تاریخ انتشار : شنبه 12 فروردین 1402 - 12:37
کد خبر : 217894

دانلود زیرنویس فیلم Rye Lane 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Rye Lane 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Rye Lane 2023 یک فیلم کمدی-درام رمانتیک ۲۰۲۳ بریتانیایی است که به کارگردانی Raine Allen-Miller در اولین کارگردانی خود از فیلمنامه ای از ناتان برایون و تام ملیا به کارگردانی خود است. این فیلم در مناطق جنوبی لندن پکهام و بریکسون قرار گرفته است ، این فیلم پس از Lane Lane Life

دانلود زیرنویس فیلم Rye Lane 2023 یک فیلم کمدی-درام رمانتیک ۲۰۲۳ بریتانیایی است که به کارگردانی Raine Allen-Miller در اولین کارگردانی خود از فیلمنامه ای از ناتان برایون و تام ملیا به کارگردانی خود است. این فیلم در مناطق جنوبی لندن پکهام و بریکسون قرار گرفته است ، این فیلم پس از Lane Lane Life Life نامگذاری شده است.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Rye Lane 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Rye Lane 2023 در جنوب لندن ، در یک توالت بی طرف جنسیتی در یک نمایشگاه هنری که توسط یک دوست متقابل برگزار شده است ، یاس با Dom. چند لحظه بعد ، آنها دوباره در این نمایشگاه ملاقات می کنند و از طریق بازار چاودار با هم قدم می زنند ، بلافاصله با ارتباط مشترک خود پیوند می خورند و این واقعیت که هر دو فقط با شرکای خود شکسته شده اند.

دام دلیل این امر را امروز نشان می دهد: اولین دیدار با سابق خود از زمان شکست دشوار آنها ، جایی که یک تصویر صریح به اشتباه ارسال می شود ، دام را برای کشف خیانت خود سوق داد. یاس می آید تا توضیح دهد که او با سابق خود درگیر شد.

دانلود زیرنویس فیلم خط چاودار ۲۰۲۳ روز می گذرد و هر دو دام و یاس بسیار نزدیکتر می شوند و یکدیگر را از مناطق راحتی خود بیرون می کشند ، زیرا آنها تاکو می خورند ، به یک شب کارائوکه می روند و به خانه دوست پسر سابق یاس می روند. دومی که منجر به سقوط بین این دو می شود. مدتی بعد ، پس از تغییر در زندگی خود ، Dom و Yas دوباره یکدیگر را پیدا می کنند و در نزدیکی رودخانه تیمز در آغوش می گیرند.

زیرنویس فیلم Rye Lane 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس Rye Lane 2023 عکاسی اصلی از آوریل ۲۰۲۱ در لندن در حال انجام بود ، هنگامی که فاش شد ناتان برایون اولین فیلمنامه سینمایی خود را با تام ملیا نوشته بود ، سپس تحت عنوان کار Vibes & Stuff. Yvonne Isimeme Ibazebo از DJ Films و Damian Jones از فیلم های گردش مالی این فیلم را با کمک و بودجه فیلم BBC ، موسسه فیلم بریتانیا (BFI) و Searchlight Pictures تولید کردند. همچنین در آوریل ۲۰۲۱ فاش شد که ویویان اوپرا و دیوید جونسون در این فیلم بازی می کنند.

جونز به Raine Allen-Miller دعوت نامه ای را برای کارگردانی این فیلم ، همانطور که توسط اوا ییتس پیشنهاد کرد ، تهیه کننده اجرایی فیلم های BBC که آلن-میلر را از طریق فیلم کوتاه فیلم کوتاه سال ۲۰۱۸ خود می شناخت ، ارسال کرد. پس از سوار شدن به این پروژه ، آلن میلر به تهیه فیلمنامه با بریان ، ملیا و ویرایشگر فیلمنامه و تهیه کننده اجرایی سوفی مایر کمک کرد. سایر تهیه کنندگان اجرایی شامل رز گارنت ، پل گریندی ، کریستین ایروینگ و چارلز مور است.

زیرنویس فیلم خط چاودار ۲۰۲۳ این فیلم در ابتدا قرار بود در کامدن ، شمال لندن تنظیم شود ، قبل از اینکه آلن میلر مکان ها را به بریکسون و پکهام تغییر دهد. مکان های فیلمبرداری شامل اتاق های ذغال سنگ رستوران ، بازار چاودار ، فروشگاه مواد غذایی Nour Cash & Carry in Brixton Village ، The Chicken Shop Morley’s ، رستوران ایتالیایی ایل Giardino ، Brockwell Park و Peckhamplex بود.

زیرنویس Rye Lane 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس خط چاودار ۲۰۲۳ گوجه فرنگی پوسیده از رتبه تأیید ۹۸ ٪ بر اساس ۴۶ بررسی ، با میانگین امتیاز ۸.۳/۱۰ خبر داد. اجماع منتقدان این وب سایت می خواند ، “خبر خوب ، طرفداران ROM-COM: هرکسی که به دنبال یک افزودنی جدید هوشمند ، خنده دار و دلخراش در Canon است ، می تواند آن را در حال انتظار در Rye Lane پیدا کند.” رابرت دانیلز برای لیست پخش نوشت: “نه از آنجا که اسپایک لی جهان را به Bed-Stuy معرفی کرد ، یک کارگردان سیاه پوست آنقدر یکپارچه بینندگان را به درون و عطر و طعم محله خود تعبیه کرده است.” منتقد Observer ، مارک کرمود ، این فیلم را به عنوان یک “بسیار لذت بخش لذت بخش” توصیف کرد که با زحمت قالب “زمان محدود” رامکام را از سه گانه ریچارد لینکلاتر قبل از سه گانه با گونه های بصری در چهره شما از نمایش Peep ترکیب می کند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn