تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 خرداد 1403 - 13:40
کد خبر : 233118

فیلم یتیم

دانلود فیلم Orphan 2009 – دانلود فیلم

دانلود فیلم Orphan 2009 – دانلود فیلم
دانلود فیلم Orphan 2009 فیلم یتیم یک فیلم ترسناک روان‌شناختی به کارگردانی Jaume Collet-Serra و نویسندگی دیوید لزلی جانسون...

دانلود فیلم Orphan 2009 فیلم یتیم یک فیلم ترسناک روان‌شناختی به کارگردانی Jaume Collet-Serra و نویسندگی دیوید لزلی جانسون بر اساس داستانی از الکس میس است. در این فیلم ورا فارمیگا، پیتر سارسگارد، ایزابل فورمن، سی‌اچ پوندر، جیمی بنت و مهندس آریانا ایفای نقش می‌کنند. داستان درباره زن و شوهری است که پس از مرگ فرزندشان، دختری نه ساله روان‌پریش با گذشته‌ای مرموز را به فرزندی قبول می‌کنند.

دانلود فیلم با زیرنویس چسبیده اینجا کلیک کنید

دانلود فیلم Orphan 2009 - دانلود فیلم

دانلود Orphan 2009 در هامدن، کانکتیکات، ازدواج کیت و جان کلمن پس از تولد فرزند سومشان، جسیکا، که از دست دادن او به ویژه برای کیت، یک الکلی در حال بهبودی، سخت است، دچار تنش می شود. سپس او و جان تصمیم می گیرند یک دختر ۹ ساله روسی به نام استر را از خانه دختران سنت ماریانا، یک یتیم خانه محلی، به فرزندی قبول کنند. دختر ناشنوای ۵ ساله آنها، مکس، استر را در آغوش می گیرد، اما پسر ۱۲ ساله آنها، دانیل، کمتر استقبال می کند.

دانلود فیلم یتیم ۲۰۰۹ یک شب، کیت و جان شروع به رابطه می کنند تا اینکه استر حرف آنها را قطع می کند. کیت زمانی مشکوک می‌شود که استر اطلاعات را بسیار بیشتر از حد انتظار کودکی هم سن او بیان می‌کند. سپس استر رفتار خصمانه ای در مقابل مکس و دانیل از خود نشان می دهد، مانند کشتن یک کبوتر زخمی و شکستن پای یک همکلاسی قلدر. خواهر ابیگیل، رئیس یتیم خانه، از خانه بازدید می کند و به کیت و جان هشدار می دهد که حوادث و حوادث غم انگیزی در اطراف استر رخ می دهد، از جمله آتش سوزی خانه ای که خانواده خوانده قبلی او را کشته است. وقتی ابیگیل آنجا را ترک می کند، استر باعث می شود که او با ماشینش در جاده تصادف کند و سپس با چکش او را به کام مرگ بکشاند. او مکس را مجبور می کند تا به او کمک کند تا جسد را جابجا کند و سپس شواهد را در خانه درختی دانیل پنهان می کند. دنیل آنها را در خانه درختی می بیند، و بعداً همان شب، او را در مورد آنچه دیده است بازجویی می کند و تهدید می کند که اگر به کیت و جان بگوید، او را اخته خواهد کرد.

دانلود  Orphan 2009 - دانلود فیلم

 فیلم Orphan 2009 در حالی که کیت در حال صحبت با دکتر مؤسسه Saarne است، لینا با عصبانیت آرایش خود را که او را کودکانه نشان می داد پاک می کند. روبان‌هایی که او به دور گردن و مچ‌هایش می‌بندد، جای زخم‌های شدیدی را که او از تلاش برای بیرون آمدن از جلیقه‌های تنگ در طول مدت اقامتش در آسایشگاه دریافت کرده بود، پنهان می‌کند. او همچنین دندان های مصنوعی کودکانه را برمی دارد و دندان های واقعی و پوسیده اش را آشکار می کند و اتاقش را خراب می کند. وقتی برق قطع می‌شود و لینا ناپدید می‌شود، جان وارد اتاق او می‌شود و از نور سیاه آکواریوم برای پیدا کردن تصاویر گرافیکی پورنوگرافی، شبیه خودش و لینا استفاده می‌کند. سپس لینا به طبقه پایین به جان حمله می کند و او را با چاقو می کشد.

دانلود یتیم ۲۰۰۹ کیت با عجله به خانه می رود و پس از یافتن جسد جان، ناامیدانه خانه را جستجو می کند تا مکس را پیدا کند. لینا سعی می کند به او شلیک کند و بازوی او زخمی شود. پس از اینکه لینا در گلخانه به سمت مکس شلیک می کند، کیت از سقف گلخانه می شکند و لینا را بیهوش می کند. کیت و مکس با رسیدن پلیس فرار می کنند، اما لینا به کیت نزدیک برکه یخ زده حمله می کند و آنها را روی یخ پرتاب می کند. همانطور که آنها درگیر یک مبارزه خشونت آمیز هستند، مکس سعی می کند به خود لینا شلیک کند، اما از دست می دهد، ضربه می زند و یخ را خرد می کند. لینا و کیت به زیر آب فرستاده می شوند و کیت با چسبیدن لینا به پاهایش شروع به بالا رفتن می کند. لینا به شخصیت استر خود بازگشته و از “مامان” التماس می کند که اجازه ندهد او بمیرد، در حالی که یک چاقو را پشت سر خود پنهان کرده است. کیت با عصبانیت پاسخ می دهد که او مادر لینا نیست و با لگد به صورت او می زند و گردنش می شکند. وقتی کیت و مکس با پلیس روبرو می شوند، جسد لینا غرق می شود.

 فیلم Orphan 2009 - دانلود فیلم

 فیلم یتیم ۲۰۰۹ در جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس ۱۶۱ نقد، با میانگین امتیاز ۵.۶۰/۱۰، دارای ۵۸% محبوبیت است. اجماع منتقدان این وب‌سایت چنین می‌گوید: «در حالی که یتیم دارای لحظات طنز سیاه و ترس‌های لازم است، یتیم نمی‌تواند بر اساس فرضیه جالب خود بسازد و به یک ترسناک/هیجان‌انگیز فرمول‌آمیز و شوخ تبدیل می‌شود». در متاکریتیک، فیلم بر اساس ۲۵ منتقد، میانگین وزنی ۴۲ از ۱۰۰ امتیاز را به دست آورده است که نشان دهنده «نقدهای مختلط یا متوسط» است. تماشاگران در نظرسنجی CinemaScore به فیلم نمره متوسط ​​”B-” در مقیاس A+ تا F دادند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn