تاریخ انتشار : یکشنبه 26 فروردین 1403 - 13:12
کد خبر : 232255

دانلود زیرنویس فیلم Problemista 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Problemista 2023 – بلو سابتایتل
دانلود زیرنویس فیلم Problemista 2023 یک فیلم کمدی سوررئالیستی آمریکایی به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی خولیو تورس است.

دانلود زیرنویس فیلم Problemista 2023 یک فیلم کمدی سوررئالیستی آمریکایی به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی خولیو تورس است. تورس، تیلدا سوینتون، RZA، گرتا لی، کاتالینا ساودرا، جیمز اسکالی و ایزابلا روسلینی در این فیلم بازی می‌کنند. این فیلم داستان یک طراح اسباب‌بازی مشتاق اهل السالوادور را روایت می‌کند که برای یک رانده دنیای هنر در شهر نیویورک شروع به کار می‌کند و امیدوار است در این کشور بماند و قبل از پایان ویزای کاری‌اش به رویای خود جامه عمل بپوشاند.

دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Problemista 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Problemista 2023 در دوران کودکی آلخاندرو در السالوادور، او و مادرش خلاقیت‌های تخیلی مختلفی خلق می‌کنند که او بهترین خلاقیت مادرش است. مادرش رؤیایی تکراری از ورود او به غاری مرموز را بازگو می کند که نمادی از ورود او به ناشناخته ها، در غیر این صورت ایالات متحده است.

دانلود زیرنویس فیلم مشکلیستا ۲۰۲۳ در حال حاضر، آلخاندرو در بوشویک زندگی می‌کند و با دو هم اتاقی، از جمله اسپری، عاشق مهمانی سرزنده، در یک آپارتمان مشترک است. علیرغم رویاهایش برای تبدیل شدن به یک سازنده اسباب‌بازی شگفت‌انگیز در Hasbro، ایده‌هایی مانند باربی با انگشتان ضربدری یا Cabbage Patch Kids با گوشی‌های هوشمند، الخاندرو با ایمیل رد خودکار غول اسباب‌بازی مواجه می‌شود.

زیرنویس فیلم Problemista 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس Problemista 2023 الخاندرو یک نمایش انفرادی برای بابی در گالری جزیره روزولت برگزار می کند که الیزابت تحقیر و تنبیه می کند. با این حال، او با اکراه موافقت می کند و هر دو ناامید می شوند که متوجه می شوند فقط یک دیوار منحصر به فرد به آنها داده می شود. الیزابت ناامید شروع به تحقیر صاحب گالری می کند قبل از اینکه با تردید بپذیرد همه نقاشی های بابی را به آنها بفروشد. الخاندرو با مادرش تماس می گیرد تا از موفقیت آنها مطلع شود، اما الیزابت با یک پیام صوتی تکان دهنده صحبت را قطع می کند. او تصمیم خود را برای منجمد کردن خود برای ماندن با بابی در آینده فاش می کند. همچنین، او از آلخاندرو می خواهد که از خود دفاع کند و با هاسبرو با سه چیز روبرو شود: یک شغل در برنامه کارآموزی آنها، یک حمایت مالی از یکی از سطوح بالاتر و یک ویزا.

زیرنویس فیلم مشکلیستا ۲۰۲۳ الخاندرو که از پیام الیزابت قدرت می گیرد، با هاسبرو با شواهدی از طراحی دزدیده شده اش روبرو می شود و شغلی را در شرکت به دست می آورد. این فیلم قرن‌ها بعد با الخاندرو کهنسالی به پایان می‌رسد، او نیز حفظ برودتی را انتخاب کرده و با الیزابت دوباره بیدار شده پیوند می‌یابد، پیوندشان فراتر از زمان است.

زیرنویس  Problemista 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس مشکلیستا ۲۰۲۳ در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، ۸۸ درصد از ۱۱۰ منتقد، با میانگین امتیاز ۷.۶/۱۰ مثبت هستند. در توافق این وب سایت آمده است: “با Problemista، حساسیت های کاملا منحصر به فرد خولیو تورس لنز کاملاً شکسته ای را نشان می دهد که از طریق آن می توان طنز سورئال را در جنبه های تاریک تجربه انسانی پیدا کرد.” متاکریتیک که از میانگین وزنی استفاده می کند، بر اساس ۲۶ منتقد، امتیاز ۷۱ از ۱۰۰ را به فیلم اختصاص داده است که نشان دهنده نقدهای “به طور کلی مطلوب” است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn