تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 خرداد 1403 - 13:30
کد خبر : 232992

فیلم موقعیت های استرس

دانلود زیرنویس فیلم Stress Positions 2024 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Stress Positions 2024 – بلو سابتایتل
دانلود زیرنویس فیلم Stress Positions 2024 فیلم موقعیت های استرس یک فیلم کمدی درام آمریکایی...

دانلود زیرنویس فیلم Stress Positions 2024 فیلم موقعیت های استرس یک فیلم کمدی درام آمریکایی به کارگردانی تدا همل است. جان ارلی، همل، قاهر هارش، امی زیمر، فهیم علی، ربکا اف رایت، دیویدسون اوبنبو و جان رابرتز در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Stress Positions 2024 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Stress Positions 2024 این فیلم در ۱۸ ژانویه ۲۰۲۴ در جشنواره فیلم ساندنس ۲۰۲۴ به نمایش درآمد. این فیلم در تاریخ ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ در سینماها به نمایش درآمد.

دانلود زیرنویس فیلم موقعیت های استرس ۲۰۲۴ در ماه‌های اولیه همه‌گیری کووید-۱۹ در بروکلین، یک مرد جوان آمریکایی مراکشی به نام بهلول (قاهر هرحش) در حالی که با عمویش تری (جان ارلی) قرنطینه شده بود، از شکستگی پای خود بهبود می‌یابد.

زیرنویس فیلم Stress Positions 2024 - بلو سابتایتل

زیرنویس Stress Positions 2024 برای اولین بار در مسابقه دراماتیک ایالات متحده در جشنواره فیلم ساندنس ۲۰۲۴ به نمایش درآمد. در ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ منتشر شد.

زیرنویس فیلم موقعیت های استرس ۲۰۲۴ در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، ۷۳ درصد از ۲۶ نقد منتقد، با میانگین امتیاز ۶.۶/۱۰ مثبت هستند.

زیرنویس  Stress Positions 2024 - بلو سابتایتل

زیرنویس موقعیت های استرس ۲۰۲۴  بیشتر واکنش‌های اولیه انتقادی به موقعیت‌های استرس بر رویکرد طنز فیلم به موضوعات نژاد، جنسیت متمرکز بود. دیوید رونی در نوشتن برای هالیوود ریپورتر، موقعیت های استرس را «مشغول اما لاغر» دانست. رایان لاتانزیو از Indiewire به رویکرد سنگین فیلم به مسائل اجتماعی اشاره کرد اما از “طنز خشن” و شیمی بین هامل و ارلی تمجید کرد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn