تاریخ انتشار : دوشنبه 28 فروردین 1402 - 12:06
کد خبر : 218649

دانلود زیرنویس فیلم Otome-gokoro – Sannin-shimai 1935 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Otome-gokoro – Sannin-shimai 1935 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Otome-gokoro – Sannin-shimai 1935 زیرنویس فیلم سه خواهر با قلب دوشیزه یک فیلم درام ژاپنی به کارگردانی میکیو ناروسه محصول سال ۱۹۳۵ است. این فیلم بر اساس داستان کوتاه خواهران آساکوسا (浅草の姉妹، Asakusa no shimai) اثر یاسوناری کاواباتا ساخته شده است و اولین فیلم صوتی این کارگردان بود. برای دانلود زیرنویس اینجا

دانلود زیرنویس فیلم Otome-gokoro – Sannin-shimai 1935 زیرنویس فیلم سه خواهر با قلب دوشیزه یک فیلم درام ژاپنی به کارگردانی میکیو ناروسه محصول سال ۱۹۳۵ است. این فیلم بر اساس داستان کوتاه خواهران آساکوسا (浅草の姉妹، Asakusa no shimai) اثر یاسوناری کاواباتا ساخته شده است و اولین فیلم صوتی این کارگردان بود.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Otome-gokoro – Sannin-shimai 1935 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Otome-gokoro – Sannin-shimai 1935 او-رن، او-سوم و چیکو دختران زنی سرسخت و میانسال هستند که کسب و کار بازیکنان شمیسن را اداره می کند و از طریق دورهای شبانه خود در بارهای آساکوسا پول خود را به دست می آورند. در حالی که O-Some هنوز در تجارت مادرش کار می کند، Chieko، خواهر کوچکترش، به عنوان یک رقصنده کلوپ شبانه کار می کند. او-رن، بزرگ‌تر، سعی می‌کند با دوست پسرش کوسوگی به یک زندگی خانگی رضایت دهد تا از دنیایی که با آن در ارتباط بوده است فرار کند.

زیرنویس فیلم Otome-gokoro – Sannin-shimai 1935 - بلو سابتایتل

زیرنویس Otome-gokoro – Sannin-shimai 1935 او-رن که نیاز به پول دارد، آئویاما را (غافل از اینکه او دوست پسر چیکو است) به آپارتمانی می کشاند، جایی که دوستان گانگسترش او را تهدید می کنند. O-Some که شاهد جنایت است، هنگامی که برای کمک به Aoyama مداخله می کند، با چاقو آسیب می بیند. اگرچه او از طرح او-رن خبر دارد، او-سوم با خواهرش و کوسوگی در ایستگاه قطار خداحافظی می کند. O-Some زمزمه می کند که در اتاق انتظار با درد تنها مانده است، “که خوب شد”.

زیرنویس Otome-gokoro – Sannin-shimai 1935 - بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم سه خواهر با قلب دوشیزه ۱۹۳۵ اولین فیلم ناروسه برای P.C.L. استودیوی فیلم (بعدها توهو) پس از انتقال او از شوچیکو. ناروسه تا سال ۱۹۶۷ تا پایان عمر حرفه‌ای‌اش به پی سی ال/توهو وابسته بود. در سال ۱۹۵۴، او اثر دیگری از کاواباتا را با فیلمش صدای کوه اقتباس کرد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn