تاریخ انتشار : شنبه 17 دی 1401 - 10:57
کد خبر : 210653

دانلود زیرنویس فیلم Picnic 1955 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Picnic 1955 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Picnic 1955 زیرنویس فیلم پیک نیک یک فیلم کمدی-درام رمانتیک آمریکایی تکنیکالر محصول ۱۹۵۵ است که در سینماسکوپ فیلمبرداری شده است. این نمایشنامه توسط دانیل تاراداش از نمایشنامه‌ای به همین نام اثر ویلیام اینگه برنده جایزه پولیتزر در سال ۱۹۵۳ اقتباس شد. جاشوا لوگان، کارگردان تولید اصلی صحنه برادوی، نسخه سینمایی را

دانلود زیرنویس فیلم Picnic 1955 زیرنویس فیلم پیک نیک یک فیلم کمدی-درام رمانتیک آمریکایی تکنیکالر محصول ۱۹۵۵ است که در سینماسکوپ فیلمبرداری شده است. این نمایشنامه توسط دانیل تاراداش از نمایشنامه‌ای به همین نام اثر ویلیام اینگه برنده جایزه پولیتزر در سال ۱۹۵۳ اقتباس شد. جاشوا لوگان، کارگردان تولید اصلی صحنه برادوی، نسخه سینمایی را کارگردانی کرد که در آن ویلیام هولدن، کیم نواک و روزالیند راسل به ایفای نقش می‌پردازند و سوزان استراسبرگ و کلیف رابرتسون در نقش‌های فرعی بازی می‌کنند. پیک نیک نامزد شش جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم شد و دو جایزه را برد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Picnic 1955 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Picnic 1955 در صبح روز کارگر ۱۹۵۵، هال کارتر ولگرد با قطار باری به یکی از شهرهای کانزاس می رسد تا دوست برادری خود آلن بنسون را ملاقات کند. در حین اقامت با هلن پاتس مهربان، هال همچنین با دوست دختر آلن، مج اونز، خواهر مج میلی و مادرشان ملاقات می کند. آلن از دیدن “همان هال قدیمی” خوشحال می شود و به هال عملیات آسانسور غلات گسترده خانواده اش را نشان می دهد. آلن به هال قول یک شغل ثابت به عنوان یک «سکوپ گندم» می دهد و از او دعوت می کند تا در پیک نیک روز کارگر در شهر شرکت کند.

در پیک نیک، هال توجه خود را بین ماج، میلی و معلم میانسال رزماری تقسیم می کند که توسط مالک فروشگاه هاوارد بونز به پیک نیک آورده شده است. هر سه زن در نهایت بر سر هال دعوا می کنند. آلن هال را مقصر این آشفتگی می‌داند و می‌گوید که شرمنده است که در وهله اول هال را آورده است. در حال حاضر جمعیتی در حال تماشا هستند و هال به تاریکی فرار می کند.

دانلود زیرنویس فیلم پیک نیک ۱۹۵۵ مدج به دنبال هال به سمت ماشین آلن می رود و با او سوار می شود. در کنار رودخانه به او می گوید که به دلیل دزدی یک موتور سیکلت در کودکی به مدرسه اصلاحات فرستاده شده و تمام زندگی اش شکست خورده است. می بوسند. بیرون از خانه ماج، آنها قول می دهند که بعد از پایان کار او عصر روز بعد ملاقات کنند. هال برای بازگرداندن ماشین به خانه آلن برمی گردد، اما آلن با پلیس تماس گرفته و می خواهد هال را دستگیر کند. هال با ماشین آلن از خانه فرار می کند و پلیس به دنبال آن است. هال در آپارتمان هوارد ظاهر می شود و از او می خواهد که شب را در آنجا بگذراند. هاوارد بسیار فهمیده است و اکنون نگرانی های خودش را دارد: رزماری از او التماس کرده که با او ازدواج کند. در بازگشت به خانه اوونز، مج و میلی گریه می کنند تا در اتاق مشترکشان بخوابند.

زیرنویس فیلم Picnic 1955 - بلو سابتایتل

زیرنویس Picnic 1955 صبح روز بعد، هاوارد به خانه اوونز می آید و قصد دارد به رزماری بگوید که می خواهد منتظر بماند، اما با دیدن او او بسیار خوشحال می شود و فکر می کند که او آمده است تا او را ببرد. هوارد بی کلام با سوء تفاهم همراه می شود. در حالی که از روی پله ها میج می گذرد، به او می گوید که هال در صندلی عقب ماشینش پنهان شده است. هال می تواند قبل از اینکه زنان دیگر ماشین هاوارد را با خوشحالی تزئین کنند، از بین برود. در حالی که هاوارد و رزماری با خوشحالی به سمت اوزارک می‌روند، هال و مج در آلونک پشت خانه با هم ملاقات می‌کنند. او به او می گوید که دوستش دارد و از او می خواهد که او را در تولسا ملاقات کند، جایی که آنها می توانند با هم ازدواج کنند و او می تواند در یک هتل به عنوان اپراتور زنگ و آسانسور شغلی پیدا کند. خانم اونز آنها را در کنار آلونک پیدا می کند و تهدید می کند که با پلیس تماس می گیرد. مدج و هال در آغوش می گیرند و می بوسند. هال می دود تا یک قطار باری در حال عبور را بگیرد و به ماج فریاد بزند: “دوستم داری! در طبقه بالای اتاقشان، میلی به ماج می گوید که برای یک بار در زندگی اش “یک کار روشن انجام دهد” و به هال برود. مدج چمدان کوچکی می بندد و با وجود اشک های مادرش، سوار اتوبوسی می شود که به سمت تولسا می رود.

زیرنویس فیلم پیک نیک ۱۹۵۵ زمانی که پیک نیک انتخاب شد، ویلیام هولدن ۳۷ ساله بود—به گفته برخی برای بازی در نقش هال کارتر خیلی پیر بود. او ۳۰۰۰۰ دلار به جای ۲۵۰۰۰۰ دلاری که در غیر این صورت به دست می آورد. پیک نیک یکی از نقش های اولیه کیم نواک در سینما بود و این فیلم او را تبدیل به یک ستاره کرد. در این فیلم، هولدن موهای خود را به صورت یک فرچه نامرتب روی پیشانی خود شانه کرده و آستین های پیراهنش را تا سرتاسر بالا زده است. او سینه‌اش را برای عکس‌های بدون پیراهن تراشید و از رقصیدنش برای صحنه «Moonglow» عصبی بود. لوگان او را به خانه‌های جاده‌ای کانزاس برد، جایی که با طراح رقص، میریام نلسون، قدم‌هایی را در مقابل جوک‌باکس‌ها تمرین کرد. رعد و برق شدید همراه با هشدارهای گردباد مکرراً تصویربرداری صحنه را در محل قطع کرد و در یک قسمت پشتی در بربنک کامل شد، جایی که هولدن (طبق برخی منابع) “مرده مست” بود تا اعصاب خود را آرام کند.

زیرنویس Picnic 1955 - بلو سابتایتل

زیرنویس پیک نیک ۱۹۵۵ در سال ۱۹۵۷، جیمز ویکاری، محقق بازاریابی، گفت که پیام‌های زیرپوستی مانند «پاپ کورن بخور» و «نوشیدن کوکاکولا» را در نمایش عمومی پیک‌نیک به مدت شش هفته گنجانده است و ادعا می‌کند که فروش کوکاکولا و پاپ کورن به ترتیب ۱۸.۱ و ۵۷.۸ درصد افزایش یافته است. . با این حال، پس از اینکه نتوانست نتایج را تکرار کند، ویکاری بعداً اعتراف کرد که داده ها را جعل کرده است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn