تاریخ انتشار : شنبه 19 فروردین 1402 - 17:37
کد خبر : 218254

دانلود زیرنویس فیلم Sambizanga 1972 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Sambizanga 1972 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Sambizanga 1972 زیرنویس فیلم سامبیزانگا فیلمی به کارگردانی سارا مالدورور محصول سال ۱۹۷۲ است. داستان آن در سال ۱۹۶۱ و در آغاز جنگ استقلال آنگولا رخ می دهد و مبارزات شبه نظامیان آنگولا درگیر با جنبش مردمی برای آزادی آنگولا (MPLA)، یک جنبش سیاسی ضد استعماری است که همسر مالدورور، ماریو کوئلیو

دانلود زیرنویس فیلم Sambizanga 1972 زیرنویس فیلم سامبیزانگا فیلمی به کارگردانی سارا مالدورور محصول سال ۱۹۷۲ است. داستان آن در سال ۱۹۶۱ و در آغاز جنگ استقلال آنگولا رخ می دهد و مبارزات شبه نظامیان آنگولا درگیر با جنبش مردمی برای آزادی آنگولا (MPLA)، یک جنبش سیاسی ضد استعماری است که همسر مالدورور، ماریو کوئلیو پینتو د آندراده، از آن تشکیل شده است. ، یک رهبر بود. این فیلم، اولین فیلم بلند تولید شده توسط یک کشور آفریقایی لوزوفون، بر اساس رمان A vida verdadeira de Domingos Xavier («زندگی واقعی دومینگوس خاویر») توسط نویسنده آنگولیایی خوزه لواندینو ویرا ساخته شده است.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Sambizanga 1972 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Sambizanga 1972 سامبیزانگا نام محله کارگری در لواندا است که در آن یک زندان پرتغالی قرار داشت که بسیاری از ستیزه جویان آنگولا را به شکنجه و کشتن بردند. در ۴ فوریه ۱۹۶۱ این زندان مورد حمله نیروهای MPLA قرار گرفت.

دانلود زیرنویس فیلم سامبیزانگا ۱۹۷۲ فیلم با دستگیری دومینگوس خاویر انقلابی آنگولا توسط مقامات استعماری پرتغال آغاز می شود. خاویر به زندانی در سامبیزانگا برده می‌شود، جایی که او را به خاطر ندادن نام مخالفان خود به پرتغالی در معرض شکنجه قرار می‌دهند. این فیلم درباره همسر خاویر، ماریا، است که از زندانی به زندان دیگر جستجو می‌کند و تلاش می‌کند تا بفهمد چه بر سر شوهرش آمده است.

زیرنویس فیلم Sambizanga 1972 - بلو سابتایتل

زیرنویس Sambizanga 1972 اکثر بازیگران غیرحرفه ای بودند که به نوعی با جنبش های ضد استعماری آفریقایی مانند MPLA و حزب آفریقایی برای استقلال گینه و کیپ ورد (PAIGC) درگیر بودند. شخصیت دومینگوس خاویر توسط یک تبعیدی آنگولا ساکن کنگو، دومینگوس اولیویرا و شخصیت ماریا توسط اقتصاددانی به نام الیزا آندراده از کیپ ورد بازی شد.

زیرنویس فیلم سامبیزانگا ۱۹۷۲ به گفته N. Frank Ukadike، در Reclaiming Images of Women in Films from Africa and the Black Diaspora، Sambizanga “توجه ویژه ای به ذهنیت زنانه می دهد، زیرا به مبارزات انقلابی مربوط می شود… جنبه فمینیستی فیلم آشکار می شود… زیرا هدف آن اعتبار بخشیدن به مشارکت زنان است.”

زیرنویس Sambizanga 1972 - بلو سابتایتل

زیرنویس سامبیزانگا ۱۹۷۲ مایکل کربل که در «صدای دهکده» می نویسد، سامبیزانگا را از نظر اهمیت سیاسی با شاهکار «ناو پوتمکین» ساخته سرگئی آیزنشتاین، فیلمساز روسی شوروی در سال ۱۹۲۵ مقایسه می کند. تنها پس از انقلاب میخک، این فیلم توانست در ۱۹ اکتبر ۱۹۷۴ در پرتغال اکران شود. مارک کازنز، نویسنده فیلم گاردین، آن را در فهرست ده فیلم برتر آفریقایی در سال ۲۰۱۲ گنجاند و آن را “به اندازه نقاشی های کاراواجو جسورانه، پر نور و پرنور” نامید. “.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn