تاریخ انتشار : شنبه 30 تیر 1403 - 19:18
کد خبر : 233857

فیلم هفت ارکیده خون آلود

دانلود فیلم Seven Blood-Stained Orchids 1972 – دانلود فیلم

دانلود فیلم Seven Blood-Stained Orchids 1972 – دانلود فیلم
دانلود فیلم Seven Blood-Stained Orchids 1972 فیلم هفت ارکیده خون آلود یک فیلم ژیالو به کارگردانی امبرتو لنزی است...

دانلود فیلم Seven Blood-Stained Orchids 1972 فیلم هفت ارکیده خون آلود یک فیلم ژیالو به کارگردانی امبرتو لنزی است که فیلمنامه آن را نیز نوشته است.

دانلود فیلم با زیرنویس چسبیده اینجا کلیک کنید

دانلود فیلم Seven Blood-Stained Orchids 1972 - دانلود فیلم

دانلود Seven Blood-Stained Orchids 1972 یک قاتل در حال رانندگی در خیابان های ایتالیا به دنبال یک قربانی خاص است. قاتل وارد خانه او می شود و او را می کشد، قبل از اینکه نگاهی اجمالی به دختر این زن، اینس، در عکسی قبل از رفتن بیاندازد. بعداً به عنوان اسکورت ظاهر می شود و او را در یک مزرعه می کشد.

دانلود فیلم هفت ارکیده خون آلود ۱۹۷۲ در جایی دیگر، جولیا تورسی در حال انتخاب لباس برای ازدواج خود با ماریو، یک طراح لباس ثروتمند است، زمانی که یک تماس مرموز دریافت می کند، که وقتی از هویت آنها پرسیده می شود، تلفن را قطع می کند. در آن شب، یک تماس مرموز دیگر توسط یکی از مهمانداران به نام کتی دریافت می شود. فاش می شود که تماس گیرنده به مهمان نزدیک است. کتی بعداً به خانه تعقیب می شود و کشته می شود.

دانلود  Seven Blood-Stained Orchids 1972 - دانلود فیلم

 فیلم Seven Blood-Stained Orchids 1972 جولیا که به تنهایی در خانه است، می شنود که رکورد او به طور ناگهانی تمام می شود و فرض می کند که ماریو است. او پس از پیدا کردن نیمه ماه در دستگاه ضبط خود، با کشیش روبرو می شود. متوجه می شود که او قاتل است، به سمت استخر خود می دود، جایی که کشیش او را تعقیب می کند و با او روبرو می شود.

دانلود هفت ارکیده خون آلود ۱۹۷۲ او توضیح می‌دهد که جرقه این قتل‌ها به این دلیل بوده است که یکی از زنانی که در فهرست قرار گرفته‌اند باید برادرش را رها کرده و او را رها کرده تا در تصادف رانندگی بمیرد. او همچنین فاش می کند که بارت را کشته و آن را به عنوان یک خودکشی به نمایش گذاشته است تا همه را از دنباله خود دور نگه دارد. او شروع به خفه کردن او می کند، اما ماریو از راه می رسد و روحانیون انتقام جو را در استخر غرق می کند.

 فیلم Seven Blood-Stained Orchids 1972 - دانلود فیلم

 فیلم هفت ارکیده خون آلود ۱۹۷۲ در دهه ۱۹۷۰، اومبرتو لنزی توجه خود را بر روی فیلم‌های پولیزیوتتسکی متمرکز کرد و مشارکت او در ساخت جیالی رو به وخامت گذاشت. موسیقی فیلم ریز اورتولانی به طور آزادانه از موسیقی های قبلی او، از جمله So Sweet…So Perverse و Perversion Story وام گرفته است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn