تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 اسفند 1401 - 11:48
کد خبر : 216947

دانلود زیرنویس فیلم Palm Trees and Power Lines 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Palm Trees and Power Lines 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Palm Trees and Power Lines 2022 زیرنویس فیلم درختان نخل و خطوط نیرو یک فیلم درام آمریکایی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی جیمی داک در اولین کارگردانی بلند سینمایی خود است که بر اساس فیلم کوتاه او به همین نام در سال ۲۰۱۸ ساخته شده است. فیلمنامه داک و آدری فایندلی برگرفته

دانلود زیرنویس فیلم Palm Trees and Power Lines 2022 زیرنویس فیلم درختان نخل و خطوط نیرو یک فیلم درام آمریکایی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی جیمی داک در اولین کارگردانی بلند سینمایی خود است که بر اساس فیلم کوتاه او به همین نام در سال ۲۰۱۸ ساخته شده است. فیلمنامه داک و آدری فایندلی برگرفته از داستانی از داک است. لیلی مک اینرنی در این فیلم نقش یک دختر نوجوان جدا شده را بازی می کند که با مردی دو برابر سن او رابطه برقرار می کند. همچنین جاناتان تاکر و گرچن مول در این فیلم بازی می‌کنند.

برای دانلود فیلم اینجا کلیک کنید

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Palm Trees and Power Lines 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Palm Trees and Power Lines 2022 این فیلم اولین نمایش جهانی خود را در سی و هشتمین جشنواره فیلم ساندنس در ۲۴ ژانویه ۲۰۲۲ داشت، جایی که داک برنده جایزه کارگردانی مسابقه دراماتیک ایالات متحده شد. در ۳ مارس ۲۰۲۳ توسط Momentum Pictures در سینماهای محدود و به صورت VOD منتشر شد. این فیلم نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد و چهار نامزدی در سی و هشتمین دوره جوایز Independent Spirit از جمله بهترین فیلم اول را به دست آورد.

دانلود زیرنویس فیلم درختان نخل و خطوط نیرو ۲۰۲۲ دختر نوجوانی که ارتباطش قطع شده است با مردی دو برابر سن او رابطه برقرار می کند. او او را راه حل تمام مشکلات خود می داند، اما نیت او آن چیزی نیست که به نظر می رسد.

زیرنویس فیلم Palm Trees and Power Lines 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Palm Trees and Power Lines 2022 این فیلم در جشنواره فیلم ساندنس در ۲۴ ژانویه ۲۰۲۲ به نمایش درآمد و در آنجا جایزه کارگردانی ایالات متحده را از آن خود کرد. همچنین در جشنواره بین المللی فیلم سانفرانسیسکو، جشنواره بین المللی فیلم ملبورن، جشنواره فیلم دوویل، جشنواره فیلم هامبورگ، جشنواره فیلم لندن، جشنواره بین المللی فیلم بوسان، جشنواره بین المللی فیلم سائوپائولو، جشنواره بین المللی فیلم وایادولید، جشنواره بین المللی فیلم تسالونیکی، جشنواره فیلم شب های سیاه تالین، جشنواره بین المللی فیلم استکهلم و جشنواره فیلم تورینو.

زیرنویس فیلم درختان نخل و خطوط نیرو ۲۰۲۲ در نوامبر ۲۰۲۲، مومنتوم پیکچرز حقوق توزیع پالم تریز و پاور لاین را در ایالات متحده و بریتانیا به دست آورد و در ۳ مارس ۲۰۲۳ اکران محدودی در سینما و VOD داشت.

زیرنویس Palm Trees and Power Lines 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس درختان نخل و خطوط نیرو ۲۰۲۲ در وب سایت جمع آوری نقد و بررسی Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس ۶۶ نقد، ۸۹ درصد امتیاز تایید را با میانگین امتیاز ۷.۶/۱۰ دارد. توافق نظر منتقدان این وب‌سایت می‌گوید: «درخت‌های نخل و خطوط برق، داستانی دشوار را با مهارتی ترسناک روایت می‌کنند – و لیلی مک‌اینرنی را به عنوان یک بازیگر جوان با پتانسیل درخشان نشان می‌دهد». در متاکریتیک، که از میانگین وزنی استفاده می کند، فیلم بر اساس ۱۸ نقد منتقد، امتیاز ۷۳ از ۱۰۰ را به دست آورده است که نشان دهنده «نقدهای عموماً مطلوب» است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn