تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 فروردین 1402 - 11:47
کد خبر : 218364

دانلود زیرنویس فیلم Paradise Alley 1978 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Paradise Alley 1978 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Paradise Alley 1978 زیرنویس فیلم کوچه بهشت یک فیلم درام ورزشی آمریکایی محصول ۱۹۷۸ به نویسندگی، کارگردانی و بازی سیلوستر استالونه (در اولین کارگردانی او) است. این فیلم داستان سه برادر ایتالیایی آمریکایی را در آشپزخانه جهنمی در دهه ۱۹۴۰ روایت می کند که درگیر کشتی حرفه ای می شوند. کوین کانوی،

دانلود زیرنویس فیلم Paradise Alley 1978 زیرنویس فیلم کوچه بهشت یک فیلم درام ورزشی آمریکایی محصول ۱۹۷۸ به نویسندگی، کارگردانی و بازی سیلوستر استالونه (در اولین کارگردانی او) است. این فیلم داستان سه برادر ایتالیایی آمریکایی را در آشپزخانه جهنمی در دهه ۱۹۴۰ روایت می کند که درگیر کشتی حرفه ای می شوند. کوین کانوی، آن آرچر، جو اسپینل، آرماند آسانته، لی کانالیتو، فرانک مک‌ری، جویس اینگالز و تام ویتس در این فیلم بازی می‌کنند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Paradise Alley 1978 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Paradise Alley 1978 ویکتور، کوچک‌ترین و بزرگترین برادران کربنی (کازمو و لنی دو نفر دیگر هستند)، به درخواست کازمو، که فکر می‌کند باید پول زیادی به دست آورد، یک کشتی‌گیر محلی (به نام کید سالامی) می‌شود.

لنی قبول می کند که حرفه خود را مدیریت کند. آنها به ویکتور نگاه می کنند تا در مسابقات کافی پیروز شوند تا بتوانند برای همیشه از آشپزخانه جهنم خارج شوند. (ویکتور می خواهد با دوست دختر آسیایی خود ازدواج کند و در قایق خانه ای زندگی کند که قصد خرید آن در نیوجرسی را دارند.)

دانلود زیرنویس فیلم کوچه بهشت ۱۹۷۸ هر برادری سبک خاص خود را دارد. Cosmo یک آدم مزاحم و مخالف است و همیشه به دنبال پول آسان بعدی است. لنی قهرمان سابق جنگ است، حالا یک قفسه‌کار که با لنگی و نگرش تلخ به محله بازگشت. ویکتور یک مرد بداخلاق، قوی، گنگ و در عین حال صمیمانه است که پس از متقاعد شدن برای تبدیل شدن به یک کشتی گیر، کار خود را ترک می کند و از پله های خانه یخ می کشد.

زیرنویس فیلم Paradise Alley 1978 - بلو سابتایتل

زیرنویس Paradise Alley 1978 در ابتدا، این Cosmo است که بر روند رسیدگی ها مسلط است و ویکتور را به شدت تشویق می کند تا بر خلاف خواسته های دوست دخترش کشتی بگیرد. لنی در ابتدا از همه اینها مطمئن نیست و دائماً سعی می کند به ویکتور هشدار دهد و به او یادآوری کند که ممکن است صدمه ببیند.

با پیشرفت داستان، نقش ها شروع به تغییر می کنند. Cosmo نگران رفاه ویکتور می شود و از اینکه او را وارد این کار می کند احساس گناه می کند در حالی که لنی بیش از پیش مشتاق می شود که ویکتور را تا آنجا که می تواند استثمار کند. به نظر می رسد لنی دستخوش تغییر شخصیتی کامل می شود، رفتار خونسرد خود را از دست می دهد و تبدیل به یک شخصیت پرخاشگر و دستکاری می شود.

زیرنویس فیلم کوچه بهشت ۱۹۷۸ در پایان، ویکتور در یک مسابقه کشتی بزرگ در یک طوفان باران برنده می شود و برادران دوباره به هم می رسند.

زیرنویس Paradise Alley 1978 - بلو سابتایتل

زیرنویس کوچه بهشت ۱۹۷۸ نقدهای منفی بسیاری از منتقدان دریافت کرد که اغلب فیلم را با راکی مقایسه می کردند. وینسنت کانبی از نیویورک تایمز آن را “یک آشفتگی ساختگی، نگرشی و خودپسندانه” نامید… اگر فقط ذره ای شوخ طبعی، یا یک دیدگاه ثابت یا احساس واقعی وجود داشت، “کوچه بهشت” ممکن بود بازگشتی جذاب به عکس‌های B واقعی سال گذشته بوده است. همانطور که هست، “راکی” گرم شده و سپس به بیرون پرتاب شده است.”

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn