یا متوسط” است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn