تاریخ انتشار : یکشنبه 26 شهریور 1402 - 12:22
کد خبر : 225833

فیلم گندیدن در خورشید

دانلود زیرنویس فیلم Rotting in the Sun 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Rotting in the Sun 2023 – بلو سابتایتل
دانلود زیرنویس فیلم Rotting in the Sun 2023 فیلم گندیدن در خورشید یک فیلم کمدی مهیج آمریکایی به کارگردانی سباستین سیلوا است...

دانلود زیرنویس فیلم Rotting in the Sun 2023 فیلم گندیدن در خورشید یک فیلم کمدی مهیج آمریکایی به کارگردانی سباستین سیلوا است که فیلمنامه آن را با پدرو پیرانو نوشته است. جردن فرستمن، سیلوا و کاتالینا ساودرا در این فیلم بازی می‌کنند.

دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Rotting in the Sun 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Rotting in the Sun 2023 اولین نمایش جهانی آن در جشنواره فیلم ساندنس ۲۰۲۳ در ۲۲ ژانویه ۲۰۲۳ بود. این فیلم قرار است در تاریخ ۸ سپتامبر ۲۰۲۳ در ایالات متحده اکران شود، قبل از پخش در موبی در ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۳.

دانلود زیرنویس فیلم گندیدن در خورشید ۲۰۲۳ جردن فرستمن در مکزیک به سراغ سباستین سیلوا رفت و او را خنده دار یافت و می خواست فیلمی طنز بسازد. سیلوا قبلاً برای هدایت فیلم به مایکل سرا نزدیک شده بود، اما سرا به دلیل محتوای گرافیکی آن را رد کرد. این فیلم حاوی صحنه‌های   شبیه‌سازی نشده است و سیلوا می‌گوید: “سکس آنقدر گرافیکی است که یک شمشیر دولبه است. مردم، به‌ویژه آمریکایی‌ها، بسیار از اندام تناسلی می‌ترسند. من کمی می‌ترسم که خیلی‌ها تمرکز کنند. روی خروس‌ها و صحبت کردن در مورد خروس‌ها در حالی که این فقط ویژگی یکی از شخصیت‌ها است.»

زیرنویس فیلم Rotting in the Sun 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس Rotting in the Sun 2023 فیلمبرداری اصلی تا دسامبر ۲۰۲۱ به پایان رسید. در ژانویه ۲۰۲۳، ایکی انئو آرلو به سرپرستی رابرت پتینسون به عنوان تهیه کننده فیلم را بر عهده گرفت.

زیرنویس فیلم گندیدن در خورشید ۲۰۲۳ این فیلم اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم ساندنس در ۲۲ ژانویه ۲۰۲۳ داشت. در ژوئن ۲۰۲۳، موبی حقوق پخش فیلم را به دست آورد و آن را برای اکران سینمایی در ۸ سپتامبر ۲۰۲۳ در ایالات متحده تنظیم کرد.

زیرنویس Rotting in the Sun 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس گندیدن در خورشید ۲۰۲۳ در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، ۸۳ درصد از ۲۴ منتقد، با میانگین امتیاز ۷.۲/۱۰ مثبت هستند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn