تاریخ انتشار : یکشنبه 6 فروردین 1402 - 17:32
کد خبر : 217675

دانلود زیرنویس فیلم The Boy Next Door 2015 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Boy Next Door 2015 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Boy Next Door 2015 زیرنویس فیلم پسر همسایه  یک فیلم مهیج وابسته به عشق  آمریکایی محصول سال ۲۰۱۵ به کارگردانی راب کوهن و نویسندگی باربارا کوری است. در این فیلم جنیفر لوپز، رایان گوزمن و ایان نلسون به ایفای نقش می پردازند و جان کوربت و کریستین چنووث در نقش های

دانلود زیرنویس فیلم The Boy Next Door 2015 زیرنویس فیلم پسر همسایه  یک فیلم مهیج وابسته به عشق  آمریکایی محصول سال ۲۰۱۵ به کارگردانی راب کوهن و نویسندگی باربارا کوری است. در این فیلم جنیفر لوپز، رایان گوزمن و ایان نلسون به ایفای نقش می پردازند و جان کوربت و کریستین چنووث در نقش های فرعی بازی می کنند. این فیلم درباره مرد ۱۹ ساله‌ای است که پس از یک شب صحبت با معلم دبیرستانش، وسواس خطرناک و دیوانه‌کننده‌ای نسبت به او پیدا می‌کند.

دانلود فیلم با زیرنویس چسبیده اینجا کلیک کنید

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم The Boy Next Door 2015 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم The Boy Next Door 2015 کلر پترسون از همسرش گرت جدا می شود، پس از اینکه او در حال خیانت با منشی خود دستگیر شد، در حالی که همکار و بهترین دوست او ویکی لنسینگ از کلر می خواهد که طلاق بگیرد. نوح سندبورن ۱۹ ساله، یتیمی که والدینش یک سال قبل در یک تصادف رانندگی جان باختند، برای کمک به عمویش که از ویلچر استفاده می کند، به خانه همسایه نقل مکان می کند. نوح با کوین، پسر نوجوان کلر، دوست می شود و شروع به رفتن به مدرسه او می کند، جایی که کلر کلاسیک تدریس می کند. نوح با عشق متقابل آنها به ایلیاد هومر به سمت کلر کشیده می شود. در حالی که کوین و گرت به یک سفر ماهیگیری می روند، کلر با ویکی، دوست پسرش ایتان و دوست بداخلاقش بنی، قرار ملاقات دو نفره بدی می رود. او بعداً با نوح شام می‌خورد و در طی آن، علی‌رغم مقاومت اولیه کلر، آنها یک شب رابطه پرشور را با هم دارند. صبح روز بعد، کلر از خواب بیدار می شود و به نوح می گوید که از شبی که با هم بودند پشیمان است و باعث شد که او از عصبانیت به دیواری بکوبد.

دانلود زیرنویس فیلم پسر همسایه ۲۰۱۵ سال تحصیلی با پیوستن نوح به کلاس کلر پس از هک کردن رایانه او آغاز می شود و به نظر می رسد که او این درخواست را داشته است. نوح در حالی که به معاشرت با کوین ادامه می دهد، او را دستکاری می کند تا از پدرش متنفر باشد. بعداً، کوین بیش از حد خود را در کلاس بدنسازی تمرین می کند و دچار شوک می شود. نوح با تزریق اپی پن کوین به او جان او را نجات می دهد. کلر از نوح گل دریافت می کند، و او در مورد آن با او روبرو می شود، قبل از اینکه بعداً یک شب را در خانه با گرت سپری کند، که نوح شاهد آن بود، فلاش بک هایی از او و کلر در حال رابطه و افزایش وسواس او نسبت به او. پس از حادثه ای که نوح – در دفاع از کوین – سر یک قلدر را به طور مکرر به کمد کوبید، ویکی که معاون مدیر مدرسه است، متوجه می شود که نوح به دلیل رفتار نابهنجار از مدرسه قبلی خود اخراج شده است و پس از توهین نوح او را اخراج می کند. او کوین خود را برای قرار ملاقاتش با آلی در پاییز آماده می‌کند، جایی که کلر برای بررسی نشتی در حمام پسران می‌رود، جایی که می‌بیند قبل از ظهور نوح روی دیوار نوشته شده بود “من کلر پترسون را لعنت کردم”. او سعی می کند به او تجاوز کند، اما او او را دفع می کند و از او می خواهد که از او و کوین دوری کند، اما نوح حاضر به انجام این کار نیست، با این باور توهم آمیز که کلر مایل است با او باشد.

زیرنویس فیلم The Boy Next Door 2015 - بلو سابتایتل

زیرنویس The Boy Next Door 2015 روز بعد، نوح چاپگری را در کلاس درس کلر رها می‌کند و عکس‌هایی از آنها در کنار هم خوابیده در همه جا پراکنده است. بعداً، هنگامی که ترمزهای ماشین گرت کار نمی کند، او و کوین تقریباً درگیر تصادف می شوند. آن شب، نوح سعی می‌کند از کلیر باج‌گیری کند و به او بگوید که ویدیویی از رابطه آنها دارد، که اگر به همخوابی با او ادامه دهد، از او صرفنظر می‌کند. او قبول نمی‌کند و ویکی نوح را از خانه‌اش دور می‌کند تا بتواند وارد شود و نوار آنها را پاک کند. در آنجا، او تصاویر برهنه خود را در سراسر دیوارها و لپ تاپ خود پیدا می کند. او همچنین دستورالعمل هایی در مورد نحوه دستکاری ترمزهای ماشین گرت و ماشین والدین نوح پیدا می کند. او با کمک دوست کارآگاه اتان به حقیقت تصادف اتومبیل در خانواده نوح پی می برد. نوح با نوار چسب ویکی را می‌بندد و دهانش را می‌بندد و از صدای ضبط شده‌اش استفاده می‌کند تا کلر را به خانه‌اش بکشاند.

زیرنویس فیلم پسر همسایه ۲۰۱۵ وقتی کلر می رسد، متوجه می شود که ویکی مرده است، و زمانی که کلر وحشت زده با پلیس تماس می گیرد، دوباره با نوح برخورد می کند. او را متهم به کشتن پدر و مادرش می کند و او توضیح می دهد که مادرش پس از خیانت پدرش به او خودکشی کرد و او با قطع ترمز ماشین پدرش، او و معشوقه اش را به قتل رساند. نوح کلر را به خانه ای در انبار می برد که در آنجا گرت و کوین را بسته است و تصور فریبنده خود را بیان می کند که کشتن آنها به او و کلر کمک می کند تا زندگی جدیدی را با هم شروع کنند و به زودی نفت سفید را در اطراف انبار می ریزد و باعث شعله ور شدن آن می شود. در کشمکش متعاقب آن، کلر نهایتاً عشق هذیانی نوح به او را با ضربه زدن به چشم او با EpiPen کوین از بین می برد. نوح خشمگین سعی می کند هر سه نفر را بکشد، اما کلر در نهایت اهرمی را می کشد که یک موتور روی نوح می افتد و در نهایت او را می کشد. کلر و کوین پس از رسیدن پلیس و امدادگران به گرت مجروح کمک می کنند تا از خانه در انبار در حال سوختن خارج شود.

زیرنویس The Boy Next Door 2015 - بلو سابتایتل

زیرنویس پسر همسایه ۲۰۱۵ عموماً نقدهای منفی از منتقدان فیلم دریافت کرد، آنها احساس کردند که این فیلم نوید “هیجانات اردوگاهی” را می دهد اما عملی نشد. در Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس ۱۳۶ نقد، با میانگین امتیاز ۳.۴۰/۱۰، دارای امتیاز ۱۲٪ است. در توافق این سایت آمده است: «پسر همسایه ممکن است چند زوزه از طرفداران فیلم‌های هیجان‌انگیز استالکر دریافت کند، اما برای اکثر بینندگان، حتی به وضعیت «آنقدر بد که خوب است» هم نمی‌رسد. در متاکریتیک، این فیلم بر اساس ۳۳ منتقد، امتیاز ۳۰ از ۱۰۰ را کسب کرده است که نشان‌دهنده «نقدهای عموماً نامطلوب» است. تماشاگرانی که توسط CinemaScore نظرسنجی کردند، در آخر هفته افتتاحیه، به فیلم نمره “B-” در مقیاس A+ تا F دادند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn