تاریخ انتشار : جمعه 8 تیر 1403 - 17:23
کد خبر : 233627

دانلود زیرنویس فیلم Rasavathi 2024 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Rasavathi 2024 – بلو سابتایتل
دانلود زیرنویس فیلم Rasavathi 2024 یک فیلم هیجان‌انگیز عاشقانه هندی به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی سانتاکومار است.

دانلود زیرنویس فیلم Rasavathi 2024 یک فیلم هیجان‌انگیز عاشقانه هندی به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی سانتاکومار است. آرجون داس، تانیا راویچندران، رشما ونکاتش و سوجیت شانکار در نقش‌های اصلی آن بازی می‌کنند. موسیقی متن و موسیقی متن توسط S. Thaman ساخته شده است، در حالی که فیلمبرداری و تدوین توسط Saravanan Ilavarasu و Shiva GRN و V. J. Sabu Joseph انجام شده است.

دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Rasavathi 2024 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Rasavathi 2024 یک پزشک که طب خود را در کودایکانال تمرین می کند، همان شهری که سوریا به عنوان مدیر هتل به آن ملحق می شود، و افسر پلیس Parasuraj مسئول ایستگاه پلیس محلی است. از آنجایی که سادا و سوریا، که با سهم خود از تروما می آیند، به هم نزدیک می شوند، به نظر نمی رسد با پاراسوراج که طبیعت شرورانه اش با ارتباط ظاهراً مشهودی که با سادا از گذشته به اشتراک گذاشته است، خوشایند نباشد. . اما چه چیزی آنها را به هم وصل می کند؟

این فیلم توسط Santhakumar و تحت پرچم شرکت مکانیک DNA تولیدی شماره ۱ او در ۵ اوت ۲۰۲۳ تولید شد، عنوان رسمی فیلم به عنوان Rasavathi توسط کارگردان Santhakumar رونمایی شد.

زیرنویس فیلم Rasavathi 2024 - بلو سابتایتل

زیرنویس Rasavathi 2024 به این فیلم ۳.۵ ستاره از ۵ ستاره داد و خاطرنشان کرد: “اگر وقت و حوصله یک داستان خوب و معنادار را دارید، پس راسواتی قطعا یک گزینه است.”

روپا راداکریشنان از تایمز آو ایندیا به فیلم ۲.۵ ستاره از ۵ ستاره امتیاز داد و خاطرنشان کرد: “راسواتی با شخصیت های جذاب بسیاری تحت تاثیر قرار گرفت. سازندگان در واقع شخصیت های جذاب بسیاری خلق کرده اند اما سپس نتوانسته اند آنها را در محیطی قرار دهند که به اندازه آنها جذاب باشد.” ”

زیرنویس  Rasavathi 2024 - بلو سابتایتل

جایابهووانشواری بی از سینما اکسپرس به این فیلم ۲.۵ ستاره از ۵ ستاره امتیاز داد و خاطرنشان کرد: «در آخرین مرحله فیلم، سرعت فیلم بالا می‌رود و تماشاگران را به لبه صندلی‌هایشان می‌کشاند و دلایل دشمنی قهرمان و آنتاگونیست فاش می‌شود. “

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn