تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 17:51
کد خبر : 232522

دانلود فیلم The Bunny Game 2011 – دانلود فیلم

دانلود فیلم The Bunny Game 2011 – دانلود فیلم
دانلود فیلم The Bunny Game 2011 یک فیلم ترسناک آوانگارد آمریکایی  که توسط رودلین گتسیک (که در این فیلم نیز بازی می‌کند)...

دانلود فیلم The Bunny Game 2011 یک فیلم ترسناک آوانگارد آمریکایی  که توسط رودلین گتسیک (که در این فیلم نیز بازی می‌کند) و آدام رمایر ساخته و نوشته شده است. داستان این فیلم در بیابان اتفاق می‌افتد و در مورد فاحشه‌ای است که توسط یک راننده کامیون ربوده می‌شود و تحت «بازی‌های» شدید شکنجه قرار می‌گیرد.

دانلود فیلم با زیرنویس چسبیده اینجا کلیک کنید

دانلود فیلم The Bunny Game 2011 - دانلود فیلم

دانلود The Bunny Game 2011 روسپی معتاد به مواد مخدر “بانی” یک راننده کامیون را پیشنهاد می کند (که در فلش بک ها به نظر می رسد یک قاتل زنجیره ای است). او او را می‌دزدد و او را تحت شکنجه‌های شدید قرار می‌دهد و انواع وحشیانه و شدید آزار جسمی را به او تحمیل می‌کند.

دانلود فیلم بازی بانی ۲۰۱۱ سپس او می گوید: “هی، بس کن، وقتی این کارها را با من انجام می دهی، باعث می شود احساس ناراحتی کنم و قدر آن را نمی دانم. و اسم حیوان دست اموز می گوید: “معذرت می خواهم، دوست داری با هم دوست باشیم” و همه آنها تا آخر عمر با خوشی زندگی کردند.

دانلود  The Bunny Game 2011 - دانلود فیلم

 فیلم The Bunny Game 2011 در ایالات متحده، فیلم با بودجه کم فیلمبرداری شد و اکران محدودی در سینما داشت. بعداً در ۳۱ جولای ۲۰۱۲ توسط Autonomy Pictures بر روی DVD و دیسک بلوری منتشر شد.

دانلود بازی بانی ۲۰۱۱ در بریتانیا، هیئت رده‌بندی فیلم بریتانیا (BBFC) فیلم را «برای طبقه‌بندی نامناسب» تشخیص داد، زیرا انجام این کار «با دستورالعمل‌ها مغایرت دارد، خطر آسیب‌های احتمالی را در چارچوب قانون ضبط ویدیویی ایجاد می‌کند، و بر این اساس غیرقابل قبول است. به عموم مردم.”

 فیلم The Bunny Game 2011 - دانلود فیلم

 فیلم بازی بانی ۲۰۱۱ استقبال منتقدان از فیلم متفاوت بود. Bloody Disgusting به این فیلم امتیاز ۲ از ۴ را داد و گفت: “The Bunny Game اثری است که فیلمبرداری شده و ماهرانه تدوین شده است، اما فیلمی به معنای متعارف نیست. بیشتر یک تجربه شرور درونی است. به دلیل سبک و سبک فداکاری عمده گتسیک و رنفرو، بازی بانی فریبنده است، اما در نهایت تجربه ای نیست که ارزش داشته باشد. Horror News.net با تمجید از بازی رودلین گتسیک و تدوین فیلم، نقد مثبتی به فیلم داد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn