تاریخ انتشار : دوشنبه 28 فروردین 1402 - 19:14
کد خبر : 218691

دانلود زیرنویس فیلم The Fall 2006 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Fall 2006 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Fall 2006 زیرنویس فیلم سقوط یک فیلم فانتزی ماجراجویی محصول سال ۲۰۰۶ به کارگردانی و نویسندگی مشترک تارسم سینگ و با بازی لی پیس، کاتینکا اونتارو و جاستین وادل است. این فیلم بر اساس فیلمنامه فیلم بلغاری یو هو هو محصول ۱۹۸۱ توسط والری پتروف ساخته شده است. طراحی لباس آن

دانلود زیرنویس فیلم The Fall 2006 زیرنویس فیلم سقوط یک فیلم فانتزی ماجراجویی محصول سال ۲۰۰۶ به کارگردانی و نویسندگی مشترک تارسم سینگ و با بازی لی پیس، کاتینکا اونتارو و جاستین وادل است. این فیلم بر اساس فیلمنامه فیلم بلغاری یو هو هو محصول ۱۹۸۱ توسط والری پتروف ساخته شده است. طراحی لباس آن توسط Eiko Ishioka است. این فیلم در سال ۲۰۰۸ در سینماهای آمریکا و بریتانیا اکران شد و ۳.۷ میلیون دلار در سراسر جهان به دست آورد.

برای دانلود فیلم اینجا کلیک کنید

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم The Fall 2006 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم The Fall 2006 در سال ۱۹۱۵ در لس آنجلس، روی واکر بدلکار، پس از پریدن از روی پل برای بدلکاری در اولین فیلمش، در بیمارستان بستری، بستری و فلج شد (احتمالاً برای همیشه). او با اسکندریه، یک بیمار جوان رومانیایی الاصل در بیمارستان که در حال نقاهت پس از شکستگی دست است، ملاقات می کند و شروع به گفتن داستانی درباره همنامش، اسکندر مقدونی، می کند. به الکساندریا گفته می شود که او باید برود، اما روی قول می دهد که اگر روز بعد برگردد، داستانی حماسی برای او تعریف کند.

صبح روز بعد، در حالی که روی داستان فانتزی خود را می چرخاند، تخیل اسکندریه شخصیت های او را زنده می کند. داستان روی در مورد پنج قهرمان است: یک جنگجوی سرخپوست خاموش، یک برده سابق عضلانی به نام اوتا بنگا، یک متخصص ایتالیایی مواد منفجره به نام لوئیجی، چارلز داروین و میمون حیوان خانگی اش والاس، و یک راهزن نقابدار. یک حاکم شرور به نام فرماندار اودیوس علیه هر یک از این پنج نفر مرتکب تخلف شده است و همه آنها به دنبال انتقام هستند. بعدها قهرمان ششم، یک عارف، به قهرمانان پیوست.

دانلود زیرنویس فیلم سقوط ۲۰۰۶ الکساندریا به وضوح دوستان و اطرافیانش را به عنوان شخصیت های داستان روی تصور می کند. اگرچه روی نسبت به اسکندریه علاقه پیدا می کند، اما او همچنین یک انگیزه پنهان دارد: فریب او برای سرقت مورفین از داروخانه بیمارستان. روی قصد دارد از مورفین برای خودکشی استفاده کند زیرا زنی که دوستش دارد او را به خاطر بازیگری که او فیلم های بدلکاری را برای او تهیه کرده است ترک کرده است. با این حال، اسکندریه تنها با سه قرص برمی گردد. روی از بقیه قرص‌های داخل بطری می‌پرسد که چه اتفاقی افتاده است، و الکساندریا می‌گوید که همه قرص‌ها را به‌جز سه قرص در توالت انداخت، زیرا “E” روی کاغذی که روی به او داده بود با “۳” اشتباه گرفته بود. داستان ها تبدیل به یک داستان مشترک می شوند که اسکندریه نیز به آن کمک می کند. اسکندریه خودش تبدیل به یک شخصیت می شود: در حالی که روی راهزن نقابدار است، او دختر اوست.

زیرنویس فیلم The Fall 2006 - بلو سابتایتل

زیرنویس The Fall 2006 روی با الکساندریا صحبت می کند که یک بطری قرص مرفین را که در کابینه یکی از بیماران قفل شده بود بدزدد و سپس همه آن را پایین آورد. او به او می‌گوید که پس از گرفتن آنها باید برود، اما می‌داند که ممکن است اطاعت نکند و به خوبی شاهد مرگ مردی است که او را پدرش می‌داند. این اتفاق نمی افتد، زیرا صبح روز بعد روی از خواب بیدار می شود و متوجه می شود که قرص ها دارونما هستند و نه مرفین واقعی. الکساندریا که از کمک به روی ناامید شده، یواشکی از تخت بیرون می آید و به داروخانه می رود. او به کابینت می‌رود، اما پای خود را از دست می‌دهد، سقوط می‌کند و از ناحیه سر آسیب می‌بیند. او تحت عمل جراحی قرار می گیرد و پس از آن روی او را ملاقات می کند و در آنجا به فریبکاری خود اعتراف می کند. او از الکساندریا التماس می کند که از شخص دیگری بخواهد داستان را پایان دهد، اما او اصرار دارد که پایان روی را بشنود. روی با اکراه ادامه داستان را آغاز می کند.

قهرمانان یکی یکی می میرند و به نظر می رسد که فرماندار اودیوس پیروز خواهد شد. اسکندریه به طور فزاینده ای ناراحت می شود، اما روی اصرار دارد که این داستان اوست که باید بگوید. او اعلام می کند که این نیز مال اوست و از روی التماس می کند که اجازه دهد راهزن زنده بماند. روی در نهایت موافقت می کند و داستان حماسی به پایان می رسد. فرماندار اودیوس در حال مرگ است و راهزن و دخترش زنده و با هم هستند. در یک پیچ آخر، روی با شخصیتی روبرو می شود که نماینده دوست دختر سابقش است. او می گوید که درد و رنج داستان همه بخشی از “آزمایش” عشق راهزن به او بود. راهزن او و دستکاری های او را در نهایت رد می کند.

با کامل شدن داستان، روی و اسکندریه به همراه بیماران و کارکنان بیمارستان، تماشای فیلم تمام شده‌ای را که روی در آن ظاهر شده بود را تماشا می‌کنند. با خنده همه، تنها لبخند روی از گیج شکسته می‌شود که می‌بیند پرش او انجام شده است. ویرایش خارج از فیلم

زیرنویس فیلم سقوط ۲۰۰۶ بازوی اسکندریه سرانجام خوب می شود و او به باغ پرتقال که خانواده اش در آنجا کار می کنند باز می گردد. صدای او نشان می دهد که روی بهبود یافته و اکنون دوباره سر کار است. همانطور که او صحبت می‌کند، مونتاژی از برش‌های چند تا از بزرگترین و خطرناک‌ترین بدلکاری‌های فیلم‌های صامت پخش می‌شود. او همه بدلکاران را روی تصور می کند.

زیرنویس The Fall 2006 - بلو سابتایتل

زیرنویس سقوط ۲۰۰۶ در جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس ۱۱۲ نقد، با میانگین امتیاز ۶.۳۰/۱۰، دارای ۶۲ درصد محبوبیت است. اجماع منتقدان این وب‌سایت می‌گوید: «سقوط بیشتر از آنچه که گاهی اوقات داستان تکه‌تکه‌شده از نظر بصری مفصل‌تر است، مرز بین زحمت عشق و خودپسندی فیلم‌ساز را طی می‌کند». متاکریتیک که از میانگین وزنی استفاده می کند، بر اساس ۲۳ منتقد، امتیاز ۶۴ از ۱۰۰ را به فیلم اختصاص داده است که نشان دهنده «نقدهای عموماً مطلوب» است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn